quote:Het hele weekend op pad met een mooi wiefke. Even kijken of ik de laatste lentekriebels nog mee kan pakken voordat het zomer wordt.
Kijken mag altijd!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Poit. Jij mag helemaal niet naar vrouwelijk schoon kijken, jij hebt al vrouwelijk schoon!
niet meer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Poit. Jij mag helemaal niet naar vrouwelijk schoon kijken, jij hebt al vrouwelijk schoon!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Lekkere kerels...
Och geeft niet, het is uiteindelijk mijn eigen keuze geweest en ik loop er niet mee te koop. U kon het niet wetenquote:
quote:
Als je maar voor jezelf de goede keus hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Och geeft niet, het is uiteindelijk mijn eigen keuze geweest en ik loop er niet mee te koop. U kon het niet weten
Ieuw...quote:
Ik denk het wel ja.. Dus.. Even m'n vrouwenradar weer opstartenquote:[..]
Als je maar voor jezelf de goede keus hebt gemaakt.
Bahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker kroelen met zijn baardje.
[..]
Snorren en baarden zijn weer hip hoor. Was laatst in rtl shownewsquote:
Hmm... beetje jammer.. ik heb geen snorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Snorren en baarden zijn weer hip hoor. Was laatst in rtl shownewsDus pas maar op!
Sinds wanneer is de GAM SC een horrorverhaal topic geworden??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lekker toch? Beetje met je vinger krulletjes maken in die lange baard van hem. Nam Nam!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de GAM SC een horrorverhaal topic geworden??
Zie het al voor me, met je vingers door die baard heen, tussen de etensresten, hier en daar een verloren huisdier
Ik wilde een leuk plaatje van een rat posten, maar ik ben een beetje geschokt door Google image searchquote:
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde een leuk plaatje van een rat posten, maar ik ben een beetje geschokt door Google image searchLani, vertrouw op mij en zoek NIET op 'rat' met google...
I know, maar niet doen...quote:
quote:
Dát zouden meer mensen moeten doen!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zouden meer mensen moeten doen!
Dat dit tegen je gezegd wordt is zeker heel zeldzaam?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zouden meer mensen moeten doen!
-Niet lanikoekje vriendelijk plaatje -quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
No problem.
Kan trouwens geen bio meer zien voor tentamens.![]()
Die gaan we eens proberenquote:Congratulations, Poit !
We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning.
Vroegah nog op een illegale server Ultima Online gespeeld. Enorm veel schik mee gehad. Ook WoW gedaan maar vond dat toch echt een stuk minder. Eigenlijk heb ik ook helemaal geen tijd voor een MMORPG maar ach, je moet wat af en toe tussendoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb nog nooit een MMORPG gespeeld.Belachelijk veel Phantasy Star Online op de DC maar alleen singleplayer.
Buttface?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Games zijn saai en het weekend is al voorbij gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, daarom zeg ik, ga niet kijken Lani
Ander onderwerp! En jij mag kiezen: Het weekend, games of poep!
Dit is leuk om te lezen: http://spreekbeurtenpagina.nl/poep.htmlquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
POEP!
Het weekend ga ik weer vertoeven in Utrecht. Vanavond naar Indiana Jones.
Qua games doe ik het rustig aan. Op het werk in mijn vrije uurtje nu even FFXII: Revenant Wings en thuis een beetje op de Xbox. Meestal zijn de wintermaanden voor mij altijd goede gamemaanden, want dan is het toch te slecht weer. In de lente en zomer doe ik vrij weinig aan games.
* Poit zoekt ook mee..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is leuk om te lezen: http://spreekbeurtenpagina.nl/poep.html
Indiana Jones lijkt me ook tof trouwens, daar wil ik ook nog heen. Moet alleen even iemand zoeken die met me mee wil. Bij voorkeur natuurlijk vrouwelijk, blond en ongeveer 1.70 - 1.75m
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is leuk om te lezen: http://spreekbeurtenpagina.nl/poep.html
Indiana Jones lijkt me ook tof trouwens, daar wil ik ook nog heen. Moet alleen even iemand zoeken die met me mee wil. Bij voorkeur natuurlijk vrouwelijk, blond en ongeveer 1.70 - 1.75m
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb dat ranzige plaatje voor je weggehaald lani
En eng!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helaas, ik ben donkerblond en 1.86m
![]()
Haha, geweldig!!!quote:
Dat is best grappig eigenlijkquote:
Haha, ik de Final Fantasy 7 victory tune maar hij staat ook altijd op stilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is best grappig eigenlijkMaar ik heb Mario 1 als ringtone, alleen staat mn GSM altijd op stil
APPLAUS!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik ga gewoon ordinair spammen. Ik heb een poging gedaan om de pirates of the Caribbean tune te spelen op de piano, gewoon even om jullie te vermaken. En speciaal voor Lanikoekje heb ik dit opgenomen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik ga gewoon ordinair spammen. Ik heb een poging gedaan om de pirates of the Caribbean tune te spelen op de piano, gewoon even om jullie te vermaken. En speciaal voor Lanikoekje heb ik dit opgenomen.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wie valt er nou niet voor Bernie? Ik wil hem al zo lang in zijn wangetjes knijpen.
Ik moet zeggen dat ik me daartoe niet echt heel erg geroepen voel. Eigenlijk..quote:Op maandag 26 mei 2008 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wie valt er nou niet voor Bernie? Ik wil hem al zo lang in zijn wangetjes knijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |