Gezien de b eelden van vanavond zit je er naast.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:14 schreef Meds het volgende:
welk huwelijk? er is geen huwelijk, het was een allerbelabberst slecht toneelstukje waarbij de trouwdocumenten door JdeM zelfgeknutselde printjes waren
Oke dan, realisch gezien nu nog 6 maanden en 2,5 weken omdat het dan weer acceptabel is om uit elkaar te gaan en de meeste media aandacht verdwenen isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:41 schreef Solidius het volgende:
Voorpspelling in dagen of maanden of jaren aub
Was ie nou maar wel in gemeenschap van goederen getrouwd had ie er nog wat aan over gehoudenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:19 schreef VirtualPOM het volgende:
Kort. Claire is golddiger en kijkt nu al zo zuur en onverschillig naar haar man dat ik er niet in geloof.
Dat dacht ik ook toen ze gingen trouwen. Maar dan over Claire! Huub wilde dat echter AB-SO-LUUT niet, hij zat z'n miljoenen toen al te tellen. Ach, hij likt zich wel weer bij Claire in...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was ie nou maar wel in gemeenschap van goederen getrouwd had ie er nog wat aan over gehouden![]()
Karma is a bitch
Claire liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:25 schreef Desii het volgende:
Ik hoop de rest van hun leven............ maar ik vrees, hooguit een jaar
Huub heeft, helaas, een te groot ego en laat dat zich gemakkelijk strelen door vrouwelijk schoon...... maar ik hoop, dat hij beseft wat voor een enorme lieve vrouw hij heeft in Claire.........
edit: dat beseft tie heel goed, dus ik hoop dat tie z'n koppie erbij houdt en z'n ego niet voor zich laat spreken in domme daden/uitspraken
en zijn drankgebruik binnen de perken houdt, want.... men..... wat is een langspeelplaat lang bij hem... dezelfde verhalen hoe geweldig die is x 1000![]()
(terwijl hij zo leuk is zonder drank)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |