abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:46:03 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58848610
De vorige: Singles #65 Liquido en sexdatingsites

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58848856
Wat lullen jullie snel zeg. Ben ff druk met het werk en ik mis 2 topics
pi_58848875
tvp
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:59:56 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58848948
nou moet ik alweer een tvp zetten , wat doen jullie liquidootje toch aan

--->R&L dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:05:54 #5
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58849089
tvp, moet nu weg!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58849301
Al die singles hebben niets beter te doen dan hier te posten (tvp )
Watch me work it, I'm perfect.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:04:19 #7
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58850680
Plannen voor het weekend? - tvp .
There is no rehab for stupidity.
pi_58851881
Doe is heul snel minderen met posten, niet bij te houden dit!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:55:17 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58852128
Vooruit, allemaal in dit tempo mensen:

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58852259
En jezus PF! Wat een enorme verhalen! Wel grappig om te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Baseke op 23-05-2008 12:05:09 ]
pi_58852274
Ik ben net meegevraagd voor/naar een gala, met diner, in een kasteel. Is dat een verkapte: Hoi zullen we nueken vraag in gala taal?

(Het is een andere jongen dan de ijsjes eten date)
pi_58852399
Hoeft niet per se, maar het kan natuurlijk wel !

Wat voor jongen is dat dan? Dat hij je plots meevraagt.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:06:48 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58852457
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net meegevraagd voor/naar een gala, met diner, in een kasteel. Is dat een verkapte: Hoi zullen we nueken vraag in gala taal?

Als hij alles voor je regelt+betaalt enzo dan wordt er van je verwacht dat je hem daarna op vleselijke wijze bedankt. Dat is een ongeschreven regel. Laat je niet van de wijs brengen door "nee hoor, zo ben ik helemaaaaal niet" opmerkingen. Tenzij er van te voren goede afspaken over gemaakt zijn.

Of je accepteerd de uitnodiging gewoon niet. In het algemeen wordt er op een gala namelijk wel van je verwacht dat je de hele avond in zijn gezelsschap bent. Lijkt dat je niets, ga dan niet.
pi_58852466
Ik ken hem nu denk ik anderhalf jaar,
is een vriend van vrienden van mij.
Hele knappe jongen, heb hem drie keer gezien en de derde keer met hem gezoend ,
(een half jaar geleden)
Maar ik zag er uiteindelijk niet echt iets in, dus nooit contact op genomen of zo.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:12:43 #15
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58852595
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ga daar voor alle zekerheid maar wel vanuit.
Naderhand deze date wel weer zo uitvoerig beschrijven hè.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58852626
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als hij alles voor je regelt+betaalt enzo dan wordt er van je verwacht dat je hem daarna op vleselijke wijze bedankt. Dat is een ongeschreven regel. Laat je niet van de wijs brengen door "nee hoor, zo ben ik helemaaaaal niet" opmerkingen. Tenzij er van te voren goede afspaken over gemaakt zijn.

Of je accepteerd de uitnodiging gewoon niet. In het algemeen wordt er op een gala namelijk wel van je verwacht dat je de hele avond in zijn gezelsschap bent. Lijkt dat je niets, ga dan niet.
Oké het ging zo:
maar ff heel iets anders, hoe zit jij op *datum*
zit namelijk zo, dan is het lustrumgala van me vereniging, en ik zou eerst niet gaan, maar nu toch maar wel, alleen heb ik nog een date nodig
je hoeft niet gelijk te beslissen hoor

Ik: O gala's zijn leuuk!!! (Denkt aan princess Sissi etc.)

Hij: ja het is inclusief diner, en alles wordt betaald
Denk er ff over na, lijkt me iig leuk om met jou te gaan

Ik: je andere dates konden niet

Hij: geloof het of niet maar heb niemand anders gevraagd, heb gister pas besloten dat ik toch maar ga en wordt opeens heel kort dag

Zo ging het een beetje Ik zal nog wel even informeren want zo ben ik niet
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:20:22 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58852791
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Hij: geloof het of niet maar heb niemand anders gevraagd, heb gister pas besloten dat ik toch maar ga en wordt opeens heel kort dag
vrije vertaling: hij heeft zichzelf dagenlang moed ingeschreeuwd in de spiegel van zijn badkamer, paniekaanvallen getrotseerd en zichzelf in slaap gehuild iedere avond en uiteindelijk zichzelf moeten dwingen je mee te vragen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:21:59 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58852832
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oké het ging zo:
maar ff heel iets anders, hoe zit jij op *datum*
zit namelijk zo, dan is het lustrumgala van me vereniging, en ik zou eerst niet gaan, maar nu toch maar wel, alleen heb ik nog een date nodig
je hoeft niet gelijk te beslissen hoor

Ik: O gala's zijn leuuk!!! (Denkt aan princess Sissi etc.)

Hij: ja het is inclusief diner, en alles wordt betaald
Denk er ff over na, lijkt me iig leuk om met jou te gaan

Ik: je andere dates konden niet

Zo ging het een beetje Ik zal nog wel even informeren want zo ben ik niet
Dikke kans dat hij daarna van je verwacht dat je met hem gaat neuken. Het hem zomaar vragen zal niet werken, dan ontkent hij toch.
Zeker omdat het gaat over een studentenvereniging zie ik heel groot "ik wil PP neuken na het gala, want ik heb immers alles voor haar geregeld" in zijn intentie.

Of je "niet zo bent" moet je voor jezelf beslissen. Als jij vindt dat het geen probleem is om hem na afloop te bedanken door met hem naar bed te gaan dan is dat geen probleem. Vind je dat geen goed idee, dan is dat ook geen probleem maar maak het hem van te voren echt heel erg duidelijk.
Voordeel van optie 2 is dat als je dan toch dronken bent en hem dan op dat moment eigenlijk wel ziet zitten je altijd nog op je woorden terug kan komen. Dat zal hij vast niet erg vinden

En studentengala's...in het begin is iedereen netjes (heren in rok/smoking/gala-uniform en de dames in lange avondjurken (korte jurken op een gala is _not-done_!) en als de drank er in gaat, dan gaat men ook echt los
Tenzij het een debutantenbal is, dan moeten ze aan hun goede naam denken natuurlijk. Assauts zijn hetzelfde als studentengala's trouwens.
Wat het natuurlijk niet minder leuk op maakt, maar geeft je wel een beetje aan wat je kan verwachten.

/edit: Wat Garrisson zegt ook ja "Nog niemand anders gevraagd" is echt een hele slechte smoes. Niemand ziet een gala _niet_ aankomen, zeker niet als dat van de vereniging is.
pi_58852864
De laatste keer dat ik hem sprak was op een kerstborrel van z'n vereniging. Dus denk eerder een gevalletje van: shit ik heb het verpest bij alle meisjes/iedereen heeft al een date/ooo wacht ik ken PF!!! goeie!
pi_58852938
1. Ik drink geen alchol
2. Ik doe alleen aan seks met relaties en ik heb 1 relatie gehad en daar kun je dan zelf wel je conclusies uit trekken...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:25:52 #21
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58852952
tvp. toch maar...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:27:50 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58853006
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1. Ik drink geen alchol
2. Ik doe alleen aan seks met relaties en ik heb 1 relatie gehad en daar kun je dan zelf wel je conclusies uit trekken...
Als het gala an sich je erg leuk lijkt kan je best gaan. En zeg dan ook eerlijk tegen hem dat je best met hem mee wil (en eventueel zelfs de hotelkamer delen) maar dat sex er niet van zal komen. In dat geval delen jullie de kosten wel natuurlijk.

Een echte heer accepteert dat gewoon.
pi_58853047
Hotel
Misschien weet hij helemaal niet van die regels af ( )

[ Bericht 43% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 23-05-2008 12:36:37 ]
pi_58853313
Dan mail je hem de regels, makkelijk.
pi_58853339
Haha. Zo met regels en alles heb ik er eigenlijk al geen zin meer in. Ik vertel hem dat hij beter met iemand anders kan gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')