Sorry ik ben vrolijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:59 schreef Disana het volgende:
Vrolijk? Tegen wil en dank zul je bedoelen, knokkend tegen de verslaving die niet meer bevredigd kan worden.
Hilarischquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Noekje is een babe![]()
![]()
http://www.clipser.com/watch_video/248052
Ik vind Amanda hier leuk
Ik zou ook best willen kijken.... Maar wat is het tijdsverschil.... 10 uur....? Daar dag hier nacht?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.bigbrother.com.au/vip-lounge.htm
29,25 Australische dollars voor de hele periode. Even rekenen:
http://www.x-rates.com/calculator.html
Dat is bijna 18 euro, niet veel.
Maar weet je wat het is? Wat zijn nou streams zonder een forum erbij. Er zouden wel heel veel users moeten zijn die kijken om daarvoor een fok forum te openen.
Brigitte is idd cool!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou ook best willen kijken.... Maar wat is het tijdsverschil.... 10 uur....? Daar dag hier nacht?
Ik ben voor Brigitte.....![]()
Zo'n tien uur...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou ook best willen kijken.... Maar wat is het tijdsverschil.... 10 uur....? Daar dag hier nacht?
Ach, van die beesten op Africam versta ik ook geen donderquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Die Ben is ook wel leuk :-) Maar ik ben bang dat ik er geen reet van versta......
Hmzzzzzz je kunt wel merken dat je moeite heb met afkikkenquote:
Tov BSOLquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik de totale kijkcijfers van DGK geplaatst. Het complete overzicht van ALLE uitzendingen.
Zie Kijkcijfers, Deel 7
Je hoorde van Andries Knevel en Japio dat er bedreigingen naar Huub zijn geuit. Dus het kan best zijn dat hij even verborgen gehouden gaat worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:23 schreef Spaarne het volgende:
(...) Op Nowlive las ik dat er nog niets van Huub is vernomen. Nowlive denkt dat ie is ondergedoken.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, van die beesten op Africam versta ik ook geen donder
quote:Zijn eerste ervaring met de journalistiek, was niet als verwacht. “Ik kwam op de sportredactie van Radio Rijnmond terecht.
Wie is de trainer van voetbalclub FC klootjesvolk? Hoe moet ik dat nou weten? Alle collega’s wisten dit dus wel, en vonden dit wonderbaarlijk genoeg nog interessant ook.” Eindstand: vaarwel sportjournalistiek, welkom nieuws en actualiteit.
Als rechtgeaarde Rotterdammer liep Stefan zijn eerste stage bij Maasstad Weekbladen. “Qua journalistiek niet heel uitdagend, maar geschikt om te beginnen. Leuke collega’s en veel schrijven.”
Van een andere orde was schrijven voor weekblad Nieuwe Revu. In Amsterdam, off all places, moest Stefan laten zien wat hij waard was. “Het begon lastig omdat iedereen je ziet als onbenullig groentje.Het is dan jouw taak om dit beeld bij te stellen.” Getogen in traditioneel islamitisch gewaad verstoorde hij een terreuroefening: operatie Bonfire.
Hij kreeg het aan de stok met skinheads en trok dagenlang op met de meest krankzinnige dj van Nederland, the Darkraver.
Dat mag ik wel hopen zeg, maar als het aan ZDNGMW ligt is zijn auto inmiddels opgeblazen. Televaag heeft er gelukkig nog geen melding van gemaakt of houdt JdM het verborgen?quote:
Ja hoor. Brigitte jankt, Dixie jankt, Renee en Nathan flirtenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Behalve de sex-noises
Gebeurt daar wel wat (qua spanning) in zo'n australisch BB huis ?
Enne...............hoe lang duurt het wel niet voor mijn (en Oma Tony's) kaartjes
aankomen ???????????
Kijk jij echt streams van BB Australië, gif kanjer?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor. Brigitte jankt, Dixie jankt, Renee en Nathan flirten
LOLquote:
Ik kijk de uitzendingen er van.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij echt streams van BB Australië?
Ik begin er niet aan, eerst lekker van de zomer genieten en misschien op naar DGK2. Vic schiet me af als ik BB Auatralië ga kijken en gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:23 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk de uitzendingen er van.
De streams zijn ook te downloaden.
Alle BB's zijn volgens mij een stuk spannender dan de Nederlandse. En tja... voor kaartjes zul je moeten wachten tot DGK2.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Behalve de sex-noises
Gebeurt daar wel wat (qua spanning) in zo'n australisch BB huis ?
Enne...............hoe lang duurt het wel niet voor mijn (en Oma Tony's) kaartjes
aankomen ???????????
Ik kijk het altijd onder het etenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan, eerst lekker van de zomer genieten en misschien op naar DGK2. Vic schiet me af als ik BB Auatralië ga kijken en gelijk heeft hij.
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef Giertje het volgende:
ZDNGMW wat betekent dat
Met dit mooie weer eten we altijd buiten en anders zit ik aan mijn eettafel en kijk naar niks behalve mijn bord en Vic.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:28 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk het altijd onder het eten
Het is maar een half uurtje per dag
Maar weet je dan ook wie we bedoelen?quote:
Meen je dat nou, ik heb nergens last van hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar weet je dan ook wie we bedoelen?
Kut, ik verveel me.![]()
Ik heb ook ff gespiekt.... vind Renee wel een leuke (op de filmpjes)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wist amper meer hoe je een cos moest openenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:54 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Hmzzzzzz je kunt wel merken dat je moeite heb met afkikkenhet nummertje moet 3802 wezen
![]()
modje aanwezig?
was ik ook bang voor, maar heb net 3 filmpjes zitten bekijken... het is goed te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Die Ben is ook wel leuk :-) Maar ik ben bang dat ik er geen reet van versta......
Het betekent vriend/maatje.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Heb het woord Swa opgezocht.... en gaf me dus... deze betekenis....swa·mi (dem; swami’s; swamietje)
1 hindoeïstisch godsdienstonderwijzer
Zou Kenneth dat bedoelen?
HDNKKK = hij die niet klaar kan komenquote:
zij die niet genoemd mag worden = Natasiaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef Giertje het volgende:
ZDNGMW wat betekent dat
MWHALU......nou,nou.....zeg het maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
HDNKKK = hij die niet klaar kan komen
ZDHKNW = zij die haar kut nooit wast
Meisje Wat Haar Anaal Laat uitwonen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
MWHALU......nou,nou.....zeg het maar.
Man Wiens Hand Aan paardenLul zit?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
MWHALU......nou,nou.....zeg het maar.
Bijna goedquote:
ECHT WAAR SWA.....quote:
Reguliere, je bent net te laat.quote:
Yaaayquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
Maar Wel Helemaal Anaal Laat Uitwonen. Je verdient een
quote:
Goffer waarom doen ze dat nu pas! Hadden ze paar maanden eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
OOOHH WAT EEN HEERLIJK KUTCOMMENTAAR OP BRIAN DOET DIE VOICEOVER![]()
Ik zeg...................ik hou durfan
En dan die muziek eronder 'it's over'![]()
![]()
![]()
ja... nu kan het ineens welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer waarom doen ze dat nu pas! Hadden ze paar maanden eerder moeten doen.
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dit mooie weer eten we altijd buiten en anders zit ik aan mijn eettafel en kijk naar niks behalve mijn bord en Vic.
En nee, ik vreet niet zo. ( Kan je gifje niet zo snel vinden, jij vast wel).
[ afbeelding ]
Ach, dit maakt maanden ergernis voor me goedquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer waarom doen ze dat nu pas! Hadden ze paar maanden eerder moeten doen.
Ik heb daar een ban, raar hè? Dus als je wat leest daar, lees ik het graag ook hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Als het allemaal lukt, komen Brian en Amanda vanavond online ...
Die duurt nog wel even, er zitten er nog genoeg in.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
En tot hoelang duurt die australische BB nog ??
15 euro is geen geld als dat nog effe duurt
Kun je met een ban ook niet lezen? Da's cruel! Ik gedij er nog prima!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik heb daar een ban, raar hè? Dus als je wat leest daar, lees ik het ook graag hier.
Geen idee. Maar houd wel rekening met het tijdsverschil he? We kunnen niet de hele nacht wakker blijvenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
En tot hoelang duurt die australische BB nog ??
15 euro is geen geld als dat nog effe duurt
Ja, maar da's toch anders dan live kijken? En hee, als we toch kijken, kunnen we dan ook een topic openen in Showbiz?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die duurt nog wel even, er zitten er nog genoeg in.
Maar dan kun je beter voor 7,50 een abbo op Eweka afsluiten, zodat je kunt downloaden op de nieuwsgroepen
Linkjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
was ik ook bang voor, maar heb net 3 filmpjes zitten bekijken... het is goed te doen![]()
Ik ga voorlopig voor Renee en Travis
Dan kan ik alleen de uitzendingen downloaden, en uitzendingen doen mij niet zoveel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die duurt nog wel even, er zitten er nog genoeg in.
Maar dan kun je beter voor 7,50 een abbo op Eweka afsluiten, zodat je kunt downloaden op de nieuwsgroepen
Ik dacht slim te zijn door op de pc van Vic binnen te komen, mislukt. Ze checken dus niet je IP maar mailadres.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
Kun je met een ban ook niet lezen? Da's cruel! Ik gedij er nog prima!
Op die site hebben ze maar één stream. Ik weet niet of ze daar ook HiDiHo's hebben (of we moeten Heidi zelf eens extra lief aankijken).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen de uitzendingen downloaden, en uitzendingen doen mij niet zoveel.
Ik heb liever streams die je gewoon middenindenacht aan kan slingeren(En het voordeel
is dat het dan daar weer overdag iszodat je niet naar bedden zit te kijken
)
Ik heb een stuk of vijf Ali-jasjes, maak ik dan een kansjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te zijn door op de pc van Vic binnen te komen, mislukt. Ze checken dus niet je IP maar mailadres.
Dan maar mijn hotmail adres proberen.
Heidi heeft een hekel aan betalen voor streamsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Op die site hebben ze maar één stream. Ik weet niet of ze daar ook HiDiHo's hebben (of we moeten Heidi zelf eens extra lief aankijken).
Nee maar het is daar wel overdag als we snachts kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
We kunnen niet de hele nacht wakker blijven
Weet ik. Maar Australische HiDiHo's kan ik vanuit hier niet vinden. Ik zal eens op dat forum rondsnuffelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heidi heeft een hekel aan betalen voor streams
Doe nou eens een linkje pleasequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Australische HiDiHo's kan ik vanuit hier niet vinden. Ik zal eens op dat forum rondsnuffelen.
Huh, zo lang...waarom slaap je niet dan, teveel Poolse bruiden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe nou eens een linkje pleaseBen als sinds kwart over vier vrijdagmorgen wakker, val bijna om .
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, zo lang...waarom slaap je niet dan, teveel Poolse bruiden?
quote:Beste mensen,
De accounts voor Brian en Amanda zijn aangemaakt.
Ze zullen zo snel mogelijk proberen te reageren. :blij
Grtz. Hratc
Wow en ik niet, ik kan nog vrolijk meelezen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Nou ja, zelfs IK heb daar een ban, moet niet gekker worden
http://www.bigbrother.com.au/quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe nou eens een linkje pleaseBen als sinds kwart over vier vrijdagmorgen wakker, val bijna om .
Ga me nou niet lekker zitten maken.quote:
Jij???quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Nou ja, zelfs IK heb daar een ban, moet niet gekker worden
Jippiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Wow en ik niet, ik kan nog vrolijk meelezen!
Skattie, maar je moet wel slapen hoor, dat houdt toch geen mens vol.quote:
Het zijn betaalstreams, Ruud. De link naar de site is gemakkelijk te googelen: BB 8 Australia.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onschuldig postje..zo onbenullig, weet niet eens meer wat..quote:
Nee hoor, 2de baantje is zo wit als "sneeuw"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, maar je moet wel slapen hoor, dat houdt toch geen mens vol.
Wat vervoer je nu weer in je busje dan.......coke?
Ik hoor nu die Travis praten.... dacht eerst dat tie een gek stemmetje nadeed......... Maar die knul praat echt zoquote:
Jij ook bedankt Disana, maar ik ga lekker niet betalen, eerder lekker omvallen binnen nu en een uurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn betaalstreams, Ruud. De link naar de site is gemakkelijk te googelen: BB 8 Australia.
Was eigenlijk vergeven aan Dellie, maar haar ongewassen punani deed haar de das omquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, maar je moet wel slapen hoor, dat houdt toch geen mens vol.
Wat vervoer je nu weer in je busje dan.......coke?
tssss.... de waarheid is te hard, voor die tere zieltjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onschuldig postje..zo onbenullig, weet niet eens meer wat..![]()
Whatever..Brian is een looooser en Amanda een snol
Nou...... ik ben aan het spueren of het wat is... 1 stream.... we zijn best verwend.quote:
Ohw is het al zo erg?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wist amper meer hoe je een cos moest openen
Heb je betaald? Of kijk je alleen de filmpjes? (Sheit flashplayer... nu kan ie niet fullscreen op mijn TV)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoor nu die Travis praten.... dacht eerst dat tie een gek stemmetje nadeed......... Maar die knul praat echt zo![]()
Ik ga nu alleen voor Renee
En waar is de COS?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn betaalstreams, Ruud. De link naar de site is gemakkelijk te googelen: BB 8 Australia.
Die heb ik nog niet gehoord. Als je het iets vindt, moeten we ook maar over een topic nadenken (wel erg eng).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou...... ik ben aan het spueren of het wat is... 1 stream.... we zijn best verwend.
Zij zijn iig als het her nacht is vast wakker.
Vind de commentator wel errrrrrggg sloooooommmm
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
tssss.... de waarheid is te hard, voor die tere zieltjes
OMG, een José maar dan omgekeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
Ik hoor nu die Travis praten.... dacht eerst dat tie een gek stemmetje nadeed......... Maar die knul praat echt zo![]()
Ik ga nu alleen voor Renee
kijk, alleen filmpje (in 't klein) ....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je betaald? Of kijk je alleen de filmpjes? (Sheit flashplayer... nu kan ie niet fullscreen op mijn TV)
Gaat wel via IP, kan hier niet met 2 laptops lezen daar, maar via IP van buurman lukt het welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te zijn door op de pc van Vic binnen te komen, mislukt. Ze checken dus niet je IP maar mailadres.
Dan maar mijn hotmail adres proberen op VIc's pc.
Snap er geen moer van. Vic heeft een ander IP adres dan ik en toch kan ik niet op die site. Zal wel aan mij liggen, blonT hè?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef Manu82 het volgende:
Gaat wel via IP, kan hier niet met 2 laptops lezen daar, maar via IP van buurman lukt het wel
Schatje, liefje, darling, poepie, sluis die info eens door !quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat wel via IP, kan hier niet met 2 laptops lezen daar, maar via IP van buurman lukt het wel
Neem aan dat je geen 2 verschillende internetaansluitingen hebt toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap er geen moer van. Vic heeft een ander IP adres dan ik en toch kan ik niet op die site. Zal wel aan mij liggen, blonT hè?
Twee peecees op dezelfde router (kloon-IP)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap er geen moer van. Vic heeft een ander IP adres dan ik en toch kan ik niet op die site. Zal wel aan mij liggen, blonT hè?
Rood en onschuldig snapt er ook geen mallemoer vanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb met net aangemeld.... mag ik per dag 3 X 5 miniuutjes de stream kijken...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk, alleen filmpje (in 't klein) ....
Heb nu 4 filmpjes bekeken en moet me nu gaan aanmelden als member (maar daar wacht ik nog maar ff mee)
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, liefje, darling, poepie, sluis die info eens door !![]()
Haha dat zijn vast lokale ip adressen beginnend met 10 of met 192....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sooo heee, begint hier wel een behoorlijk SC-nivootje te wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles, waar, wanneer, hoelaat, dresscode etc.
Bij het adres kun je gewoon NETHERLANDS ofzo invullen, en bij het tel.no. zet je gewoon allemaal nullen. Als postcode gebruik je gewoon een willekeurige Australische, zoals 2096 in Queensland (QLD).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb met net aangemeld.... mag ik per dag 3 X 5 miniuutjes de stream kijken...![]()
![]()
Wat een gedoe om die formats van adres?telefoonummer etc te ontdekken.
Wat betekent dat nu weer? We hebben 2 peecees op dezelfde router, klopt...en dan? Heeft Vic dan hetzelfde IP adres als ik dus ben ik in de war? Helluuup.....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee peecees op dezelfde router (kloon-IP)![]()
Zoiets, oftewel Dus Datquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat betekent dat nu weer? We hebben 2 peecees op dezelfde router, klopt...en dan? Heeft Vic dan hetzelfde IP adres als ik dus ben ik in de war? Helluuup.....
Edit: Dank Roevka, ik begrijp het.![]()
Ik had het over B en A, dus volledig ontopic, maar vertel es over je busje Polen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sooo heee, begint hier wel een behoorlijk SC-nivootje te worden
Rood en onschuldig.......yeah right.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
Rood en onschuldig snapt er ook geen mallemoer van
Jaahaaaa geregistreerd... maar moest alles wel zelfg uitvogelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij het adres kun je gewoon NETHERLANDS ofzo invullen, en bij het tel.no. zet je gewoon allemaal nullen. Als postcode gebruik je gewoon een willekeurige Australische, zoals 2096 in Queensland (QLD).
Dat reed vandaag nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had het over B en A, dus volledig ontopic, maar vertel es over je busje Polen?
Knap, het kost inderdaad best wel wat gepuzzel voor je alles goed hebt. En nu nog de volgende stap... stream aanschaffenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaahaaaa geregistreerd... maar moest alles wel zelfg uitvogelen.Roevka is a wannabee aussie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |