Dat FA's zichzelf laten beledigen via een sig is niet mijn zorg, het onnodige gescheld met kanker daarentegen wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.
Ja zo ken ik er nog 32.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.
Stond er al gelijk bij hoor. dus bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.
Mij ook. Heb het achter gevraagd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef VoreG het volgende:
het onnodige gescheld met kanker daarentegen wel.
Leuk he een mede wosser proberen een ban aan te smeren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:10 schreef VoreG het volgende:
Hans van Breukelen
Ado, met kankeruitspraak bedoel je zeker dat je kostenkoperuitspraak?
Waarom niet? Het is niet zomaar een plaatje van google maar het is 2x op mijn verzoek aangepast en ''custom made'' gemaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup. VBL-traditie.
[..]
De FA's halen 'm niet weg, helaas.
Al aangepast door TerroRobbie zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef Adothehague het volgende:
Raymania? Mag je users op deze manier beledigen volgens mij niet. Kan je even navraag doen bij de Fa's over robbie zn sig want hier ben ik niet van gedient.
Geen idee, ik vind het zelf ook wat irritant en verwarrend, maar de FA's laten 'm staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet zomaar een plaatje van google maar het is 2x op mijn verzoek aangepast en ''custom made'' gemaakt.
Top.quote:
En Jorien met m'n Ananas alleen om de jostie uit te hangen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van persoonlijk gebash. Dit is een feedback topic voor dingen die spelen in VBL, de rest past hier niet. Vanaf nu graag weer normaal verder met z'n allen.
[..]
Al aangepast door TerroRobbie zelf.
[..]
Geen idee, ik vind het zelf ook wat irritant en verwarrend, maar de FA's laten 'm staan.
Ik denk steeds dat Adothehague Ambrosius is.
[..]
Top.
Mail anders even met forum@fok.nl, want wij kunnen er weinig mee. Wij kunnen geen avatars wijzigen en er werd tegen ons gezegd dat avatars stelen gewoon mag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Jorien met m'n Ananas alleen om de jostie uit te hangen?
Pleur die kerel toch een keer door de shredder zeg.
Als het gewoon mag dan kan ik er ook niks tegen in brengen hé.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mail anders even met forum@fok.nl, want wij kunnen er weinig mee. Wij kunnen geen avatars wijzigen en er werd tegen ons gezegd dat avatars stelen gewoon mag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog een keer lachen en ik jat de jouwe
In principe niet neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als het gewoon mag dan kan ik er ook niks tegen in brengen hé.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat er inmiddels allemaal al gedelete is, dan had je pas kunnen lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:was meer om de hele Ado-Jorien discussie daarvoor, moet je er niet snel tussendoor gaan post
Dit vind ik dan wel weer een grappige post.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.
Ik mag toch wel in een topic posten ookal vind ik het een kuttopic?quote:
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |