Het is trouwens Foyt en Bump Day.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:54 schreef Libris het volgende:
In de quali (Bum Day) had Foyd al een incident waarbij hij zijn haar verbrandde. Misschien kan hij nog meedoen, ze zijn de auto aan het schoonmaken.
Dat is Amerika al jaren, en sinds Danica's winst in Motegi al helemaal.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Libris het volgende:
ze zijn trouwens wel erg Danica geil
De 2e impact was nog best hard vond ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef Libris het volgende:
[..]
De hoek was wel goed, het ziet er erger uit dan het is. Auto's zijn ook iets anders dan F1
Wie zit er eigenlijk nog meer op Sport1 te commentarieren? Ik heb namelijk standaard het Amerikaanse commentaar aan, want normaal is Nederlands commentaar bij Amerikaanse races beneden de maat (denk Eurosport, RTL, etc).quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef Trystar het volgende:
Leuk commetaar op Sport1 van Doornbos, vertelt leuke/intressante dingen
Ik zou niet weten hoe de echte commentator heetquote:Op zondag 25 mei 2008 20:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wie zit er eigenlijk nog meer op Sport1 te commentarieren? Ik heb namelijk standaard het Amerikaanse commentaar aan, want normaal is Nederlands commentaar bij Amerikaanse races beneden de maat (denk Eurosport, RTL, etc).
Ze zijn wel erg goed op de hoogte van achtergrondfeitjes en hebben normaal meerdere pitreporters. Leuker is dat ze vaak in contact staan met de regisseur en kunnen aangeven dat een replay even stilgezet moet worden enzo. Maar goed, die dingen heb ik tijdens deze race nog niet gezien.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef Libris het volgende:
Amerikaans geblaat op ESPN dat dit de moeilijkste racetrack is in de wereld... Ach ja..
idd,quote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef Libris het volgende:
Amerikaans geblaat op ESPN dat dit de moeilijkste racetrack is in de wereld... Ach ja..
Fox er nog bij voor de NASCAR en ik doe met je mee.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Jammer dat ESPN nog niet verkrijgbaar is op de kabel geld ook voor ABC en Speed TV.
Dan neem ik gelijk een abbonement
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie actie van Kanaan.
HIj heeft de Indy nog nooit gewonnen, dus er staat wat op het spel.
Voorspellende gaven.quote:
Yup. Zoon van Michael.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef Coelho het volgende:
Nummer 2 M.Andretti, is dat dat jonge gastje dat vorig jaar/jaar ervoor in de laatste ronde van de overwinning werd gehouden?
Hij zat op de marbles. Dan kun je nauwelijks iets doen zonder dat je spint of de muur raakt.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:09 schreef Bernard0s het volgende:
Toch vind ik het raar dat hij amper corrigeerde toen hij op het vuile gedeelte kwam.
Ik neem aan dat ze zeker willen weten dat er geen stukje koolstofvezel meer op de baan ligt. Met 360 km/h wil je echt geen lekke band oplopen.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:24 schreef Bernard0s het volgende:
Indycar is echt prachtig, alleen die cautions duren me veel te lang. Hup, bende opruimen en gassen weer! Hoeft toch geen 20 minuten te duren?
De motivatie erachter snap ik ook wel hoor, maar het maakt het wel wat boring voor de toeschouwer. Maar aan de andere kant is het een gelegen moment om even wat te gaan drinken of ff naar de wc te gaan ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zeker willen weten dat er geen stukje koolstofvezel meer op de baan ligt. Met 360 km/h wil je echt geen lekke band oplopen.
Nu niet meer.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:33 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Maar momenteel zitten we under green, dus dat is mooi.
We zitten nu op 2h28m... 67 ronden te gaan... record is 2h41m. Dat gaan we niet halen nee.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef Bruce117 het volgende:
Met nu al 6 yellows (dacht tenminste dat het er 6 zijn), blijft het all-time snelheidsrecord van Arie wel weer een jaartje staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |