Hou eens op met je gejank joh. Je hebt het op aan te laten komen. Klaar. Blaren, billen, er op zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo voelt het gewoon..zo handelen ze. Snap ook wel dat het uiteindelijk de bedoeling is dat er betaald wordt, maar dat kunnen ze ook anders doen.
Ik heb mn poten uitgestoken, heb brieven geschreven, mn verhaal uitgelegd. Heeft geen zin, zowel jegens IBg als deurwaarder niet. Ik zie het daarom als onrecht, gewoon omdat je volkomen machteloos staat en het volkomen overbodig is allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Een deurwaarder/incassobureau kan - bij het aannemen van de zaak - natuurlijk wel kijken of de vordering terecht is ? Een rijtje onterechte incasso ´s is ook niet echt goed voor zijn naam ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Die deurwaarder heeft gewoon zijn werk gedaan en daarvoor wordt ie betaald. Dat hij achteraf ten onrechte is ingeschakeld, kan hij ook niet helpen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:44 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo, ook hier maar eens een update geven.
-Er is beslag gelegd op mn inkomen
-Er is beslag gelegd op mn spullen
Maar...Fijn dat het in ieder geval alsnog rechtgezet en opgelost is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Bij gerede twijfel, zou zo'n deurwaarder moeten stoppen met zijn activiteiten. Deurwaarder verwijst naar IB-g voor vragen, de IB-g verwijst naar de deurwaarder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Die deurwaarder heeft gewoon zijn werk gedaan en daarvoor wordt ie betaald. Dat hij achteraf ten onrechte is ingeschakeld, kan hij ook niet helpen.
Of een vordering terecht is is een vraag voor een rechter, niet voor een deurwaarder. Wanneer er een geldige titel is, dan is de deurwaarder gerechtigd om beslag te leggen. De vraag of de vordering terecht is is dan ofwel door de rechter behandeld, ofwel kan behandeld worden door in verzet te gaan (dat laatste bij overheidsinstanties).quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een deurwaarder/incassobureau kan - bij het aannemen van de zaak - natuurlijk wel kijken of de vordering terecht is ? Een rijtje onterechte incasso ´s is ook niet echt goed voor zijn naam ?
Als je meteen betaald had, hadden ze niet langs hoeven komen en had je geen vrij hoeven nemen om ze op te wachten.quote:
Maar het blijft natuurlijk wel allemaal erg vaag.quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef nachtdier3 het volgende:
Allereerst: dit gezeik is allang opgelost. IB-groep heeft de deurwaarder teruggefloten.
Waarom ik niet betaald heb? Omdat ik weiger voor een onterechte incasso op te draaien. Die deurwaarder had nergens voor nodig geweest.
Daarnaast zijn er zelfs met inkomsten lang niet altijd mogelijkheden om te kunnen betalen. Maar dat is weer afhankelijk van de hoogte van de bedragen die met dit soort zaken gemoeid zijn.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef nachtdier5 het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk wel allemaal erg vaag.
Ik heb ook nog een topic lopen betreffende een vriend die me wat schuldig is, dat geld krijg ik ook maar niet binnen.
Misschien moet ik de IB groep anders voor hem inhuren, die halen zelfs mijn geld onterecht weg.
Vriend die geld maar niet terugbetaalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |