Dat schoenen uittrekken is een normale procedure bij vliegvelden in GB. Ik vind het ook niet een fantastische werkwijze, maar ja, het moet maar eenmaal. Op kousevoeten door het vliegveld banjeren..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef McKillem het volgende:
Schoenen uittrekken bij de douane omdat je daar wel eens wat in zou kunnen bewaren._!
![]()
Je word gewoon vernederd voor je überhaupt dat land in bent.
Tevens wisten me ouders me te vertellen dat er echt overal van die vetketen staan als Bugerking, Sonic en McDonalds.
Ik dacht dat een myth was.
Het is gewoon een uitdaging om een restaurant te vinden waar je fatsoenlijke voer hebt.![]()
Als je een tijdje in Zuid Oost Azie hebt gewoont, dan is bijna iedereen die uit US, Canada of Europe komt veels te vetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat schoenen uittrekken is een normale procedure bij vliegvelden in GB. Ik vind het ook niet een fantastische werkwijze, maar ja, het moet maar eenmaal. Op kousevoeten door het vliegveld banjeren..![]()
Geen wonder dat er zoveel obesitas personen in Amerika rondlopen...
Ik heb familie in Canada, mijn nichtjes en neefjes waren in het begin nog slanker dan ik (kleuterleeftijd) maar nu pas ik er twee keer in..
Dat heb ik nu met zonnige gebieden waar het warm is, kan ik echt niet tegen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:04 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik zou niet in een koud of overwegend grijs en regenachtig land (meer) kunnen wonen...![]()
(oh, had ik dat nog nooit gezegd?)
Daar schiet je gewoon van in een depressie, vind ik persoonlijk.
Een prima dag voor een verjaardag dus!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met zonnige gebieden waar het warm is, kan ik echt niet tegen.
Vandaag 13 graden en stortregen, heerlijk
Die zon hoeft voor mij ook niet al te vaak.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet in deze landen, Diego?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Michigan en Rio
Nou het is wel duidelijk dat Diego Horlepiep het topic niet echt begrijpt. Vraag je om een land, komt 'ie aanzetten met een staat en een stad.quote:
Wat doe je dan op een dag zoals dat? Ik denk dan niet dat je dan lekker in de tuin gaat zitten ploeteren.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 26 juli 2009 01:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Een prima dag voor een verjaardag dus!
Gisteren wegens verjaardag alleen inkopen gedaan en verder binnen gezeten met bezoek, wel buiten onder een afdak de BBQ aangehad.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:37 schreef breaky het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een dag zoals dat? Ik denk dan niet dat je dan lekker in de tuin gaat zitten ploeteren.
13 graden zonder koude wind en met zonnetje kan ok zijn...zeg maar een mooie dag in de herfst.
Voor de zomer is 13 graden gewoon echt te koud
Ierland?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:04 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik zou niet in een koud of overwegend grijs en regenachtig land (meer) kunnen wonen...![]()
(oh, had ik dat nog nooit gezegd?)
Daar schiet je gewoon van in een depressie, vind ik persoonlijk.
Ierland lijkt me dan wel weer mooi. Ook al ben ik een warmte mens...zo'n melancholieke herfstdag waar de bomen rood gekleurd zijn en dan in een mooi oud stadje zitten...ja dat mis ik soms wel. Beetje het Harry Potter/kneuterige gevoel kweken zeg maar. Dan wel een warme chocomel met slagroom erbij natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2009 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ierland?
Ik was er in de herfst...
hihihi, ik moest lachen om je beschrijving...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:00 schreef breaky het volgende:
Ierland lijkt me dan wel weer mooi. Ook al ben ik een warmte mens...zo'n melancholieke herfstdag waar de bomen rood gekleurd zijn en dan in een mooi oud stadje zitten...ja dat mis ik soms wel. Beetje het Harry Potter/kneuterige gevoel kweken zeg maar. Dan wel een warme chocomel met slagroom erbij natuurlijk
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef breaky het volgende:
Kun je nagaan dat ik de "winters" hier al te koud vind terwijl Fogel waarschijnlijk dan nog zou zitten zweten.
Grinn, zou dat het zijn...quote:Vandaar dat Scandinavie mij nooit zo getrokken heeft.
Harry is Schotland. niet Ierland.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:00 schreef breaky het volgende:
[..]
Ierland lijkt me dan wel weer mooi. Ook al ben ik een warmte mens...zo'n melancholieke herfstdag waar de bomen rood gekleurd zijn en dan in een mooi oud stadje zitten...ja dat mis ik soms wel. Beetje het Harry Potter/kneuterige gevoel kweken zeg maar. Dan wel een warme chocomel met slagroom erbij natuurlijk
Ik kan het harry potter gevoel nog steeds voelen als ik in Engeland, Schotland, Wales en Ierland zit of zelfs in iets ouds en middeleeuws in Normandie.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Harry is Schotland. niet Ierland.
Verder net zo regenachtig.
Ik zie voor jou een grootse toekomst in Singapore.quote:Op maandag 27 juli 2009 04:38 schreef Jegorex het volgende:
Elk land waar het 's winters kouder wordt dan 15 graden en elk land waar oorlog is.
Dan kan je veel schrappen in LAquote:Op maandag 27 juli 2009 04:16 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ik Venezuela maar van mijn L-A landen waar ik zou willen wonen schrap. Onder het huidige regime / veiligheidssituatie kosten dingen teveel moeite en geld om relaxed te leven. Ben in sept. weer voor minimaal een jaar in NL.
Is dat niet een beetje een te geaccepteerde stelling geworden? Ze staan te boek als bot maar daar kunnen Nederlanders ook wat van heb ik 't idee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef LuxAeterna het volgende:
Frankrijk. Mooi land maar verschrikkelijke mensen.
Ik zat vanmiddag naast een paar NL familie's op het strand: ik schaamde me kapot!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:22 schreef popolon het volgende:
Is dat niet een beetje een te geaccepteerde stelling geworden? Ze staan te boek als bot maar daar kunnen Nederlanders ook wat van heb ik 't idee.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:39 schreef popolon het volgende:
Als zelfs Italianen onhoorbaar worden is er wel een probleem.
Dar ben ik met je eens, maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een te geaccepteerde stelling geworden? Ze staan te boek als bot maar daar kunnen Nederlanders ook wat van heb ik 't idee.
Ik zag ook geen vraagteken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:49 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dar ben ik met je eens, maar dat was de vraag niet
Argentina, Uruguay, Chilequote:Op maandag 27 juli 2009 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kan je veel schrappen in LA
En Zuiden van Brasil.quote:
Je bent weer even genezen van de Robin Hood-regimes?quote:Op maandag 27 juli 2009 04:16 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ik Venezuela maar van mijn L-A landen waar ik zou willen wonen schrap. Onder het huidige regime / veiligheidssituatie kosten dingen teveel moeite en geld om relaxed te leven. Ben in sept. weer voor minimaal een jaar in NL.
"In welk land zou je niet willen wonen?"quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent weer even genezen van de Robin Hood-regimes?
heel relevant, daarom woon ik namelijk niet meer in NLquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:25 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
"In welk land zou je niet willen wonen?"
De stelling dat Nederlanders ook geen leuk volk zijn (net als Fransen, hetgeen ik als reden aanvoerde dat ik er niet wil wonen) is niet relevant. Ik woon nou eenmaal in NL
Vlamingen voelen zich erg snel geviseerd, dat delen ze met Walen. Laten we zeggen: een groot percentage staat op z'n achterste poten van de minste constructieve kritiek. Nu ja, Spanjaarden hebben dat bijvoorbeeld ook, maar ik zie daar tenminste geen 'zij zijn groot en wij zijn klein'-gehalte in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |