TAGquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef L.Denninger het volgende:
PS Henk ik had vroeger ook een tak, mijne was "Ace", die had nog niemand.
Dus als je die nog ergens ziet staan dan moet je maar denken hee daar is die denninger geweest met z'n clique klik.
[ afbeelding ]
Zaandam aantal inwoners: 72.036quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dit is geen limbo of breda vriend. wij hier in de stad zijn wat moderner
Tak, en die ken ik allemaal al want die zijn dus van mij pannekoekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
TAG
en ACE is zo niet origineel!
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&q=graffiti+ace+
jij spuit in amerika en de uk? je hebt niet eens geld voor een roze buskaartje!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tak, en die ken ik allemaal al want die zijn dus van mij pannekoek [ afbeelding ]
ik spuit overal en G's hoeven niet te betalen voor vervoer jeweets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
jij spuit in amerika en de uk? je hebt niet eens geld voor een roze buskaartje!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ik spuit overal en G's hoeven niet te betalen voor vervoer jeweets.
Maar ik merk al dat je gewoon jaloers bent op mijn mad spuit skills dus omdat ik al zo lang meega
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
diep van binnen is toch iedereen hetzelfde van kleur? veel roken wordt je ook zwart van binnen
respectquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zeker.
Tegenwoordig spuit ik onder een andere tak natuurlijk, de laatste jaren gebruik ik "SMD" ("Stop Me Dan"),
maar iedereen is mad jaloers op mijn skills.
Ik kom op de raarste plekken weet je, en mensen vragen zich dan af hoe ik het doe.
Maar dat maakt niet uit, want ik doe het gewoon en ik ben niet te stoppen weet je.
get a fucking life holbewonerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zaandam aantal inwoners: 72.036
Breda aantal inwoners: 170.970
*Grinnik.
Ik en me homies regeren de straten van schubbekutteveen, ik tag al die tjappies tantoe hard jeweet.quote:
Ik zal maar even om deze zéér ondergewaardeerde grap lachen:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, soms is het wel even doorbijten als ik weer verlies met stoepranden ja
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee omdat ik geen werk kan vinden.
ik zit nu lekker in het zonnetje en ga zo naar mijn vrienden toe. we gaan weer hangen op onze stek in het park. sommige zijn eerst nog werken sommige naar school je kent het wel. straks gaan we het weekend vieren met hennesie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |