Zeker weten. Hoe en wat wordt allemaal wel bekend met de tijd.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com! gaat dat nog wat bijzonders brengen voor VBL?
Dat kan toch helemaal niet met zo'n prutsite?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoe en wat wordt allemaal wel bekend met de tijd.
Yup. VBL-traditie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[24 uurs topic] HeinekenAFCA is jarig!
Zo kunnen we wel een topic voor iedereen maken om de dag is er wel 1 jarig
De FA's halen 'm niet weg, helaas.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Al respons Ray? Kheb hem custom made laten maken door Houniet
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[24 uurs topic] HeinekenAFCA is jarig!
Zo kunnen we wel een topic voor iedereen maken om de dag is er wel 1 jarig
Dicht, dat wordt 'm niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VTBL EK Poule
Mag dit topic kaltgestelt en/of gemod?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VTBL EK Poule
Mag dit topic kaltgestelt en/of gemod?
Vast niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je eigenlijk in je ondertitel en sig ongestraft mensen van het forum beledigen. Bijv. Fa's homo's en gays noemen?
Genoeg voorbeelden van gezien dus: Ja !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je eigenlijk in je ondertitel en sig ongestraft mensen van het forum beledigen. Bijv. Fa's homo's en gays noemen?
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vast niet.
Er staat ook iets over Van Breukelen, een erg nare man overigens, maar het voorvoegsel kanker (in de vorm van kk) gaat mij toch wat te ver.
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst stond er wel kanker van Breukelen en dat is ineens aangepast naar kk. En laat kk nou net de algemene afkorting zijn voor kanker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke dan? Of moet je dat nu snel even verzinnen?
Het gebruik van kanker mag niet? Maar kk dus blijkbaar wel... hoe hypocrietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.
Owja natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Adothehague het volgende:
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.
Hahaha Ado busted!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
Eerst stond er wel kanker van Breukelen en dat is ineens aangepast naar kk. En laat kk nou net de algemene afkorting zijn voor kanker.
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.
Waar scheld ik met kanker dan? Ik zeg toch dat kk daar niet voor staat in mijn signature.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |