Mwah, vind ik eigenlijk niet, ik vind haar verschijning juist wel een vrouwelijke zachtheid en elegantie hebben. Veel meer dat dan de typische mannelijke 'hoekigheid' in ieder geval. Leuk informatief interviewtje trouwens TS, je maakt een sympathieke en integere indruk, bij een internetprofiel zoals dat van jou bestaat ten slotte ook altijd de kans dat er een aandachtszieke hypochonder achter schuilgaat. Veel succes met alles!quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:54 schreef Noork het volgende:
Is deze al langsgekomen?
Ik vind de TS behoorlijk mannelijk. Maar goed, kan aan mij liggen hoor.
Dank je welquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:36 schreef Pollewoppie het volgende:
Erg interesant verhaal (als ik het zo mag noemen) straalt veel kracht en zelfvertrouwen uit ondanks de tegenslagen in je leven!
Ik val op zowel mannen als vrouwen, hoewel het eerste lastig is geworden na een verkrachting en een aanranding de afgelopen jaren. Laat toch een soort shockeffect achter waar moeilijk overheen te zetten is.quote:Er rijzen mij ook wel veel vragen, als je voornamelijk vrouw bent val je dan ook op mannen? ik lees ook dat je sex met vrouwen hebt gehad, was dit nog in een soort ontkenningsfase of heb je lesbische of bisexuele neigingen? En los van de sex waarop word je verliefd? mannen of vrouwen of beide?
Leuk stukje, ik vind Maya behoorlijk vrouwelijk, best iemand waar ik in het dagelijks leven op zou kunnen vallen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:54 schreef Noork het volgende:
Is deze al langsgekomen?
Dank jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Leuk stukje, ik vind Maya behoorlijk vrouwelijk, best iemand waar ik in het dagelijks leven op zou kunnen vallen.
Ook goed dat er misschien wat meer aandacht komt voor dit probleem en het beter erkend wordt.
Ik zie het eigenlijk allebei in ts. Ze klinkt kwa stemgeluid niet echt heel vrouwelijk (al zijn er "echte" vrouwen die nog VEEL mannelijker klinken, dus eigenlijk valt het dan nog wel mee) en zit kwa lichaam imho ergens tussen de vormen van een geeky jongen en een meisje in. Heupen lijken er in het filmpje ook net tussenin te zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:54 schreef Noork het volgende:
Is deze al langsgekomen?
Visueel heupen beoordelen is enorm lastig. Een meetlint is toch echt beter, en die geeft aan dan ik gewoon absoluut standaard vrouwelijke maten heb, wel degelijk heupen en dat er echt een reden is waarom jongenskleding mij absoluut niet pastquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:08 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk allebei in ts. Ze klinkt kwa stemgeluid niet echt heel vrouwelijk (al zijn er "echte" vrouwen die nog VEEL mannelijker klinken, dus eigenlijk valt het dan nog wel mee) en zit kwa lichaam imho ergens tussen de vormen van een geeky jongen en een meisje in. Heupen lijken er in het filmpje ook net tussenin te zitten.
Kan me wel enigszins voorstellen dat je daar behoorlijk "gek" van zou kunnen worden als je een beetje van beiden hebt
Sterkte aan ts in ieder geval, ik hoop voor je mee dat er iets (goeds) gaat gebeuren!
Ja toen ik net hier aan het lezen was, kwam het me al erg bekend voor idd. Goed dat je er zo mee naarbuiten komt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef Elledan het volgende:
Nou, ik sta nu dus met een artikel in de Grazia. Heb al wat leuke reacties gehad
Met een maand of zo hoop ik weer een afspraak in het UMCG te hebben waar ik waarschijnlijk een heleboel dingen zal horen.
*schopt topic omhoog*
Dank je welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:36 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja toen ik net hier aan het lezen was, kwam het me al erg bekend voor idd. Goed dat je er zo mee naarbuiten komt!
Mwoa, ik vond het stemgeluid wel vrouwelijk hoor, maar niet meisjesachtig ofzo. Gewoon een volwassen vrouw qua stem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:08 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk allebei in ts. Ze klinkt kwa stemgeluid niet echt heel vrouwelijk (al zijn er "echte" vrouwen die nog VEEL mannelijker klinken, dus eigenlijk valt het dan nog wel mee) en zit kwa lichaam imho ergens tussen de vormen van een geeky jongen en een meisje in. Heupen lijken er in het filmpje ook net tussenin te zitten.
Kan me wel enigszins voorstellen dat je daar behoorlijk "gek" van zou kunnen worden als je een beetje van beiden hebt
Sterkte aan ts in ieder geval, ik hoop voor je mee dat er iets (goeds) gaat gebeuren!
Wat voor operatie zou ik moeten willen? Ik weet op dit moment nog geeneens hoe mijn lichaam in elkaar zit, wat ik wel en niet heb precies. Met geen mogelijkheid valt er nu te zeggen wat er wel en niet geopereerd kan worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Twinky het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat je niet de operatie wil. Het zou zoveel gedoe schelen... Kun je dat uitleggen?
Hoe bedoel je dit precies? Vergeleken met de meeste vrouwen aan beide kanten van m'n familie zie ik er een stuk vrouwelijker uit. Ik weet niet precies hoe ik je commentaar moet interpreteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef Snowcold het volgende: Je kan het wel enigszins zien aan je gezicht en de ietwat bredere schouders, maar als je het niet had vertelt had ik je gewoon als vrouw gezien!
Ja, ik spreek Japans en vind het ook een enorm leuke cultuur en taalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:24 schreef NekoKoneko het volgende:
even offtopic: Ik keek net even op je site, doe je iets met Japans? (want je hebt kana aan de linkerkant)
Da's jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:26 schreef NekoKoneko het volgende:
Coolik heb zelf een jaar Japans gestudeerd, vandaar
ivm ziekte destijds helaas mee moeten stoppen
Hoe doe je dat met zwemmen dan, lijkt me dat je in een bikini wel een bobbel ziet onderaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Elledan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies? Vergeleken met de meeste vrouwen aan beide kanten van m'n familie zie ik er een stuk vrouwelijker uit. Ik weet niet precies hoe ik je commentaar moet interpreteren.
Trouwens, ik zwem ook regelmatig, het schijnt dat je daar nogal schouders van krijgt
Nee hoor, ik draag gewoon een badpak en er valt helemaal niets vreemds te zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met zwemmen dan, lijkt me dat je in een bikini wel een bobbel ziet onderaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |