Wat heeft dat er mee te maken? En waarom denk je dat wij dat willen weten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef zarGon het volgende:
Mijn pik is harder![]()
![]()
, vraag maar aan de kinderen in Afrika.
in gta4 wordt dat heel goed uitgelicht...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef henkzijlstra het volgende:
... zeggen mijn vrienden. Ik vind het wel meevallen in vergelijking met bv afrika ofzo. Wat jullie?
spel heb ik ook. wil je mijn gamercard? PMquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
in gta4 wordt dat heel goed uitgelicht...
zit er een neger te zeuren, vroeger alleen oude kleine tv. vroeger oude kleren. weinig eten. gare douche. slechte tijden... kutleven......
zegt de ander, tot mijn 12e hadden we geen eens stroom
I'm a shakin' in me boots man.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sommige wel haha. ik zal ze het maar niet zeggen sommige zijn heel handig met computers lol.
euhm, ik begin over gta. ik heb niks met ts of met zaandam!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Soohr het volgende:
Dus jij zit nu het leven in zaandam te vergelijken met gta4?
In Zaandam eindigt elk jaar een hardloop wedstrijd, meer gebeurt er daar toch niet?
Hier worden kiddo's met regelmaat gepopt voor flippo's en knikkers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, soms is het wel even doorbijten als ik weer verlies met stoepranden ja
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, ik begin over gta. ik heb niks met ts of met zaandam!
dus jij leest slecht of bent dom!
dus,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
spel heb ik ook. wil je mijn gamercard? PM
gta 4 zitten inderdaad wel herkenbare stukje in, maar sommige zijn erg over de top
sommige van mijn maties doen ook aan tekenen net als jij in je avatar hebt staan. ze noemen het "taks". wat is jouw straatnaam, gebruik je dezelfde als in gta4? Ik heet "the educator"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, ik begin over gta. ik heb niks met ts of met zaandam!
dus jij leest slecht of bent dom!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sommige van mijn maties doen ook aan tekenen net als jij in je avatar hebt staan. ze noemen het "taks". wat is jouw straatnaam, gebruik je dezelfde als in gta4? Ik heet "the educator"
komt omdat ik de pabo heb willen doen, is niet doorgegaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef BossFight het volgende:
Henk 'The Educator' Zijlstra!
Man wat moet jij 'mad respect' krijgen om straat.
tags als je dan toch de wijsneus uit wilt hangenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sommige van mijn maties doen ook aan tekenen net als jij in je avatar hebt staan. ze noemen het "taks". wat is jouw straatnaam, gebruik je dezelfde als in gta4? Ik heet "the educator"
Limbo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:22 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ga in breda naar je ipod luisteren, naar zaandam durf je niet te komen limbo
vet! is dat ook de naam die je op straat draagt? doe je zelf ook aan graffiti zetten en je tags overspuiten op tags van andere groepen? sommige van mijn brothers doen dat wel hoor ik wel eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
tags als je dan toch de wijsneus uit wilt hangen
en mijn naam is natuurlijk rival!
sorry (bijna)limbo danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Limbo?
Het is maar goed dat jij de pabo niet bent gaan doen.
Je had koters mogelijk nog dommer gemaakt denk ik.
Ik vind je gewoon echt heel erg grappig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry (bijna)limbo dan
wat heb je verder aan dit topic toe te voegen? straatverhalen zoek ik naar. heb je die niet dan
thx! maar je kent me niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon echt heel erg grappig.
heb ik in mijn pubertijd gedaan ja! best fanatiek!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
vet! is dat ook de naam die je op straat draagt? doe je zelf ook aan graffiti zetten en je tags overspuiten op tags van andere groepen? sommige van mijn brothers doen dat wel hoor ik wel eens
taksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ik wil je verder ook niet kennen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
thx! maar je kent me niet?![]()
straatcreditabilitie krijg je niet zomaar je weets. henk heeft die zeer zeker wel weet je![]()
mensen: is er dan niemand die 's avonds een spliff zit te roken mijn zijn homies. en dat er terwijl je die jonko op zit te smoken je op allerlei verhalen komt over dingen die je doet en gaat doen, waar je heen gaat zeg maar?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik in mijn pubertijd gedaan ja! best fanatiek!
dat kan een hoop geld kosten
1. OK geen probleem. Kan Limbos zowieso niet verstaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik wil je verder ook niet kennen!
Maar ik jouw soort wel.
Sjappies! Met grote verhalen.
En dat soort mensen zijn altijd grappig.
Gewoon omdat ze zo overtuigd zijn van zichzelf.
ignoorstand voor wannabee basherquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Henkie je bent niet grappig, wordt jij eigenlijk als homo zijnde ook gerepecteerd op straat?
heb het niet gehaald met me stage. ze vonden me niet adrem genoeg. snap niet precies wat ze bedoelde enzo maar wilde toch al weg dus kwam goed uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef BossFight het volgende:
Maar vertels eens EDUCATOR, waarom ben je niet naar pabo gegaan?
En wat doe je nu dan voor werk?
quote:
Omdat je zwak begaafd bevonden bent?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
heb het niet gehaald met me stage. ze vonden me niet adrem genoeg. snap niet precies wat ze bedoelde enzo maar wilde toch al weg dus kwam goed uit.
nu heb ik allerlei baantjes wit maar vaker zwart en krijg ik een subsidie van de overheid
nee omdat ik geen werk kan vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat je zwak begaafd bevonden bent?
Maar dat moet dan wel zijn omdat je zwak begaafd bent! Toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee omdat ik geen werk kan vinden.
ik zit nu lekker in het zonnetje en ga zo naar mijn vrienden toe. we gaan weer hangen op onze stek in het park. sommige zijn eerst nog werken sommige naar school je kent het wel. straks gaan we het weekend vieren met hennesie
diep van binnen is toch iedereen hetzelfde van kleur? veel roken wordt je ook zwart van binnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef BossFight het volgende:
En je werkt natuurlijk zwart omdat je diep van binnen eigenlijk zwart wil zijn is het niet?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nope. omdat ik geen werk kan vinden. doe er ook niet veel moeite voor hoor. vind het wel prima zo. ben alleen op zoek naar flatje, maar moet wel in de buurt zijn, maar heb geen haast.hoef niks te doen elke dag, lekker uitslapen, naar bed wanneer ik wil en alles wordt gepoets, gekookt e.d.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef BossFight het volgende:
[..]
Maar dat moet dan wel zijn omdat je zwak begaafd bent! Toch?
Hahahahahaha, deze fucking gangster woont nog bij zijn pappie en mammie!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nope. omdat ik geen werk kan vinden. doe er ook niet veel moeite voor hoor. vind het wel prima zo. ben alleen op zoek naar flatje, maar moet wel in de buurt zijn, maar heb geen haast.hoef niks te doen elke dag, lekker uitslapen, naar bed wanneer ik wil en alles wordt gepoets, gekookt e.d.
so what? ik heb nu geld zat geen kosten. ouders maakt het niet uit wat ik doe, ik kan dus chicks mee naar huis nemen zonder dat me ouders zich er mee bemoeien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hahahahahaha, deze fucking gangster woont nog bij zijn pappie en mammie!
Ruige man. Echt waar, ruige man.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
so what? ik heb nu geld zat geen kosten. ouders maakt het niet uit wat ik doe, ik kan dus chicks me zusje mee naar huis nemen zonder dat me ouders zich er mee bemoeien.
beter dan
dat is geen vraag maar een opmerking van een jaloers iemand met een klein pikkiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef BossFight het volgende:
Maar je kan dus geen werk vinden omdat je zwak begaafd bent, dat was eigenlijk mijn vraag.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
so what? ik heb nu geld zat geen kosten. ouders maakt het niet uit wat ik doe, ik kan dus chicks mee naar huis nemen zonder dat me ouders zich er mee bemoeien.
beter dan
Wat denk jezelf?quote:
Oke wacht... Ik geloof dat je het niet helemaal meer volgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat is geen vraag maar een opmerking van een jaloers iemand met een klein pikkie
dacht dat je relax was brotha waarom laat je je zo kennen?
Maar wel vermakelijk, ik zit echt ongelofelijk iemands tijd te verdoen.quote:
nu heb je het eindelijk door en formuleer je een gesloten vraag. ik antwoord daarop nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Oke wacht... Ik geloof dat je het niet helemaal meer volgt.
Opnieuw:
Kun je geen baan vinden omdat je zwakbegaafd bent?
LOL heb alle tijd van de wereld (jij ook zo te zien)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Maar wel vermakelijk, ik zit echt ongelofelijk iemands tijd te verdoen.
Ik zit op mijn werk op een vrijdagmiddag, wtf moet ik dan doen? Al het werk is al klaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL heb alle tijd van de wereld (jij ook zo te zien)
Blijkbaar niet want je woont nog bij je mamsie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nu heb je het eindelijk door en formuleer je een gesloten vraag. ik antwoord daarop nee.
Is dit een vraag: je kunt geen baan vinden omdat je begaafd bent
NOOB
ik regel mijn zaakjes zelf en hoef me nergens zorgen over te maken nigga
mammie en de overheid regelen jouw zaakjes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
ik regel mijn zaakjes zelf en hoef me nergens zorgen over te maken nigga
dit is geen limbo of breda vriend. wij hier in de stad zijn wat modernerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef BossFight het volgende:
Maar er moet toch een reden zijn waarom je zwakbegaafd bent Henk?
Zijn je ouders broer en zus?
TAGquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef L.Denninger het volgende:
PS Henk ik had vroeger ook een tak, mijne was "Ace", die had nog niemand.
Dus als je die nog ergens ziet staan dan moet je maar denken hee daar is die denninger geweest met z'n clique klik.
[ afbeelding ]
Zaandam aantal inwoners: 72.036quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dit is geen limbo of breda vriend. wij hier in de stad zijn wat moderner
Tak, en die ken ik allemaal al want die zijn dus van mij pannekoekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
TAG
en ACE is zo niet origineel!
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&q=graffiti+ace+
jij spuit in amerika en de uk? je hebt niet eens geld voor een roze buskaartje!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tak, en die ken ik allemaal al want die zijn dus van mij pannekoek [ afbeelding ]
ik spuit overal en G's hoeven niet te betalen voor vervoer jeweets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
jij spuit in amerika en de uk? je hebt niet eens geld voor een roze buskaartje!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ik spuit overal en G's hoeven niet te betalen voor vervoer jeweets.
Maar ik merk al dat je gewoon jaloers bent op mijn mad spuit skills dus omdat ik al zo lang meega
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
diep van binnen is toch iedereen hetzelfde van kleur? veel roken wordt je ook zwart van binnen
respectquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zeker.
Tegenwoordig spuit ik onder een andere tak natuurlijk, de laatste jaren gebruik ik "SMD" ("Stop Me Dan"),
maar iedereen is mad jaloers op mijn skills.
Ik kom op de raarste plekken weet je, en mensen vragen zich dan af hoe ik het doe.
Maar dat maakt niet uit, want ik doe het gewoon en ik ben niet te stoppen weet je.
get a fucking life holbewonerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zaandam aantal inwoners: 72.036
Breda aantal inwoners: 170.970
*Grinnik.
Ik en me homies regeren de straten van schubbekutteveen, ik tag al die tjappies tantoe hard jeweet.quote:
Ik zal maar even om deze zéér ondergewaardeerde grap lachen:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, soms is het wel even doorbijten als ik weer verlies met stoepranden ja
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik zit nu lekker in het zonnetje en ga zo naar mijn vrienden toe. we gaan weer hangen op onze stek in het park. sommige zijn eerst nog werken sommige naar school je kent het wel. straks gaan we het weekend vieren met hennesie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |