diep van binnen is toch iedereen hetzelfde van kleur? veel roken wordt je ook zwart van binnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef BossFight het volgende:
En je werkt natuurlijk zwart omdat je diep van binnen eigenlijk zwart wil zijn is het niet?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee omdat ik geen werk kan vinden.
nope. omdat ik geen werk kan vinden. doe er ook niet veel moeite voor hoor. vind het wel prima zo. ben alleen op zoek naar flatje, maar moet wel in de buurt zijn, maar heb geen haast.hoef niks te doen elke dag, lekker uitslapen, naar bed wanneer ik wil en alles wordt gepoets, gekookt e.d.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef BossFight het volgende:
[..]
Maar dat moet dan wel zijn omdat je zwak begaafd bent! Toch?

Hahahahahaha, deze fucking gangster woont nog bij zijn pappie en mammie!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nope. omdat ik geen werk kan vinden. doe er ook niet veel moeite voor hoor. vind het wel prima zo. ben alleen op zoek naar flatje, maar moet wel in de buurt zijn, maar heb geen haast.hoef niks te doen elke dag, lekker uitslapen, naar bed wanneer ik wil en alles wordt gepoets, gekookt e.d.
so what? ik heb nu geld zat geen kosten. ouders maakt het niet uit wat ik doe, ik kan dus chicks mee naar huis nemen zonder dat me ouders zich er mee bemoeien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hahahahahaha, deze fucking gangster woont nog bij zijn pappie en mammie!
Ruige man. Echt waar, ruige man.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
so what? ik heb nu geld zat geen kosten. ouders maakt het niet uit wat ik doe, ik kan dus chicks me zusje mee naar huis nemen zonder dat me ouders zich er mee bemoeien.
beter dan
dat is geen vraag maar een opmerking van een jaloers iemand met een klein pikkiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef BossFight het volgende:
Maar je kan dus geen werk vinden omdat je zwak begaafd bent, dat was eigenlijk mijn vraag.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
so what? ik heb nu geld zat geen kosten. ouders maakt het niet uit wat ik doe, ik kan dus chicks mee naar huis nemen zonder dat me ouders zich er mee bemoeien.
beter dan
Wat denk jezelf?quote:
Oke wacht... Ik geloof dat je het niet helemaal meer volgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat is geen vraag maar een opmerking van een jaloers iemand met een klein pikkie
dacht dat je relax was brotha waarom laat je je zo kennen?
Maar wel vermakelijk, ik zit echt ongelofelijk iemands tijd te verdoen.quote:
nu heb je het eindelijk door en formuleer je een gesloten vraag. ik antwoord daarop nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Oke wacht... Ik geloof dat je het niet helemaal meer volgt.
Opnieuw:
Kun je geen baan vinden omdat je zwakbegaafd bent?
LOL heb alle tijd van de wereld (jij ook zo te zien)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Maar wel vermakelijk, ik zit echt ongelofelijk iemands tijd te verdoen.
Ik zit op mijn werk op een vrijdagmiddag, wtf moet ik dan doen? Al het werk is al klaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL heb alle tijd van de wereld (jij ook zo te zien)
Blijkbaar niet want je woont nog bij je mamsie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nu heb je het eindelijk door en formuleer je een gesloten vraag. ik antwoord daarop nee.
Is dit een vraag: je kunt geen baan vinden omdat je begaafd bent
NOOB
ik regel mijn zaakjes zelf en hoef me nergens zorgen over te maken nigga
mammie en de overheid regelen jouw zaakjes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
ik regel mijn zaakjes zelf en hoef me nergens zorgen over te maken nigga
dit is geen limbo of breda vriend. wij hier in de stad zijn wat modernerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef BossFight het volgende:
Maar er moet toch een reden zijn waarom je zwakbegaafd bent Henk?
Zijn je ouders broer en zus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |