abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 20:13:20 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59227786
Wacht in elk geval even tot je ongi moet worden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59229072
Soms is het moeilijk in te schatten wanneer je ongi word
als je een onregelmatige cyclus had/hebt
en daarnaast kunnen de hormonen het beinvloeden natuurlijk
test in de loop van de week nog een keer en anders zou ik echt contact met de gyn opnemen
pi_59229433
ja ik bel haar morgen gewoon, want als ik met de neusspray weer moet beginnen dan moet ik daarmee beginnen op de 1e of 2e dag van je ongi, anders pas op de 21e dag en zolang wil ik deze keer niet wachten.
heb ook progesteron capsules gebruikt en die zorgen er ook voor dat je iets later je ongi krijgt.
ik voel nu niks meer ... geen pijnlijke borsten, niks...
  zondag 8 juni 2008 @ 21:38:36 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59230959
Progestan kan je menstruatie tegenhouden, Wilmadonna (weet niet of je daar al mee gestopt was).
De gyn zal wel zeggen daar mee te stoppen en dan vanaf de menstruatie weer gewoon als nieuwe cyclus tellen.

Ik denk niet dat je te snel getest hebt hoor, op dag 17 na pregnyl. Dat is dus 14 dagen na de eisprong (voor de zekerheid misschien morgen of overmorgen nog een testje doen?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59234183
hallo allemaal. ik ben hier helemaal nieuw, en heb meteen een vraag, maar eerst wil ik me even voorstellen:

Ik ben Hellen, ik ben 36 jaar en al meer dan een jaar proberen mijn man en ik ons eerste kindje te krijgen. Ik heb heel lang geen kinderen gewild omdat ik "de ware" niet tegenkwam, en nu heb ik hem gevonden en begint de tijd aardig te dringen. En het lukt maar niet... Mijn eisprong is volgens de ovulatietesten ook erg laat en de luteale fase kort (9-10 dgn). En ik begin me aardig zorgen te maken.

Nu mag ik as week naar het ziekenhuis voor het eerste onderzoek en ik vroeg me af of ze daar dan gaan zeggen dat ik eerst 3 maanden moet temperaturen. Dat lijkt me onmogelijk, want met mijn huidige baan werk ik zeer onregelmatig en ik zou geen moment weten waarop ik dat kan doen; ik werk dan weer tot snachts, dan weer moet ik in het holst van de ochtend op...geen touw aan vast te knopen.
Ik maak me daar nu al enorme zorgen dat het allemaal heel lang gaat duren op zo'n manier. Moesten jullie allemaal eerst verplicht temperaturen... ?
  zondag 8 juni 2008 @ 23:20:29 #156
130262 NieTTus
Wellus!
pi_59234541
Wilma, wat een verwarring! Wat ET zegt, het KAN heel goed nog te vroeg zijn... Wacht nog even af, hoe moeilijk dat ook is Ik hoop dat je gewoon te vroeg bent geweest! Ik ga duimen voor je!

Hellen, helaas welkom hier!! Kan je helaas geen tips geven over temperaturen, omdat ik dat nooit heb hoeven doen.. Hier zijn de eileiders verwijderd voordat we met kinderen krijgen begonnen, dus enige optie IVF en daar hoef ik dat niet bij te doen. Ik zou het gewoon aangeven bij de arts, en aandringen op een verwijzing. In sommige gevallen is temperaturen niet nodig. Heb je buiten de luteale fase en late eisprong, wel een regelmatige cyclus? Veel succes in elk geval.

Basimah, hoe is het nu? Denk aan je!

Miss, nog 2 daagjes!! Ben heel benieuwd wat eruit komt!!

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 09-06-2008 00:25:43 ]
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_59234580
Hoi Hellen-O,
welkom op dit forum,
ik hoefde niet verplicht te temperaturen.
  Moderator zondag 8 juni 2008 @ 23:46:57 #158
5428 crew  miss_sly
pi_59235299
NieTTus, fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad! Vol goede moed op naar de volgende poging en dan ga je gewoon hier het topic op de juiste manier verlaten hoor: met een hele mooie positieve test

Hellen-O, het is een beetje afhankelijk van de kliniek en van wat de reden lijkt te zijn van het niet zwanger worden. Als er wel een cyclus lijkt te zijn, zullen ze misschien wel vragen om te temperaturen, om een goed beeld te krijgen van wat er nu precies met je lichaam gebeurt tijdens de cyclus. Hoe dat op te lossen met zo'n onregelmatig leven zou ik ook niet weten; wellicht hebben zij daar een oplossing voor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59235906
Wat leuk, al die reacties meteen, dank jullie wel. Ik ben benieuwd of er oplossingen voor zijn. Misschien zijn de ovulatietesten wel afdoende, ik hoop het.
@ Niettus. Wat vervelend zeg voor je, maar wel erg mooi dat er tegenwoordig zoveel mogelijkheden en kansen zijn. Ik wens je veel succes. Ik zelf heb een redelijk regelmatige cyclus, tussen de 27-30 dagen. Soms ben ik voor mijn gevoel over tijd (en meen ik zwanger te zijn...al trap ik er niet meer zo snel in als in het begin van dit enorme gedoe) en word ik na 35 dagen ongesteld....
pi_59236083
Dank je! Ik ben zelf ook blij met de huidige technologien want 30 jaar geleden had ik simpelweg kinderloos gebleven, en nu heb ik kansen

Wel fijn dat je cyclus in elk geval 'regelmatig' lijkt te zijn! En lastig he, als je eens later ongesteld wordt.. Dat kan allerlei redenen hebben (ik heb nu een kluts-ei zoals de gyn zo mooi zegt die springt dan niet goed. En dan is je cyclus in de war. En ondanks dat ik weet dat ik zo niet zwanger kan worden, heb ik er toch 2 testen tegenaan gegooid. Vrouwengeest kan je gek maken ) Maargoed, in jouw geval kan je dan wellicht wel zwanger zijn, dus snap je gevoel!

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, en gewoon aangeven bij de dokter! Hopelijk krijg je direct een verwijzing!!

Miss!! Het was heeeerlijik! Ik wil emigreren Maargoed, dat wil ik bijna naar elk land waar ik naartoe op vakantie ben geweest Jij hebt zaterdag dus ook een hele fijne avond gehad, heerlijk! Ook een mooie afleiding voorafgaand aan deze week Ik ga keihard aan je denken!!

Net zoals aan de andere dames hier!!

En nu ga ik maar mijn bedje in 3 dagen weg voelt als vakantie en mijn ritme leeft ook in vakantie modus.. maar morgen mag ik weer gewoon om half 9 op mijn werk zijn....
  Moderator maandag 9 juni 2008 @ 08:15:50 #161
5428 crew  miss_sly
pi_59238183
Juni is uitgeroepen tot de maand van de Kinderwens (World Fertility Awarness Month).

Goede maand om weer te starten dus NieTTus!
pi_59247667
vandaag ongi geworden, gyn gebeld, maar die is pas donderdag aanwezig.. dus ik moet helaas toch weer wachten tot de 21e dag om met de neusspray te beginnen... en dan nog maar hopen dat mijn gyn niet op vakantie gaat eind juli begin aug... maar dat zal wel weer....

Wat grappig dat juni is uitgeroepen tot de maand van de Kinderwens, dat wist ik helemaal niet.
  maandag 9 juni 2008 @ 20:40:02 #163
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59257330
Tjee, Basimah.. het zit jullie ook niet mee... Ik had toch wel goede hoop, hoor... Sterkte maar weer voor deze nieuwe ronde...

Wilmadonna, ook bij jullie schiet het dus niet echt op...

Miss_Sly, voor jou schiet de operatie al aardig op... toch? Spannend...

Hellen, veel succes in het ziekenhuis. Wij moesten inderdaad wel temperaturen, maar ik heb geen onregelmatige werktijden.. Ben ook benieuwd of daar een andere oplossing voor bestaat...

Gewoon even voor jullie allemaal...
We hebben hier lang genoeg gezeten met z'n allen... binnen 3 maanden zijn jullie hier allemaal weg.. deal?
ik hoop het gewoon zo voor jullie...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59258813
Wilma, wat balen. Shit gewoon, stom gedoe. Ik hoop echt dat de volgende poging je geluk gaat brengen!!

Misssss, morgen onder het mes! Ik ga zo aan je denken!!!

Ik begin het NIET ongesteld zijn een beetje zat te worden nu hou vocht vast, mijn borsten staan op ploffen (en alleen er naar kijken resulteerd al in een klap op je bek), en sowieso mijn hormoonhuishouding staat op ploffen voor mijn gevoel. Weet dat het na de primolut nog wel een paar dagen kan duren, maar ik loop al 3 weken met krampen, diezelfde pijnlijke NOG grotere borsten (normaal al cup F, volgens mij zit ik op Z inmiddels )

Goed even wat geklaag. Begin mijn lichaam gewoon zat te worden...
  Moderator maandag 9 juni 2008 @ 21:56:14 #165
5428 crew  miss_sly
pi_59260429
wilmadonna, shit zeg. En vervelend dat het niet zo soepel loopt met het beginnen aan een nieuwe poging.

NieTTus, die stomme lichamen van ons soms Ik heb zelfs een keer gehadl met duphaston dat na de kuur mijn eisprong alsnog kwam en ik pas bijna 3 weken na de duphaston ongesteld werd! Ik hoop voor je dat je nu snel ongesteld wordt! En even klagen mag hoor

Morgen de operatie ik vind het niets, zie er tegenop en bovendien voelt het zo onnodig. Nou ja, het moet maar even.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:02:53 #166
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59260643
miss_sly, heel veel sterkte morgen
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 9 juni 2008 @ 22:57:40 #167
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_59263150
Miss_sly sterkte voor morgen
  maandag 9 juni 2008 @ 22:58:53 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59263196
Succes en sterkte morgen Miss_sly
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator maandag 9 juni 2008 @ 23:23:21 #169
5428 crew  miss_sly
pi_59264305
Thanks meiden!
Nu maar slapen, want ik moet me al om 7.15 uur melden Nou ja, kan ik slaapwandelend naar binnen en maak ik me minder druk
pi_59264345
Miss_sly sterkte voor morgen!
  maandag 9 juni 2008 @ 23:24:39 #171
640 snoopy
peanuts
pi_59264352
Sterkte morgen miss-sly
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59264558
Sterkte morgen !
pi_59265202
Miss Sly, heel veel sterkte morgen!!!

Voor de rest van de dames een dikke virtuele knuffel!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_59265950
Bij deze sluit ik me aan in dit topic...

In mei hebben we de eerste IUI-poging gedaan (mbv Clomid en Pregnyl); echter werd ik toch weer ongi. Nu zijn we bezig met de tweede IUI-poging. Momenteel slik ik Clomid en binnenkort heb ik weer een echo-afspraak in het ziekenhuis (follikelmeting).
pi_59266119
Kinderwens, ik hoop dat je je maar snel af mag vragen waarom je ook alweer deze username hebt aangemaakt!
Succes met de IUI.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59268915
hm, net iets te laat om Miss Sly nog sterkte toe te wensen, die moest er nu al zijn natuurlijk...
maar voor als je terug komt: ik hoop dat alles goed gegaan is en meegevallen is!!!!!
Beterschap in ieder geval en hopelijk brengt het wat juliie er van verwacht hadden!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:20:38 #177
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59269889
Ook ik ben te laat om miss_sly heel veel succes en sterkte te wensen vandaag maar ik hoop voor je dat het erg meegevallen is. Sterkte met herstel!!

Kinderwens, heel veel succes met de IUI.

En NieTTus een hele dikke knuffel voor jou Hopelijk word je toch snel ongesteld!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:35:52 #178
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59270112
miss_sly ik dacht dat ik vroeger op het werk ging zijn vandaag, dus ben ik ook te laat Hopelijk valt alles goed mee

Kinderwens, wat jammer dat we je hier moeten welkom heten
pi_59281265
Bedankt voor de welkomstberichtjes

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar komt miss_sly vandaag alweer naar huis?

Ik ben nu bezig met de derde dag Clomid en ben er behoorlijk beroerd van.
Balen. Maar ja ik heb het er graag voor over hoor als het tot een zwangerschap leidt!

Miss_sly ik denk aan je hoor!
pi_59281463
Zijn er hier nog meer mensen met IUI bezig?
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 18:47:49 #181
5428 crew  miss_sly
pi_59284034

Ik ben weer thuis. De kijkoperatie op zich viel erg mee. Ik zag erg op tegen het aanleggen van het infuus in mijn hand, want ik wist nog dat dat heel erg veel pijn deed, maar vandaag zetten ze eerst een kleine verdoving op die plek en daarna pas het infuus. Nets van gevoeld dus
Om half 12 was ik weer op zaal, waar ik eindelijk weer wat water kon drinken. Jeumig, wat kun je dorstig worden! Later paar beschuitjes en kopje thee. Pas om 16.30 uur kwam een arts de operatie doorspreken. Na de wigexcisie 11 jaar geleden was het 'vetschort' (jaja, meiden, dat hebben we echt en dat heet zo ) naar beneden gekropen en verkleefd aan de rechtereierstok. Dat is dus met laser weggebrand en het uiteinde van de eileider is nu weer vrij. De eileieders zijn allebei ook doorgespoten. Verder zag alles er goed uit.
Omdat ze met laser hebben gebrand moest ik eigenlijk een nacht blijven, maar omdat ik me zo goed voelde en alles ook goed was, mocht ik om half 6 naar huis

Over ca. 4 weken controle en rond die tijd mag ik ook weer beginnen met IUI. Hopen dus dat ik pas over een week of 4 ongesteld word!
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 18:48:42 #182
5428 crew  miss_sly
pi_59284048
ow, hallo Kinderweg, welkom.
Wij zijn dus ook bezig met IUI, over 4 weken de 4e alweer, dan waarschijnijk niet meer met clomid maar met puregon of een soortgelijke prikhormoon.
pi_59284471
Miss wat goed om te horen dat het is meegevallen! En jeetje, gelaserd! laten we hopen dat het allemaal helpt, en dat we je over een heel kort poosje lekker kunnen naar het andere topic!!!

En nu lekker onderuit, en je goed laten verwennen! Bikkel!!
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 20:26:26 #184
5428 crew  miss_sly
pi_59286904
NieTTus
Ja, dat gelaserd kwam ook onverwacht. Ik had niet eens gedacht dat ze ook maar iets zouden vinden, maar het was dus niet helemaal voor niks allemaal.

Ik hang onderuit en schaap heeft boodschappen gedaan en zorgt echt goed voor me
pi_59287012
miss-sly, dat klinkt hartstikke positief allemaal! Gelukkig viel het mee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:50:12 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59287633
miss_sly, fijn dat het zo meegevallen is! En nog fijner dat het toch niet voor niets is geweest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59287745
Miss_Sly, ik zag je in het bankje. Ik dacht dat je nog wel een nachtje weg zou zijn!
Fijn dat het zo is meegevallen en dat alles er goed uit zag. En ergens klinkt dat gelaser ook nog positief!
Variety is the spice of life
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:20:24 #188
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59288595
miss_sly, fijn dat alles zo meegevallen is
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:27:50 #189
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_59291064
Fijn dat het achter de rug is, miss-sly! En dat je er wellicht nog wat aan hebt gehad ook. Sterkte met herstellen en op naar de volgende poging, hopelijk is die gewoon raak
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:28:22 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59296999
misssly, fijn dat het meegevallen is.
Nu maar een spoedig herstel en dan idd over 4 weken een geslaagde IUI!
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:16:43 #191
114177 Diaan73
pi_59297611
miss_sly ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Wat fijn dat het zo meegevallen is en je lekker gisteren alweer naar huis mocht. En ik duim mee voor een geslaagde IUI poging over 4 weken!!

Sterkte met herstellen!!
Make love, not war ☮
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:36:55 #192
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59297916
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef nebelung het volgende:
En ergens klinkt dat gelaser ook nog positief!
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte en zeker gelukkig dat het mee is gevallen.

Rare vraag misschien, en ik ken je situatie ook niet goed miss_sly, maar zou spontane zwangerschap nu ook niet tot de mogelijkheden behoren?
  Moderator woensdag 11 juni 2008 @ 09:57:08 #193
5428 crew  miss_sly
pi_59298324
hayppyme28, op zich zou dat kunnen, mits ik een eisprong heb. Daar zit bij mij het grootste probleem, want zonder ei maakt het niet echt veel uit of er verklevingen zijn Ik heb dus sowieso hormonen nodig voor de eisprong en aangezien ik bijna 40 ben, laten ze me niet eerst een jaar aanklooien met hormonen en dan thuis klussen.

Het vervelende is dat als ik mijn temperatuur moet geloven, ik dus deze week mijn eisprong heb gehad en waarschijnlijk over een week pf2 al ongesteld zal worden. Hoop dat het meevalt en toch minstens 3 weken duurt! Zul je net zien: als het niet moet, heb ik eens een keertje een schitterende cyclus can 29 dagen ofzo
pi_59300347
Hier zijn de sluizen los! Er zitten al 8 advils in en nog loop ik krom.. haha nog noooit zoveel pijn gehad, maargoed, niet erg! CD1 is begonnen!

Dag 12 voor de echo valt op zondag, dus ik heb vrijdag 20 juni al de echo. Maandag was al te laat, aangezien ze dan eerder kunnen inschatten wanneer ik naar het VU zou moeten, en ze me alvast in kunnen reserveren. De eerste progynova zit erin!
  Moderator woensdag 11 juni 2008 @ 11:24:25 #195
5428 crew  miss_sly
pi_59300398
NieTTus geweldig
Deze keer komt het goed, dat moet gewoon
pi_59300781
Dat klinkt goed miss_sly. Op naar een succesvolle IUI. Ik zou je heel graag uit dit topic willen zien. Samen met Niettus. En als jullie de anderen dan gelijk meenemen en de boel achter jullie op slot draaien?

Nu mijn icsi gelukt is en Thomas er is vergeet ik soms stil te staan bij wat een wonder het eigenlijk was/is... Maar het kan dus. Het kan echt!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:47:01 #197
114177 Diaan73
pi_59300979
NieTTus wat een goed nieuws

Spannend hoor en heel veel succes
Make love, not war ☮
pi_59301082
Ik ben natuurlijk weer hyper en vol goede hoop.. als het deze ronde eens een keer doorgaat, en lukt ben ik in de week van mijn verjaardag uitgerekend!!! Dat houdt dan in dat ik dezelfde periode als mijn (overleden) moeder, 28 jaar geleden, zwanger zou zijn.. Heel speciaal; ik zet al mijn duimen erop in!

Enne, Webkim, met alle liefde
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:56:57 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59301248
NieTTus, wat omschrijf je het heerlijk plastisch!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:38:53 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59302359
Miss_Sly, fijn dat je operatie is meegevallen! waren die verklevingen een reden dat het tot nu niet gelukt is? Of hadden ze dat van tevoren niet gezien? (Met mijn excuses voor evt stomme vragen...)
En hoe is het met je zus? Die deed toch ook IUI?

NieTTus, dat zal wel heel bijzonder zijn, en uiteraard een mooi verjaardagskado

En de andere dames heel veel succes en hopelijk zitten jullie snel in Z&G!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')