quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:11 schreef FP128 het volgende:
Ik zou voor geen goud in de V.S. willen wonen omdat alles maar dan ook alles zwaar gecontroleerd wordt en ze daar nog steeds discrimineren.
Wat een slap excuusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:11 schreef FP128 het volgende:
Ik zou voor geen goud in de V.S. willen wonen omdat alles maar dan ook alles zwaar gecontroleerd wordt en ze daar nog steeds discrimineren.
Ja, de laatst keer dat het hier goed sneeuwde, en dat je kon schaatsen op natuurijs..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:40 schreef reem het volgende:
zoals Nederland..
Verander je PI is, het is nu niet helemaal duidelijk dat dit een sarcastische post is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:11 schreef FP128 het volgende:
Zoals Nederland, waar de sneeuw 1 dag blijft liggen en dan alweer weggesmolten is enzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Idd, landen waar het niet sneeuwt rond kerst
Dan zit je hier in het goed subforum meekstra, waar wil je heen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:51 schreef Meki het volgende:
Nederland
Die is echt te flauwquote:
quote:
Alles.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef psv-gomes het volgende:
zie regelmatig frankrijk voorbij komen. Wat is er mis mee?
Met het land misschien niets, maar ik denk dat het vooral te maken heeft met de mensen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef psv-gomes het volgende:
De mensen ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef psv-gomes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |