Komt goedquote:
Eens. Ik bijvoorbeeld, ik reis stad en land af om mijn favo ruiters in actie te zien. Ik noem: Amsterdam, Leeuwarden, Eindhoven, Den Bosch, Maastricht en uiteraard Hengelo, maar dat is niet zo verquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 pot nat.
[..]
Een echte fan heeft wat over voor zijn favoriete club, zie bijvoorbeeld een Roycooo die wel naar de PO's gaat en weleens een CL wedstrijd door de week bezoekt. Of een David die ook weleens lang onderweg is naar Eindhoven.
Yeahquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 pot nat.
[..]
Een echte fan heeft wat over voor zijn favoriete club, zie bijvoorbeeld een Roycooo die wel naar de PO's gaat en weleens een CL wedstrijd door de week bezoekt. Of een David die ook weleens lang onderweg is naar Eindhoven.
Mooi!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
M'n fröbeltje. 1,5 uur werk, pastelkrijt op 160 grams tekenkarton. A3 formaat.
HIj word ingelijst en komt in een trimsalon te hangen. Soort van promotiemateriaal.
En ik ben 16 en mag van m'n veels te strenge ma niet alleen naar wedstrijden ver wegquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 pot nat.
[..]
Mooi man, CL-Westrijdenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah!
Al is CL al enkele jaren niet meer mogelijk! Nu ga ik ook wel vaker op zondag als ik geen seizoenskaart van Heracles krijg
!
Ik wil wel mee naar Eindhoven. Moet je wel in het thuisvak, heb geen Uitkaartquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik ben 16 en mag van m'n veels te strenge ma niet alleen naar wedstrijden ver weg. Anders had ik het al lang gedaan.
Als ik student ben
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel mee naar Eindhoven. Moet je wel in het thuisvak, heb geen Uitkaart
Ajax scoort niet in Eindhovenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:47 schreef Rumille het volgende:
[..]Liever niet, dan ben ik of half in mekaar geslagen omdat Ajax scoort of ben ik in een pesthumeur dat ik iemand anders sla
Dat meen je niet? Arme jij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik ben 16 en mag van m'n veels te strenge ma niet alleen naar wedstrijden ver weg. Anders had ik het al lang gedaan.
Dan rel je er wat af?quote:Als ik student ben![]()
nou, ik heb te weinig sex met jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |