Ik zie voor jou een grootse toekomst in Singapore.quote:Op maandag 27 juli 2009 04:38 schreef Jegorex het volgende:
Elk land waar het 's winters kouder wordt dan 15 graden en elk land waar oorlog is.
Dan kan je veel schrappen in LAquote:Op maandag 27 juli 2009 04:16 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ik Venezuela maar van mijn L-A landen waar ik zou willen wonen schrap. Onder het huidige regime / veiligheidssituatie kosten dingen teveel moeite en geld om relaxed te leven. Ben in sept. weer voor minimaal een jaar in NL.
Is dat niet een beetje een te geaccepteerde stelling geworden? Ze staan te boek als bot maar daar kunnen Nederlanders ook wat van heb ik 't idee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef LuxAeterna het volgende:
Frankrijk. Mooi land maar verschrikkelijke mensen.
Ik zat vanmiddag naast een paar NL familie's op het strand: ik schaamde me kapot!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:22 schreef popolon het volgende:
Is dat niet een beetje een te geaccepteerde stelling geworden? Ze staan te boek als bot maar daar kunnen Nederlanders ook wat van heb ik 't idee.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:39 schreef popolon het volgende:
Als zelfs Italianen onhoorbaar worden is er wel een probleem.
Dar ben ik met je eens, maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een te geaccepteerde stelling geworden? Ze staan te boek als bot maar daar kunnen Nederlanders ook wat van heb ik 't idee.
Ik zag ook geen vraagteken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:49 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dar ben ik met je eens, maar dat was de vraag niet
Argentina, Uruguay, Chilequote:Op maandag 27 juli 2009 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kan je veel schrappen in LA
En Zuiden van Brasil.quote:
Je bent weer even genezen van de Robin Hood-regimes?quote:Op maandag 27 juli 2009 04:16 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ik Venezuela maar van mijn L-A landen waar ik zou willen wonen schrap. Onder het huidige regime / veiligheidssituatie kosten dingen teveel moeite en geld om relaxed te leven. Ben in sept. weer voor minimaal een jaar in NL.
"In welk land zou je niet willen wonen?"quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent weer even genezen van de Robin Hood-regimes?
heel relevant, daarom woon ik namelijk niet meer in NLquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:25 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
"In welk land zou je niet willen wonen?"
De stelling dat Nederlanders ook geen leuk volk zijn (net als Fransen, hetgeen ik als reden aanvoerde dat ik er niet wil wonen) is niet relevant. Ik woon nou eenmaal in NL
Vlamingen voelen zich erg snel geviseerd, dat delen ze met Walen. Laten we zeggen: een groot percentage staat op z'n achterste poten van de minste constructieve kritiek. Nu ja, Spanjaarden hebben dat bijvoorbeeld ook, maar ik zie daar tenminste geen 'zij zijn groot en wij zijn klein'-gehalte in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |