Tja, als je nou gewoon een kamer in Utrecht had...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tyfus zeg, donderdag busstakingen, terwijl ik toch echt naar de Uithof moet om een tentamen te maken.
Iemand zei net dat GVU in Utrecht gewoon rijdt. Dus een kamer is niet nodig.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, als je nou gewoon een kamer in Utrecht had...
Dat weet ik. Ik ga dan ook niet écht zo erbij lopen. Over vijf jaar pas.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef k_man het volgende:
Minder gel IR!
Op die foto ziet het er onsmakelijk vet en glibberig uit.
Ik lees de Avonden wel momenteel. Maar ik moet er moeite voor doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef dwerg het volgende:
Je leest De Avonden niet alleen, IR, je bént De Avonden.
Je had nog lekker drie minuten kunnen uitslapen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:56 schreef Claudia_x het volgende:
Godverdomme. Voor m'n werk moet ik er tegenwoordig om uur of 4-5 uit. En nu ben ik dus wakker.![]()
Komt er een nieuwe inwoner bij dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Per 1 juli wordt Groningen een stukje mooier.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had nog lekker drie minuten kunnen uitslapen.
Leuk! Heb je ook fatsoenlijke woonruimte kunnen vinden? Of heb je al iets geschikts voor twee personen?quote:
Maak je niet druk. Vrijwel iedereen heeft het hier over samenwonen, trouwen, kinderen... Als je "DO2" vervangt door "mijn teerbeminde", dan valt niemand erover.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook niet of ik er goed aan doe dit hier te melden, maar aangezien jullie Do2 toch allemaal goed kennen en zo... Nu ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |