Wat wil je als hij zoveel nietszeggende posts plaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijken. K-I-J-K-E-N.
Als je al geen eens meer weet waar je eigen posts staan...
Straks Ernst, straks.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:53 schreef RayMania het volgende:
Niks mis mee toch om voor de beste te zijn?
Scherp +10quote:
Niet te geloven dit, ging het je niet snel genoeg? Nog één keer dan: het ligt bij de FA's, zij zijn de enigen die icons kunnen verwijderen, ík kan het alleen aangeven ter beoordeling.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Ray (of iemand anders), kunnen jullie dit even ter sprake stellen achter?
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
En beste, maar momenteel een dipjequote:
ik heb drie keer geklaagd stomme kut. 'oh ik weet niet of het kan, het is natuurlijk wel een tekening'quote:Op zondag 1 juni 2008 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, ging het je niet snel genoeg? Nog één keer dan: het ligt bij de FA's, zij zijn de enigen die icons kunnen verwijderen, ík kan het alleen aangeven ter beoordeling.
Ow en klachten over mij kun je gewoon aan mij addresseren. Ironisch dat je mij een lafaard noemt..
Wist ik niet. Ik zal er nu mee stoppen want ik snap dat jij het niet toestaat dat ik voregay zeg, dus zal ik het niet meer doen hier.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
Een is wat anders dan één Ado. Maar verder een discussie aangaan is verspilde energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |