Sorry ik ben vrolijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:59 schreef Disana het volgende:
Vrolijk? Tegen wil en dank zul je bedoelen, knokkend tegen de verslaving die niet meer bevredigd kan worden.
Hilarischquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Noekje is een babe![]()
![]()
http://www.clipser.com/watch_video/248052
Ik vind Amanda hier leuk
Ik zou ook best willen kijken.... Maar wat is het tijdsverschil.... 10 uur....? Daar dag hier nacht?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.bigbrother.com.au/vip-lounge.htm
29,25 Australische dollars voor de hele periode. Even rekenen:
http://www.x-rates.com/calculator.html
Dat is bijna 18 euro, niet veel.
Maar weet je wat het is? Wat zijn nou streams zonder een forum erbij. Er zouden wel heel veel users moeten zijn die kijken om daarvoor een fok forum te openen.
Brigitte is idd cool!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou ook best willen kijken.... Maar wat is het tijdsverschil.... 10 uur....? Daar dag hier nacht?
Ik ben voor Brigitte.....![]()
Zo'n tien uur...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou ook best willen kijken.... Maar wat is het tijdsverschil.... 10 uur....? Daar dag hier nacht?
Ach, van die beesten op Africam versta ik ook geen donderquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Die Ben is ook wel leuk :-) Maar ik ben bang dat ik er geen reet van versta......
Hmzzzzzz je kunt wel merken dat je moeite heb met afkikkenquote:
Tov BSOLquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik de totale kijkcijfers van DGK geplaatst. Het complete overzicht van ALLE uitzendingen.
Zie Kijkcijfers, Deel 7
Je hoorde van Andries Knevel en Japio dat er bedreigingen naar Huub zijn geuit. Dus het kan best zijn dat hij even verborgen gehouden gaat worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:23 schreef Spaarne het volgende:
(...) Op Nowlive las ik dat er nog niets van Huub is vernomen. Nowlive denkt dat ie is ondergedoken.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, van die beesten op Africam versta ik ook geen donder
quote:Zijn eerste ervaring met de journalistiek, was niet als verwacht. “Ik kwam op de sportredactie van Radio Rijnmond terecht.
Wie is de trainer van voetbalclub FC klootjesvolk? Hoe moet ik dat nou weten? Alle collega’s wisten dit dus wel, en vonden dit wonderbaarlijk genoeg nog interessant ook.” Eindstand: vaarwel sportjournalistiek, welkom nieuws en actualiteit.
Als rechtgeaarde Rotterdammer liep Stefan zijn eerste stage bij Maasstad Weekbladen. “Qua journalistiek niet heel uitdagend, maar geschikt om te beginnen. Leuke collega’s en veel schrijven.”
Van een andere orde was schrijven voor weekblad Nieuwe Revu. In Amsterdam, off all places, moest Stefan laten zien wat hij waard was. “Het begon lastig omdat iedereen je ziet als onbenullig groentje.Het is dan jouw taak om dit beeld bij te stellen.” Getogen in traditioneel islamitisch gewaad verstoorde hij een terreuroefening: operatie Bonfire.
Hij kreeg het aan de stok met skinheads en trok dagenlang op met de meest krankzinnige dj van Nederland, the Darkraver.
Dat mag ik wel hopen zeg, maar als het aan ZDNGMW ligt is zijn auto inmiddels opgeblazen. Televaag heeft er gelukkig nog geen melding van gemaakt of houdt JdM het verborgen?quote:
Ja hoor. Brigitte jankt, Dixie jankt, Renee en Nathan flirtenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Behalve de sex-noises
Gebeurt daar wel wat (qua spanning) in zo'n australisch BB huis ?
Enne...............hoe lang duurt het wel niet voor mijn (en Oma Tony's) kaartjes
aankomen ???????????
Kijk jij echt streams van BB Australië, gif kanjer?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor. Brigitte jankt, Dixie jankt, Renee en Nathan flirten
LOLquote:
Ik kijk de uitzendingen er van.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij echt streams van BB Australië?
Ik begin er niet aan, eerst lekker van de zomer genieten en misschien op naar DGK2. Vic schiet me af als ik BB Auatralië ga kijken en gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:23 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk de uitzendingen er van.
De streams zijn ook te downloaden.
Alle BB's zijn volgens mij een stuk spannender dan de Nederlandse. En tja... voor kaartjes zul je moeten wachten tot DGK2.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Behalve de sex-noises
Gebeurt daar wel wat (qua spanning) in zo'n australisch BB huis ?
Enne...............hoe lang duurt het wel niet voor mijn (en Oma Tony's) kaartjes
aankomen ???????????
Ik kijk het altijd onder het etenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan, eerst lekker van de zomer genieten en misschien op naar DGK2. Vic schiet me af als ik BB Auatralië ga kijken en gelijk heeft hij.
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef Giertje het volgende:
ZDNGMW wat betekent dat
Met dit mooie weer eten we altijd buiten en anders zit ik aan mijn eettafel en kijk naar niks behalve mijn bord en Vic.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:28 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk het altijd onder het eten
Het is maar een half uurtje per dag
Maar weet je dan ook wie we bedoelen?quote:
Meen je dat nou, ik heb nergens last van hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar weet je dan ook wie we bedoelen?
Kut, ik verveel me.![]()
Ik heb ook ff gespiekt.... vind Renee wel een leuke (op de filmpjes)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wist amper meer hoe je een cos moest openenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:54 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Hmzzzzzz je kunt wel merken dat je moeite heb met afkikkenhet nummertje moet 3802 wezen
![]()
modje aanwezig?
was ik ook bang voor, maar heb net 3 filmpjes zitten bekijken... het is goed te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Die Ben is ook wel leuk :-) Maar ik ben bang dat ik er geen reet van versta......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |