bedanktquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen OP, wel de aller- allerlaatste COS die NMNS heeft aangemaakt in dit subforum
Veel plezier![]()
febo is coolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen OP, wel de aller- allerlaatste COS die NMNS heeft aangemaakt in dit subforum
Veel plezier![]()
Thnx lieverd, tot de volgende RLS, je kunt het toch niet laten denk ik! Het was leuk om het niet met je eens te zijn, tot de volgende keer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veel plezier![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat zo naar het kantoor, schaken...
Das zijn manier om ermee te handelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef AnTjUh het volgende:
huub gaat het slachtoffer uithangenbij cora
Cora zegt maar ja-en-amen tegen hemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef AnTjUh het volgende:
huub gaat het slachtoffer uithangenbij cora
Jaaaaa aub XDquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:33 schreef Kinga het volgende:
Huub valt zometeen nog van die kruk, breekt zijn nek en dan hebben we op de valreep nog een sterfgeval.
Who knows....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx lieverd, tot de volgende RLS, je kunt het toch niet laten denk ik! Het was leuk om het niet met je eens te zijn, tot de volgende keer!![]()
Doeg skattie, tot de volgende RLS.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:34 schreef Day het volgende:
Die gasten gaan voorlopig echt nog niet slapen. En echt vrij zijn ze voorlopig ook nog niet.
Voor mij is het wel einde DGK, met toch wel een terechte winnaar.
Truste Zietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:33 schreef Ziet het volgende:
nmns![]()
ik moet echt naar bed nu...
over 5 uur moet ik buiten klaar staan met mijn fiets,... *zucht*
fijne nacht allemaal!
en tot morgen!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef Prospera het volgende:
Schaak mat zegt Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub zingt gezellig mee met Japio
Sweet dreams Noekje....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:35 schreef noekje het volgende:
Brian is weer in de weer met z'n notitieblok.
Thanks Nmns!![]()
![]()
Ik ga naar bed, Truste all. Het was me het avondje wel.
Devil may cryquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Cora zegt maar ja-en-amen tegen hem
Gaat Huub zo huilen?
Gertje, mijn winnaar!quote:
Hij weet niet meer dat ie gewonnen heeft. Hij wil een 2e hands auto en en een gehuurd huisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:38 schreef AnTjUh het volgende:
cora wil het bed mee nemen
jaap: daar moet je toestemming voor vragen want die zijn steenduur
Ja en nu wel terror op Brian, ben benieuwd of hij het aan kan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:40 schreef Solidius het volgende:
Jaap: "Ik ga Brian om advies vragen, hij heeft 'beleggen voor dummies' gelezen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |