Gij heidenquote:
Die air ziet er leuk uit, maar ik vind het niet handig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
Ik wil dit jaar nog een nieuw emac, maar wacht even op de redesign. Nu vind ik het de moeite niet waard tov macbook 2.0 die ik al heb. Al is die air wel erg tof
Ding zal vast wel stevig zat zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, volgens mij is het wel stevig zat voor me. maar goed, ik wacht heel even, er komt binnenkort een update.
De bitch mag ons niet.quote:
Die macbook die ik heb heeft een updat evan 512M ->2G gehad. Dat merk je echt goed. En dat voor haast geen geld. Bij Apple zelf kost het nog steeds 200 euroquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ding zal vast wel stevig zat zijn
Ik wacht ook de nieuwe MB af, moet wle nog een nieuwe mac hebben.
Moet wel een zilveren hebben, daar m'n iPod, externe HD en camera dezelfde kleur hebben als mijn powerbook
Ik twijfel wel nog steeds om niet gewoon meer geheugen hierin te gooien.
Schijruimte genoeg, alleen hij is door z'n geheugenbeperking te traag.
Verder loopt het apparaat na 6 jaar echt nog als een zonnetje.
Bij apple is het veel te duur inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die macbook die ik heb heeft een updat evan 512M ->2G gehad. Dat merk je echt goed. En dat voor haast geen geld. Bij Apple zelf kost het nog steeds 200 euro
nee, hij ging van de kast afvliegenquote:
Het was geen macbook air, dat is duidelijkquote:
Je had dat linkje van me gezien de vorige keer? gewoon doen, je merkt het echt. Vooral met Rosetta.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij apple is het veel te duur inderdaad.
Ik geloof dat mijn mac uiterlijk 3G aan kan, maar weet het niet zeker.
Als ik besluit dat deze nog voldoet, wil ik er ook wel 2 in eigenlijk.
Ik dacht: ik prak er 512 bij(had dat nog liggen)
pastte het niet, en bleek dat er 2 keer 256 inzat nu
Ja, gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had dat linkje van me gezien de vorige keer? gewoon doen, je merkt het echt. Vooral met Rosetta.
nee een oude macbook die een nieuw leven zou krijgen als mediacenter achtig ietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was geen macbook air, dat is duidelijk
2700 is duurder omdat het niet meer echt gemaakt wordt. Heb je een macbook of imac?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gezien
Ik snap alleen echt de ballen van geheugen.
Ik had iets gehaald eerst, en dat pastte vervolgens niet.
Als ik het goed heb, zag ik ook dat PC2700 geheugen dúúrder is dan PC4500? (weet de naam niet meer) geheugen... En laat ik nou net 2700 nodig hebben
quote:
powerbook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
2700 is duurder omdat het niet meer echt gemaakt wordt. Heb je een macbook of imac?
van buma haal je pakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:24 schreef Houniet het volgende:
Kerk.
Jwtquote:
backstagesletje 1 t/m 12 (btw hij egt backslagesletjequote:
kijk naar mijn kruis dan zeg je kerkquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef Houniet het volgende:
Zelfs naar de kenker ben ik kerk.
kerk me kerk, kerk me ergensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef Houniet het volgende:
knip knip op de beat jongens, nee dat is niet funkyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:47 schreef JortK het volgende:
kerker kerker met Houniet als Sugar Lee Hooper met een beetje Jos Brink erbij. Oh wat kijkt die zuur naar me haute couteure
DJVT the shitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
knip knip op de beat jongens, nee dat is niet funky
jooooquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef Houniet het volgende:
Zeker zeker relaxed ouwe.quote:
Ik hoef niet meer te douchen wat heb gebaden in het zweetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
Baden in het zweet.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:04 schreef DaMart het volgende:
Ik ben in het Koffie met SpaceCake-topic beland.
Had je wat of zeg je kerk?quote:
Ah, en huis van God.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:
ICTquote:
Slet ik kom de hele tent bakken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:27 schreef PeZu het volgende:
geef me een hee en een wopwopwop
geef me een hee hoo en een wopwopwop
geef me een hee hoo mammie en een wopwopwop
geef me een hee hoo pappie en een wopwopwop
morgen
Boeiend merk ik wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
ICT. Verkoop, buitendienst, zakelijk etc etc
.
Na een aantal jaren is de lol er van af zeg maarquote:
ik heb jaren bij compaq gewerkt was toen ook gelijk laar met de ict, wat een branche is dat ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Na een aantal jaren is de lol er van af zeg maar. We gaan wel verhuizen binnenkort naar een pand wat vier keer zo groot is. Dus wellicht is dat weer een stimulans.
nee ict staat voor internationale canoli transportquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:43 schreef murp het volgende:
ict... en dat is iets met computers?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ict staat voor internationale canoli transport_!
had je de zon maar hier moeten latenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:43 schreef murp het volgende:
ict... en dat is iets met computers?
ik zit in de technische dienst van een grote gevangenis in a'dam, das weer heel ander werkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar niet enkel met computers hoor, ook development/onderhoud van software hoort erbij.
Breed begrip
Wel met computers? Of juist niet? (dus het laten draaien van de systemen alsin beveiliging, toegang etc)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik zit in de technische dienst van een grote gevangenis in a'dam, das weer heel ander werk
nee, intercom systemen, sluis systemen, liften die vast staan, lekkende syfonquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel met computers? Of juist niet? (dus het laten draaien van de systemen alsin beveiliging, toegang etc)
vroeger heette dat conciërgequote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:39 schreef murp het volgende:
[..]
nee, intercom systemen, sluis systemen, liften die vast staan, lekkende syfonverlichtingen TV vanalles maak ik
eerquote:Op zaterdag 24 mei 200812:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie-net-een-uurtje-middag [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |