Gezien de b eelden van vanavond zit je er naast.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:14 schreef Meds het volgende:
welk huwelijk? er is geen huwelijk, het was een allerbelabberst slecht toneelstukje waarbij de trouwdocumenten door JdeM zelfgeknutselde printjes waren
Oke dan, realisch gezien nu nog 6 maanden en 2,5 weken omdat het dan weer acceptabel is om uit elkaar te gaan en de meeste media aandacht verdwenen isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:41 schreef Solidius het volgende:
Voorpspelling in dagen of maanden of jaren aub
Was ie nou maar wel in gemeenschap van goederen getrouwd had ie er nog wat aan over gehoudenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:19 schreef VirtualPOM het volgende:
Kort. Claire is golddiger en kijkt nu al zo zuur en onverschillig naar haar man dat ik er niet in geloof.
Dat dacht ik ook toen ze gingen trouwen. Maar dan over Claire! Huub wilde dat echter AB-SO-LUUT niet, hij zat z'n miljoenen toen al te tellen. Ach, hij likt zich wel weer bij Claire in...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was ie nou maar wel in gemeenschap van goederen getrouwd had ie er nog wat aan over gehouden![]()
Karma is a bitch
Claire liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:25 schreef Desii het volgende:
Ik hoop de rest van hun leven............ maar ik vrees, hooguit een jaar
Huub heeft, helaas, een te groot ego en laat dat zich gemakkelijk strelen door vrouwelijk schoon...... maar ik hoop, dat hij beseft wat voor een enorme lieve vrouw hij heeft in Claire.........
edit: dat beseft tie heel goed, dus ik hoop dat tie z'n koppie erbij houdt en z'n ego niet voor zich laat spreken in domme daden/uitspraken
en zijn drankgebruik binnen de perken houdt, want.... men..... wat is een langspeelplaat lang bij hem... dezelfde verhalen hoe geweldig die is x 1000![]()
(terwijl hij zo leuk is zonder drank)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef Lieve het volgende:
Lang! En met die monogamie.... ik geloof er wel in! ECHT WAAR.
Owh god dat jij niet inziet dat dit zo nep is als maar kan aahahhaahaha.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef Lieve het volgende:
Noem me maar naief, een wereldverbeteraar, maar dit is Huub die na een verbroken relatie de kooi inkwam. Als ik zag hoe hij met en over Hedda was.... dan geloof ik er in.
Claire is zijn hart aan het winnen. Ook al zijn ze getrouwd, hij moet het nu gaan waarmaken en zij ook. Gek genoeg zag Huub dat ook, hij beseft dat hij haar nu (in de echte wereld) moet zien te houden. Daar zal hij zijn best voor doen. En ik denk dat hem dat gaat lukken.
Ik voorspel niet alleen dat ze getrouwd blijven, ik voorspel dat ze ook erg gelukkig zullen zijn en dat Huub haar niet zal belazeren. Omdat hij heel goed beseft dat hij haar niet wil verliezen.
Veel geluk Huub en Claire! ( deze twijfel is ook wel goed voor ze. Het houd ze scherp en zo kunnen ze het bewijzen!)
Idd...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:07 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
Owh god dat jij niet inziet dat dit zo nep is als maar kan aahahhaahaha.
Maarja Huub's mooie praatjes lijken jouw ook te hebben gehypnotiseert.
Een nieuw acount gemaakt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub heeft al eens op fok gepost. Jij hebt je nog maar net geregistreerd.
ja, dat lees ik steeds, maar waar en wanneer dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub heeft al eens op fok gepost. Jij hebt je nog maar net geregistreerd.
Ik heb hier vaak gelezen dat hij op fok postte in de week dat hij De Kooi uit was. Zelf postte ik hier toen nog niet, dus ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat lees ik steeds, maar waar en wanneer dan?
Dat was ene Rutger of Rogier die tijdelijk in ZuidAmerika onder de pannen is. Ik denk dat Claire smoorverliefd is en teveel gaat pikken. Braaaien en Amanda hebben geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de b eelden van vanavond zit je er naast.
Ik denk trouwens niet dat het huwelijk lang stand houdt. Maar de relatie tussen Brian en Amanda nog korter denk ik. Ik zie haar nog zo de kooi binnen komen terwijl ze een relatie met iemand buiten de kooi had. Weten we nog hoe die persoon werd behandeld? En dan heb ik het nog niet eens over Brian die Amanda echt alleen gebruikte als neukertje. Huub is wel echt gek op Claire, maar monogamie zit er met hem niet in. Helaas voor Claire.
Uiteindelijk zal het tot hem doordringen dat hij zo een levenstijl er niet lang op na kan houden. Hij zal snel in de gaten krijgen dat de we in NL niet op hem zitten te wachten met zijn "stoere" rondneukgedrag.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:22 schreef shyni het volgende:
[..]
Idd...
Huub na de finale tegen Claire: Ik zie jou wanneer IK dat wil, ik ben nu bij je, volgende week en...waarschijnlijk ook volgende maand.
Dit heeft totaal niets met het 'spel' te maken maar alles met zijn persoonijkheid.
Dat zegt toch genoeg?! Ik denk overigens wel dat Claire bij Huub zal weggaan en niet andersom. Ook denk ik dat, volgens de begrippen van Huub, hij van haar houdt en bij haar wil blijven omdat zij een hele hoop accepteert. Zo weet hij dat een 'foutje' makkelijker vergeven zal worden dat heeft ze al vaker gedaan.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef Lieve het volgende:
Noem me maar naief, een wereldverbeteraar, maar dit is Huub die na een verbroken relatie de kooi inkwam. Als ik zag hoe hij met en over Hedda was.... dan geloof ik er in.
Claire is zijn hart aan het winnen. Ook al zijn ze getrouwd, hij moet het nu gaan waarmaken en zij ook. Gek genoeg zag Huub dat ook, hij beseft dat hij haar nu (in de echte wereld) moet zien te houden. Daar zal hij zijn best voor doen. En ik denk dat hem dat gaat lukken.
Ik voorspel niet alleen dat ze getrouwd blijven, ik voorspel dat ze ook erg gelukkig zullen zijn en dat Huub haar niet zal belazeren. Omdat hij heel goed beseft dat hij haar niet wil verliezen.
Veel geluk Huub en Claire! ( deze twijfel is ook wel goed voor ze. Het houd ze scherp en zo kunnen ze het bewijzen!)
Tussen Hedda en Huub liep het toch ook spaak omdat huub niet monogaam kon blijven (of met andere woorden gewoon vet vreemd ging)?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef Lieve het volgende:
Huub en Hedda gingen alletwee vreemd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Tussen Hedda en Huub liep het toch ook spaak omdat huub niet monogaam kon blijven (of met andere woorden gewoon vet vreemd ging)?
Jeetje " In Nederland?" wat een groot begrip zeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:33 schreef marky het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het tot hem doordringen dat hij zo een levenstijl er niet lang op na kan houden. Hij zal snel in de gaten krijgen dat de we in NL niet op hem zitten te wachten met zijn "stoere" rondneukgedrag.
Nee hij heeft beveiliging genomen omdat dat zo gezellig isquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef smoekie het volgende:
[..]
Jeetje " In Nederland?" wat een groot begrip zeg.
Er lopen nog wel veel ergere typetjes rond, dan de "stoere" en "rondneukende" Huub.
Zoals het met alles is, je hebt voor en je hebt tegenstanders, de 1 vind je aardig, de ander vindt je bagger, so what.
Denk je nou echt daar hij daar wakker van ligt?![]()
quote:Bodyguards voor Huub en Claire!
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |