bedanktquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen OP, wel de aller- allerlaatste COS die NMNS heeft aangemaakt in dit subforum
Veel plezier![]()
febo is coolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen OP, wel de aller- allerlaatste COS die NMNS heeft aangemaakt in dit subforum
Veel plezier![]()
Thnx lieverd, tot de volgende RLS, je kunt het toch niet laten denk ik! Het was leuk om het niet met je eens te zijn, tot de volgende keer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veel plezier![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat zo naar het kantoor, schaken...
Das zijn manier om ermee te handelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef AnTjUh het volgende:
huub gaat het slachtoffer uithangenbij cora
Cora zegt maar ja-en-amen tegen hemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef AnTjUh het volgende:
huub gaat het slachtoffer uithangenbij cora
Jaaaaa aub XDquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:33 schreef Kinga het volgende:
Huub valt zometeen nog van die kruk, breekt zijn nek en dan hebben we op de valreep nog een sterfgeval.
Who knows....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx lieverd, tot de volgende RLS, je kunt het toch niet laten denk ik! Het was leuk om het niet met je eens te zijn, tot de volgende keer!![]()
Doeg skattie, tot de volgende RLS.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:34 schreef Day het volgende:
Die gasten gaan voorlopig echt nog niet slapen. En echt vrij zijn ze voorlopig ook nog niet.
Voor mij is het wel einde DGK, met toch wel een terechte winnaar.
Truste Zietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:33 schreef Ziet het volgende:
nmns![]()
ik moet echt naar bed nu...
over 5 uur moet ik buiten klaar staan met mijn fiets,... *zucht*
fijne nacht allemaal!
en tot morgen!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef Prospera het volgende:
Schaak mat zegt Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub zingt gezellig mee met Japio
Sweet dreams Noekje....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef noekje het volgende:
Brian is weer in de weer met z'n notitieblok.
Thanks Nmns!![]()
![]()
Ik ga naar bed, Truste all. Het was me het avondje wel.
Devil may cryquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Cora zegt maar ja-en-amen tegen hem
Gaat Huub zo huilen?
Gertje, mijn winnaar!quote:
Hij weet niet meer dat ie gewonnen heeft. Hij wil een 2e hands auto en en een gehuurd huisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:38 schreef AnTjUh het volgende:
cora wil het bed mee nemen
jaap: daar moet je toestemming voor vragen want die zijn steenduur
Ja en nu wel terror op Brian, ben benieuwd of hij het aan kan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:40 schreef Solidius het volgende:
Jaap: "Ik ga Brian om advies vragen, hij heeft 'beleggen voor dummies' gelezen"
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:40 schreef Solidius het volgende:
Jaap: "Ik ga Brian om advies vragen, hij heeft 'beleggen voor dummies' gelezen"
Dat beseft hij vermoedeljik wel. Die gast is zo berekenend als de pest en slim als de tering (vind ik dan hé). Hij heeft vermoedelijk al 10 stappen in z'n hoofd gezet. Ik ben benieuwd of hij iets van die inernetsite kan maken. Ook dat is geen mega investering. Voor 50.000 euro heeft hij alles goed voor elkaar....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij weet niet meer dat ie gewonnen heeft. Hij wil een 2e hands auto en en een gehuurd huis
Klopt, daar heb je geen miljoenen voor nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat beseft hij vermoedeljik wel. Die gast is zo berekenend als de pest en slim als de tering (vind ik dan hé). Hij heeft vermoedelijk al 10 stappen in z'n hoofd gezet. Ik ben benieuwd of hij iets van die inernetsite kan maken. Ook dat is geen mega investering. Voor 50.000 euro heeft hij alles goed voor elkaar....
Wat een beschaafde mensen zijn het ook, hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:42 schreef rooie3 het volgende:
Palma is boos op ome John en de familie van Brian heeft ruzie gemaakt met de familie van Huub.
hij doet drinken in en loopt naar beneden ?quote:
Trusten Peter, slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn laatste posting in dit DGK subforum, het is mooi geweest.
Het was een fantastische finale, dankzij een fantastische winnaar.
En onverwachts nog een paar leuke streamuurtjes na afloop.
Misschien tot bij een vervolg, misschien tot nooit meer ziens: you never know.
Ik laat jullie achter met een speciaal voor het einde van DGK geproduceerd kunstwerk.
[ afbeelding ]
Daar zijn geen woorden voor.
Goodbye all.
zou best eens kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:45 schreef Disana het volgende:
Zal dit dan de eerste keer worden dat Cora en Jaap de nacht met elkaar doorbrengen.
bedankt peter6000quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik laat jullie achter met een speciaal voor het einde van DGK geproduceerd kunstwerk.
[ afbeelding ]
Goodbye all.
Hartstikke bedankt Peet, je was en je bent bizonder aangenaam.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Goodbye all.
Vaarwel Peterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Goodbye all.
Helemaal mee eens en prettige nachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Goodbye all.
Hij is helemaal para, brodda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef Sno0ze het volgende:
snap ook niet waarom Brian niet gewoon gaat slapen...
Tja, beide kampen hadden idd een dergelijke opmerking kunnen krijgen. Maar eerlijk is eerlijk, Huub is meerdere malen ontzettend (in mijn ogen vaan te) ver gegaan in maar ook buiten zijn speltactiek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat een beschaafde mensen zijn het ook, he
En dan gaat snol Bridget de moeder van Huub aanspreken op de opvoeding, laat haar eens luisteren naar het telefoongesprek van Brian en Kenneth.
Palma was voor Huub en zegt dat de stemmen niet eerlijk gegaan zijn.Maar ze mocht niks zeggen van iemand en now live wil nu haar boetes gaan betalen als ze de beerput opentrekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat een beschaafde mensen zijn het ook, he
En dan gaat snol Bridget de moeder van Huub aanspreken op de opvoeding, laat haar eens luisteren naar het telefoongesprek van Brian en Kenneth.
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef Sno0ze het volgende:
Ik geef alvast het goede voorbeeld en doe het wel. Mensen, goede nacht en wellicht tot snelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef Sno0ze het volgende:
In het kader van ik ben de morele overwinnaar, wat de hele wereld ook zegt. Hij zit echt in de Don Quichote modus of niet?quote:
Tot morgen of de volgende DGK, VP. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik geef alvast het goede voorbeeld en doe het wel. Mensen, goede nacht en wellicht tot snel
Welterusten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik geef alvast het goede voorbeeld en doe het wel. Mensen, goede nacht en wellicht tot snel
Na 6 BB's en met nog geen 2% verschil?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef Solidius het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?
Maar zijn ouders hebben zich steeds keurig buiten het spel gehouden en zijn tegen iedereen vriendelijk geweest. Dat in tegenstelling tot mama Netty. Dan is het erg vreemd dat Bridget de moeder van Huub opeens zo kritisch gaat benaderen en mama Netty wel heel vriendelijk behandelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, beide kampen hadden idd een dergelijke opmerking kunnen krijgen. Maar eerlijk is eerlijk, Huub is meerdere malen ontzettend (in mijn ogen vaan te) ver gegaan in maar ook buiten zijn speltactiek.
Die is gaafquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Goodbye all.
Over sommige dingen moet je gewoon een nachtje over slapen, voelt veel beter de volgende dagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef Solidius het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?
Hij had gewoon Ruud als reïntegratiecoach moeten krijgen in plaats van Bart!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Na 6 BB's en met nog geen 2% verschil?
Ach dat was niet de eerste keer moet je maar denken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef AnTjUh het volgende:
jaap stoort huub terwijl hij zijn huwelijk aan het consumeren is
Bridget heeft haar afkeer van Huub niet onder stoelen of banken gestoken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar zijn ouders hebben zich steeds keurig buiten het spel gehouden en zijn tegen iedereen vriendelijk geweest. Dat in tegenstelling tot mama Netty. Dan is het erg vreemd dat Bridget de moeder van Huub opeens zo kritisch gaat benaderen en mama Netty wel heel vriendelijk behandelt.
maar wel de laatste voorlopigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach dat was niet de eerste keer moet je maar denken.
Bridget moest echt Huub hebben.Wat een rotwijf is dat zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar zijn ouders hebben zich steeds keurig buiten het spel gehouden en zijn tegen iedereen vriendelijk geweest. Dat in tegenstelling tot mama Netty. Dan is het erg vreemd dat Bridget de moeder van Huub opeens zo kritisch gaat benaderen en mama Netty wel heel vriendelijk behandelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |