minutenquote:
quote:
nu weet ik het zeker, jullie zijn gestoordquote:
Alleen omdat we op tijd naar huis gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, jullie zijn gestoord
42quote:
Ja, Muck kwam langs in mijn droom. Ze wiebelde wat op haar benen en vroeg bijna fluisterend of ze binnen mocht komen. Ze wilde me iets persoonlijke vertellen. Ik kan Muck natuurlijk niet buiten laten staan, dus ineens zaten we naast elkaar op de bank. Ze keek me zo diep in de ogen aan, en legde een hand op mijn knie.quote:
Hoije wahquote:
Ja, ik ging een kwartiertje langer door omdat ik onder werktijd ook de was had opgehangen buitenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Muck kwam langs in mijn droom. Ze wiebelde wat op haar benen en vroeg bijna fluisterend of ze binnen mocht komen. Ze wilde me iets persoonlijke vertellen. Ik kan Muck natuurlijk niet buiten laten staan, dus ineens zaten we naast elkaar op de bank. Ze keek me zo diep in de ogen aan, en legde een hand op mijn knie.
"Uhm, Muck, wat denkt MPG hiervan?" vroeg ik nog.
Ze giechelde. "Die is er toch niet, gekkie!:
Nou ja, ze had gelijk. Maar achteraf gezien had je natuurlijk ineens uit de DVD-lade van mijn pc kunnen stappen, het was immers een droom. Maar goed, ik dwaal af.
Muck keek me dus diep in de ogen aan en toen zei ze het...
"We gaan trouwen!"
Ik keek haar wat verbaasd aan en herhaalde mijn eerdere vraag:"Uhm, Muck, wat moeten we dan met MPG?"
Ze begon hard te lachen. "Niet met jou, met MPG!"
Dat was een behoorlijke opluchting voor me, want zo'n grote aardbeienvoorraad had ik nou ook weer niet. Maar goed, ik feliciteerde Muck, stuurde jou een sms (heb je die nog ontvangen?) om jou te feliciteren en toen kwam de vraag eruit... "DaMart, wil jij ons bruidsmeisje zijn?"
"Pardon?"
"Ja, we willen een modern huwelijk. Dus ipv met bloemetjes moet iemand met aardbeien gaan strooien, en we dachten meteen aan jou!"
Voordat ik kon antwoorden, sms'te MPG terug, en toen ik het berichtje wilde lezen, vervaagde alles langzaam en bleek het gepiep niet mijn telefoon maar mijn wekker te zijn.
Arbeiderquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef Houniet het volgende:
Zo weer werken.
Whehe,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ging een kwartiertje langer door omdat ik onder werktijd ook de was had opgehangen buiten.
Dus Jort, je mag tieten posten.
doe mij ook danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef Houniet het volgende:
Eerst ef een bakkie, ben zo gaar als een gebakje.
quote:
Alsof het niet gek is om mij midden in de nacht te komen vragen of ik op jullie bruiloft met aardbeien wil gaan gooienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef Muck het volgende:
ik neem het allemaal terug
OA en MPG zijn niet gek
DaMart daarentegen...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef Muck het volgende:
iemand heeft je topic geschopt mart
Marktplaatsgedichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |