Gast dat stond er net nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:23 schreef Kiwibos het volgende:
damn, is het op dit forum een wedstrijd om zo weinig mogelijk te lezen en zoveel mogelijk prentjes te bekijken?
maten zijn small en broeken zijn maat 30
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:33 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
ga je beweren dat ik dat stiekem ge-edit heb misschien?
okidokiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol!
95 euro incl verzenden geboden voor de 1e broek en de blauwe gestreepte polo.
Juppers, normaal M maar keer S proberen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:05 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
okidoki
heb je echt maat 30 en een small?
dan kan je toch gewoon gans de zooi pakken voor 216.5 inclusief verzendingskosten
dan heb je een reservekorte broek en groene polo!! Denk eraan dat je groen nodig hebt omdat het meisjes aantrekt en een gele tshirt heb je ook nodig. Face it, het wordt ZOOOOOMER!!!!
maar anders ook ok uiteraard
ik wacht nog even af tot zondagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juppers, normaal M maar keer S proberen kan geen kwaad!
T-shirt heb ik al in t geel dus heb t al gefaced! Groene polo kleurt niet bij mijn gezicht, stoot ze eerder af
!
Dus laat t hier maar bij! Mail me ff jouw gegevens; heet@moetzezijn.sletje
Ah okej, dan wacht ik wel ff afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
ik wacht nog even af tot zondag
kan toch pas ten vroegste maandag of dinsdag naar het postkantoor
mensen die nog meer stuks in 1 keer kopen krijgen natuurlijk voorrang. Tenzij ik voor alles zowiezo iemand heb
Heb je geen broertje of neefje die anders intresse heeft?
scheelt me verpakkingsmateriaal :p
mensen die jouw stuff willen moeten al zeker maken dat ze 3 stuks kopen en ik zal het topic regelmatig checken hoor :pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, dan wacht ik wel ff af! Knikker ff mijn emailadres uit je quote, hoeft heel fok niet te weten
!
Neej, niet dat ik weet! Hou t topic wel ff in de gaten
! Mijn bod staat iig
!
??? wat bedoel jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:49 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
ik ben het ocmw niet hoor :p
achja je kon maar proberen
dat ik geen liefdadigheidsinstelling ben. Het kost al een fortuin om alles opnieuw te bestellenquote:
blauwe polo heeft al iemand hierboven samen met 1 korte broekquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:52 schreef Incepa het volgende:
45 euro voor de blauwe polo, maat Small, right?
antwoorden kan op incepa[at]gmail.com, geld is morgen nog naar je overgemaakt als je akkoord gaat.
Allemaal leuk en aardig maar het kost nieuw 50 dollar dus 32 euro dan is 25 euro helemaal geen slecht bod. Ja je heb invoerrechten moeten betalen maar als je het iets beter had aangepakt had je dat kunnen verkomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:43 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
dat ik geen liefdadigheidsinstelling ben. Het kost al een fortuin om alles opnieuw te bestellen
beetje kort door de bochtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het kost nieuw 50 dollar dus 32 euro dan is 25 euro helemaal geen slecht bod. Ja je heb invoerrechten moeten betalen maar als je het iets beter had aangepakt had je dat kunnen verkomen.
In feb ben in NY geweest en de winkelprijs van een polo is 44,95 dollar en t-shirt 29,95.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:08 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht
dit is geen tweedehandsstuff
en invoerrechten kan je niet voorkomen bij abercrombie
+ je vergeet de verzendingskosten
there's no way dat je voor 25 euro een abercrombiepolo kan krijgen
zelfs niet als je een gratis vliegticket wint naar de USA
tenzij het in de uitverkoop staat
Je kon idd proberen en als ik welgesteld was had ik het bod zeker aanvaard.. alhoewel ik de kledij dan aan mijn broertje cadeau zou gedaan hebben.
Het blijft een zeer schappelijke prijs lijkt mij..
yup iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In feb ben in NY geweest en de winkelprijs van een polo is 44,95 dollar en t-shirt 29,95.![]()
Ik snap dat je er het beste van wil maken maar een een normale reactie naar een geintresseerde is wel op zijn plaats. Je vraagprijs is prima maar het is dan ook een vraagprijs.
Idd, diezelfde soort polo's zie je regelmatig in de clearance voor nog onder de 25 dollar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:08 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht
dit is geen tweedehandsstuff
en invoerrechten kan je niet voorkomen bij abercrombie
+ je vergeet de verzendingskosten
there's no way dat je voor 25 euro een abercrombiepolo kan krijgen
zelfs niet als je een gratis vliegticket wint naar de USA
tenzij het in de uitverkoop staat
Je kon idd proberen en als ik welgesteld was had ik het bod zeker aanvaard.. alhoewel ik de kledij dan aan mijn broertje cadeau zou gedaan hebben.
Het blijft een zeer schappelijke prijs lijkt mij..
www.abercrombie.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef MisterMe het volgende:
offtopic: welke site bestel je die amerikaanse kleding ? en weet je per ongeluk ook een site waar je andere merken uit amerika kan laten komen?
leg me ff uit hoe jij dat dan doetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het kost nieuw 50 dollar dus 32 euro dan is 25 euro helemaal geen slecht bod. Ja je heb invoerrechten moeten betalen maar als je het iets beter had aangepakt had je dat kunnen verkomen.
Een kennis in Ameika.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
leg me ff uit hoe jij dat dan doet(ik snap t ook nog niet helemaal)
oh ja zo doe ik dat ookquote:
dat weet ik maar terug sturen kost me zowiezo dat verzendingsgeld en als ik voor jou ook nog eens verzendingsgeld moet betalen komt het mij duurder uit dan dat ik mijn geld - de invoerrechten terugkrijg :pquote:
Wat moet je er voor hebben dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
dat weet ik maar terug sturen kost me zowiezo dat verzendingsgeld en als ik voor jou ook nog eens verzendingsgeld moet betalen komt het mij duurder uit dan dat ik mijn geld - de invoerrechten terugkrijg :p
voor 65 euro is het goedquote:Op zondag 25 mei 2008 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik zou zeggen 60 euro incl voor de groene polo en gele shirt
Let wel op, bij mij blijft de verzending in Belgie, en dat bespaart je wellicht wat kosten
waar in belgie trouwens?
Ik ben het liefst zeker dat je het gaat kopen of niet.. ik ga het namelijk anders terugzenden naar abercrombie..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:46 schreef ASSpirine het volgende:
Is het goed als ik pas op vrijdag antwoord? Heb nog veel te doen voor mijn examen
En ook nog even denken
Zou het eventueel op te halen zijn?
Denk je dat TS zulks soort foto's zelf gaat maken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:38 schreef ASSpirine het volgende:
maat 30 past me niet
Qljoewel, op de broek zelf staat er 32
een symbolische 62.69 en tis goe :pquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef ASSpirine het volgende:
Oops
Stom van me
62,5 incl voor groene polo en gele shirt dan ben ik direct akkoord
idd, foto's komen van de abercrombie websitequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Denk je dat TS zulks soort foto's zelf gaat maken?
zulks
Yeah! Klote overschrijving naar t buitenland als je halve gegevens krijgtquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
idd, foto's komen van de abercrombie website
ik kan wel foto's maken
maar dan moet ik die uit het plastieken zakje halen en weer opvouwen
+ mijn camerakabel zoeken..
maar roycoo koopt de andere korte broek al
stuur eens het geld, dan kan ik naar het postkantoor
en vergeet je adres niet door te sturen!!
en je naam, alhoewel dat niet verplicht is denk ik
ooh ja joh, hoe?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:09 schreef ASSpirine het volgende:
Een IBAN nr kan je zelf laten aanmaken als je zijn gewone rekening nummer hebt
Gvd, vage shizzle.. Als ik IBAN goed intyp geeft ie dit aan:quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef ASSpirine het volgende:
http://www.ibanbic.be/
Ik kan niet 100% garanderen dat dit correct is, maar ik denk dat je er niet ver naast zal zitten
Dexia bank zit onze grote vriendquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb even mijn gewone be rekeningnummer ingevoerd en daar mijn IBAN en BIC laten genereren. Deze komen overeen met de nrs die ik op mijn bankafschriften heb staan.
Bij welke bank zit je
ja dexia ..quote:
nee ik heb jullie allemaal beetgenomen en ga nu met jullie geld lopenquote:
Haha wausje, dan ga ik mijn contacten binnen het bankwezen eens aansporen en jou te pakken nemenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:31 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
nee ik heb jullie allemaal beetgenomen en ga nu met jullie geld lopen
moehaha voelt toch wel machtig :p
serieus: kwam wel even in me op maar het zit gewoon niet in mij om dat te doen dus gisteren verzonden met de post :p
zal begin volgende week toekomen
Damn you!!!!! Nee hoor grapje, ik ben gewoon te laatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:03 schreef ASSpirine het volgende:
nein, alles is uitverkocht
De gele shirt is in mijn handen Figuurlijk gesproken dan toch...![]()
Ja! Ben benieuwd wanneer t komtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:03 schreef ASSpirine het volgende:
nein, alles is uitverkocht
De gele shirt is in mijn handen Figuurlijk gesproken dan toch...![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef ASSpirine het volgende:
Pakketje afgehaald
Past me perfect
Alleen jammer dat de boord van polo beschadigd is
maar dat had hij er niet bij gezet....quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef ASSpirine het volgende:
Pakketje afgehaald
Past me perfect
Whehehequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef ASSpirine het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |