alleen met jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:56 schreef Samzz het volgende:
En vreemdgaan?Of doen we daar vandaag de dag niet meer aan?
mensen psychologisch afbreken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:58 schreef Samzz het volgende:
Ik kom er wel weer achter dat ik een meer dan uitstekend psychologe ben.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:58 schreef Samzz het volgende:
Ik kom er wel weer achter dat ik een meer dan uitstekend psychologe ben.
Heus nietquote:
HIhihihquote:
okquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heus nietIk vind het leuk mensen te helpen met probleempjes
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
HIhihih![]()
Ik zal je binnenkort je onverklaarbare PSV verering ook even wegpraten.
Ik denk dat het wel nodig is. Als tukker fan zijn van PSV is landverraad.quote:
+1 Samzzquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel nodig is. Als tukker fan zijn van PSV is landverraad.
Uiteraard scannen + posten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, Taxicentrale San, kan ik u helpen?
Pffff mijn zusje loopt op krukken en nu kan ik haar overal heen brengen... ze kan toch makkelijk met de trein terug
Ik ben aan het tekenen. Een Old English Sheepdog met een roze elastiekje
Tele 2 elke zondag aanquote:
1 pot nat.quote:
Een echte fan heeft wat over voor zijn favoriete club, zie bijvoorbeeld een Roycooo die wel naar de PO's gaat en weleens een CL wedstrijd door de week bezoekt. Of een David die ook weleens lang onderweg is naar Eindhoven.quote:Amsterdam is gewoon te ver en de laatste 3 jaar kon ik in Almelo niks krijgen.
Komt goedquote:
Eens. Ik bijvoorbeeld, ik reis stad en land af om mijn favo ruiters in actie te zien. Ik noem: Amsterdam, Leeuwarden, Eindhoven, Den Bosch, Maastricht en uiteraard Hengelo, maar dat is niet zo verquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 pot nat.
[..]
Een echte fan heeft wat over voor zijn favoriete club, zie bijvoorbeeld een Roycooo die wel naar de PO's gaat en weleens een CL wedstrijd door de week bezoekt. Of een David die ook weleens lang onderweg is naar Eindhoven.
Yeahquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 pot nat.
[..]
Een echte fan heeft wat over voor zijn favoriete club, zie bijvoorbeeld een Roycooo die wel naar de PO's gaat en weleens een CL wedstrijd door de week bezoekt. Of een David die ook weleens lang onderweg is naar Eindhoven.
Mooi!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
M'n fröbeltje. 1,5 uur werk, pastelkrijt op 160 grams tekenkarton. A3 formaat.
HIj word ingelijst en komt in een trimsalon te hangen. Soort van promotiemateriaal.
En ik ben 16 en mag van m'n veels te strenge ma niet alleen naar wedstrijden ver wegquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 pot nat.
[..]
Mooi man, CL-Westrijdenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah!
Al is CL al enkele jaren niet meer mogelijk! Nu ga ik ook wel vaker op zondag als ik geen seizoenskaart van Heracles krijg
!
Ik wil wel mee naar Eindhoven. Moet je wel in het thuisvak, heb geen Uitkaartquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik ben 16 en mag van m'n veels te strenge ma niet alleen naar wedstrijden ver weg. Anders had ik het al lang gedaan.
Als ik student ben
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel mee naar Eindhoven. Moet je wel in het thuisvak, heb geen Uitkaart
Ajax scoort niet in Eindhovenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:47 schreef Rumille het volgende:
[..]Liever niet, dan ben ik of half in mekaar geslagen omdat Ajax scoort of ben ik in een pesthumeur dat ik iemand anders sla
Dat meen je niet? Arme jij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik ben 16 en mag van m'n veels te strenge ma niet alleen naar wedstrijden ver weg. Anders had ik het al lang gedaan.
Dan rel je er wat af?quote:Als ik student ben![]()
nou, ik heb te weinig sex met jouquote:
Jaquote:
Uiteraardquote:[..]
Dan rel je er wat af?
Dan moet je er wel snel bij zijn hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:39 schreef Rumille het volgende:
Ik ga dan zeker weten op tijd Heracles - Ajax regelen. Ik ken iemand die seizoenskaart heeft en wel wat contacten (tenminste, dat beweert ie) heeft binnen Heracles, dus dat zou opzich wel kunnen.
Over een paar jaar
Je hebt helemaal geen seks met mijquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik heb te weinig sex met jou
Jaaa dat is zó lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:40 schreef Rumille het volgende:
Heb trouwens net kaasfondue op. Heerlijk![]()
dat is het hem juistquote:
Wie werd er toen ook al weer kampioen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
2006/2007
Ook ongeveer de enige keer, maar dat maakt niet uit
Ja echt he!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kom trouwens op 3 minuten van Samzzz te wonen
lach nietquote:
Ik lach nietquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:33 schreef Samzz het volgende:
Karten!
Dan speel ik pitspoes, want ik durf niet in zo'n karretje
we zijn tukkers, die een tukkermeet houden. en dan wil je naar amsterdam?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef Samzz het volgende:
Hengelo is lelijk.
Laten we naar het Seks museum gaan. Kan je lachen!
Je klinkt een beetje verbitterd. Heb je wat op je hart?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we zijn tukkers, die een tukkermeet houden. en dan wil je naar amsterdam?![]()
en dan maar die joden in dit topic afzeiken
ik heb niets op mijn hart. wel iets erdoor. bloed als het goed isquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje verbitterd. Heb je wat op je hart?
Waar zeik ik Joden af?
Ow hahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb niets op mijn hart. wel iets erdoor. bloed als het goed is
bedoel je ook na?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow hahaha
Ik ga naar m'n stage 3 dagen naar RomeTenminste, dat staat in de planning!
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bedoel je ook na?
en dat kan. lijkt me ook wel een keer leuk om te zien.
trustequote:
waj der ook nogquote:
Ja, lekker tijd buiten gezeten. Dan let je niet zo op de tijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waj der ook nog
ja, ik ga nu echt
Haiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:49 schreef Samzz het volgende:
Deutschland, Deutschland uber Alles!
Goedemorgen *gaaaapt*
Anders een nieuwe makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een koe. Ik zou een portret maken van een pony van een kennis, en ik dacht dat ik de foto had en dat heb ik ook vol overtuiging gezegd, maar ik heb m dus niet... Boh
Ik hoop dat m'n tante hem nog op de compu heeft staan...
Ga ik ook mssn heen met mijn vriendin in de zomer. Rome isquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow hahaha
Ik ga naar m'n stage 3 dagen naar RomeTenminste, dat staat in de planning!
Absoluut!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga ik ook mssn heen met mijn vriendin in de zomer. Rome is!
K was zondag een beetje ral te passequote:Op maandag 2 juni 2008 09:47 schreef Siaor het volgende:![]()
Hier een tukker met een ontzettende kater van gisteravond (feestje UT Enschede)
En nu gaan werkenArhhhg..
Nway, Mogguh!
Whehe, prachtig!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K was zondag een beetje ral te passe! Blawh weet wel waarom whehe
! Familiedag was mooi feestje, hebt wel iets gemist
!
Whehe Jan C. was ook slecht te pas btwquote:Op maandag 2 juni 2008 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Whehe, prachtig!![]()
Baal d'r wel van dat ik gister niet kon komen, zo heb je 2 jaar geen fuck te doen en zo kom je om in het werk.
Had niet anders verwacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe Jan C. was ook slecht te pas btw! Mooi wark
!
Mwah, ben tegen half 8 vertrokken.. Moest nog richting Roffaquote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.
Gister laat geworden bij de SV?
Avond, mevrouwquote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef Samzz het volgende:
Avond, heren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |