Het betekent vriend/maatje.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Heb het woord Swa opgezocht.... en gaf me dus... deze betekenis....swa·mi (dem; swami’s; swamietje)
1 hindoeïstisch godsdienstonderwijzer
Zou Kenneth dat bedoelen?
HDNKKK = hij die niet klaar kan komenquote:
zij die niet genoemd mag worden = Natasiaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef Giertje het volgende:
ZDNGMW wat betekent dat
MWHALU......nou,nou.....zeg het maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
HDNKKK = hij die niet klaar kan komen
ZDHKNW = zij die haar kut nooit wast
Meisje Wat Haar Anaal Laat uitwonen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
MWHALU......nou,nou.....zeg het maar.
Man Wiens Hand Aan paardenLul zit?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
MWHALU......nou,nou.....zeg het maar.
Bijna goedquote:
ECHT WAAR SWA.....quote:
Reguliere, je bent net te laat.quote:
Yaaayquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
Maar Wel Helemaal Anaal Laat Uitwonen. Je verdient een
quote:
Goffer waarom doen ze dat nu pas! Hadden ze paar maanden eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
OOOHH WAT EEN HEERLIJK KUTCOMMENTAAR OP BRIAN DOET DIE VOICEOVER![]()
Ik zeg...................ik hou durfan
En dan die muziek eronder 'it's over'![]()
![]()
![]()
ja... nu kan het ineens welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer waarom doen ze dat nu pas! Hadden ze paar maanden eerder moeten doen.
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dit mooie weer eten we altijd buiten en anders zit ik aan mijn eettafel en kijk naar niks behalve mijn bord en Vic.
En nee, ik vreet niet zo. ( Kan je gifje niet zo snel vinden, jij vast wel).
[ afbeelding ]
Ach, dit maakt maanden ergernis voor me goedquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer waarom doen ze dat nu pas! Hadden ze paar maanden eerder moeten doen.
Ik heb daar een ban, raar hè? Dus als je wat leest daar, lees ik het graag ook hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Als het allemaal lukt, komen Brian en Amanda vanavond online ...
Die duurt nog wel even, er zitten er nog genoeg in.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
En tot hoelang duurt die australische BB nog ??
15 euro is geen geld als dat nog effe duurt
Kun je met een ban ook niet lezen? Da's cruel! Ik gedij er nog prima!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik heb daar een ban, raar hè? Dus als je wat leest daar, lees ik het ook graag hier.
Geen idee. Maar houd wel rekening met het tijdsverschil he? We kunnen niet de hele nacht wakker blijvenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
En tot hoelang duurt die australische BB nog ??
15 euro is geen geld als dat nog effe duurt
Ja, maar da's toch anders dan live kijken? En hee, als we toch kijken, kunnen we dan ook een topic openen in Showbiz?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die duurt nog wel even, er zitten er nog genoeg in.
Maar dan kun je beter voor 7,50 een abbo op Eweka afsluiten, zodat je kunt downloaden op de nieuwsgroepen
Linkjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
was ik ook bang voor, maar heb net 3 filmpjes zitten bekijken... het is goed te doen![]()
Ik ga voorlopig voor Renee en Travis
Dan kan ik alleen de uitzendingen downloaden, en uitzendingen doen mij niet zoveel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die duurt nog wel even, er zitten er nog genoeg in.
Maar dan kun je beter voor 7,50 een abbo op Eweka afsluiten, zodat je kunt downloaden op de nieuwsgroepen
Ik dacht slim te zijn door op de pc van Vic binnen te komen, mislukt. Ze checken dus niet je IP maar mailadres.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
Kun je met een ban ook niet lezen? Da's cruel! Ik gedij er nog prima!
Op die site hebben ze maar één stream. Ik weet niet of ze daar ook HiDiHo's hebben (of we moeten Heidi zelf eens extra lief aankijken).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen de uitzendingen downloaden, en uitzendingen doen mij niet zoveel.
Ik heb liever streams die je gewoon middenindenacht aan kan slingeren(En het voordeel
is dat het dan daar weer overdag iszodat je niet naar bedden zit te kijken
)
Ik heb een stuk of vijf Ali-jasjes, maak ik dan een kansjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te zijn door op de pc van Vic binnen te komen, mislukt. Ze checken dus niet je IP maar mailadres.
Dan maar mijn hotmail adres proberen.
Heidi heeft een hekel aan betalen voor streamsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Op die site hebben ze maar één stream. Ik weet niet of ze daar ook HiDiHo's hebben (of we moeten Heidi zelf eens extra lief aankijken).
Nee maar het is daar wel overdag als we snachts kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
We kunnen niet de hele nacht wakker blijven
Weet ik. Maar Australische HiDiHo's kan ik vanuit hier niet vinden. Ik zal eens op dat forum rondsnuffelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heidi heeft een hekel aan betalen voor streams
Doe nou eens een linkje pleasequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Australische HiDiHo's kan ik vanuit hier niet vinden. Ik zal eens op dat forum rondsnuffelen.
Huh, zo lang...waarom slaap je niet dan, teveel Poolse bruiden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe nou eens een linkje pleaseBen als sinds kwart over vier vrijdagmorgen wakker, val bijna om .
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, zo lang...waarom slaap je niet dan, teveel Poolse bruiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |