Ik vind hem altijd een beetje overdreven doen voor de camera. In het begin was dat wel leuk maar word nu eentonigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef NED het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Helio
Hij had echt zoiets van: "WTF meot ik doen om een keer 1ste ipv 2de te worden?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:19 schreef Atreidez het volgende:
Oh, was er een race geweest zondag?
Volgens openwheelworld.net gaat Wheldon naar Panther Racing. Tijdens de non-championship race in Surfers Paradise rijdt hij al voor dat team.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:42 schreef Migue het volgende:
Mja toch wel opvallende hoe Target Chip Ganassi Racing de laatste tijd aan het klungelen is.
Dario Franchitti vervang Dan Wheldon volgend jaar overigens, voor wie het nog niet gehoord heeft... Dan Wheldon naar Luczo/Dragon Racing met Tomas Scheckter?
Wordt een vol veld dit weekend, stuk of 30?quote:Franck Perera will audition for a potential 2009 IndyCar Series ride at Chicagoland Speedway this weekend in the No. 41 ABC Supply Co. Honda-powered Dallara for A.J. Foyt Racing.
Perera, 24, has made nine Firestone Indy Lights starts in the No. 55 CJ Consulting Guthrie Racing car since June, posting one victory (Infineon Raceway road course from the pole) and four top-10 finishes. He competed in the first two IndyCar Series races of the season car before sponsorship issues forced him out of the No. 34 Conquest Racing car.
Inderdaad. Eens kijken of Dixon het niet te moeilijk gaat krijgen in dit drukke veld, want hij kan het zich niet permitteren nog meer plekken te verliezen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Zorro het volgende:
En tot nu toe twee keer geel op het moment dat toch iedereen ongeveer moest pitten ,dus echt op de baan gedaan, niet met geluk zoals niet hoeven pitten bij geel of zoiets.
quote:Dixon wrapped up his second IndyCar Series title with a runner-up finish - by 0.0033 of a second (12⅛ inches) to Helio Castroneves
Livequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Migue het volgende:
Elke IndyCar-race is het kijken waard.
3 bonuspunten krijg je daar zelfs voor.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef m1155 het volgende:
Goed gereden hoor van Penske/Castroneves. Van 28 naar 1, bonus punten voor meeste ronden. Alleen dixon werkte niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |