Nederland - Oekraniequote:
Nicolette van Dam of een waarschijnlijk een saaie pot voetbal...quote:
Ik weet wel wat ik lekker vind, maar die heb jij alquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeheHet is maar wat je lekker vindt
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef nicomart het volgende:
Ik weet wel wat ik lekker vind, maar die heb jij al![]()
Hij heeft mijn coupquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik kijk ook voetbal.. hup laat het maar eens beginnen!
Wat heeft Marco zijn haar kort!
Dan zit ik 'helaas' in Turkijequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij heeft mijn coup![]()
Volgende ga ik zelf naar de kuip met mijn gewonnen kaartjes![]()
Hopen dat het een keertje wel een goede uitzwaaiwedstrijd wordt
ja, ben de hele dag al aan het niezen en hoesten..quote:
Ik word er echt helemaal gek van.. maja er valt zo weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, ben de hele dag al aan het niezen en hoesten..
Ga maandag eens naar dokter voor wat sterker spul.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik word er echt helemaal gek van.. maja er valt zo weinig aan te doen.
Dat zeker..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
zal je naar me uitkijken als jij daar in een kroegje voetbal zit te kijken?![]()
De dokter vind dat ik Aerius eerst meer kans moet geven.. heb ook al Xzal (ofzoiets) versleten en dat helpt ook al niet meer..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga maandag eens naar dokter voor wat sterker spul.
Ik laat deze vraag graag blancoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik lekker vind, maar die heb jij al![]()
Zorg.quote:
Verrassendquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
Zorg.
Heb het beide gebruikt en ben er een beetje resistent voor geworden..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De dokter vind dat ik Aerius eerst meer kans moet geven.. heb ook al Xzal (ofzoiets) versleten en dat helpt ook al niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |