abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59080366
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
Kick naar VBL Slotje was prima inderdaad.
Waar slaat het nou op om allerlei willekeurige voetbaltermen in een topic te plempen. Geen enkele niveau of toevoeving aan VBL. What's next? "Het noem hier willekeurige spelers topic" ? Zo te zien is de TS ook iemand die normaal niks om voetbal geeft maar nu het EK er is lekker over voetbal wil ouwehoeren. Nou laat hem dan ook lekker in EK blijven. Lekker bageren met andere teletoeters.

Verder is het ook een beetje overdreven als andere mods hier nou komen beamen wat voor geweldige beslissing Ray heeft genomen om het naar VBL te verplaatsen .
  maandag 2 juni 2008 @ 23:40:24 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59080394
Je bent echt een zeikerd, Robbie. Misschien moet je wat meer neuken, kom je ook niet zo gefrustreerd over.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59080451
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
Je bent echt een zeikerd, Robbie. Misschien moet je wat meer neuken, kom je ook niet zo gefrustreerd over.
Ga ook lekker meeleuteren in het EK forum ofzo.
pi_59080846
Tong80 ziet straks sambavoetbal, maar is dat wel in de haak?

Leuke OP, maar kan wel gemerged worden met het NIVO topic lijkt me.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:10:44 #256
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59081023
Fijn dat je zo oplet
pi_59081188
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waar slaat het nou op om allerlei willekeurige voetbaltermen in een topic te plempen. Geen enkele niveau of toevoeving aan VBL. What's next? "Het noem hier willekeurige spelers topic" ? Zo te zien is de TS ook iemand die normaal niks om voetbal geeft maar nu het EK er is lekker over voetbal wil ouwehoeren. Nou laat hem dan ook lekker in EK blijven. Lekker bageren met andere teletoeters.

Verder is het ook een beetje overdreven als andere mods hier nou komen beamen wat voor geweldige beslissing Ray heeft genomen om het naar VBL te verplaatsen .
Als je trouwens een poging doet om mijn reactie in dat topic te lezen zie je dat ik vraag welke kant de TS op wil met dat topic. Maar dat zul je wel weer niet gezien hebben.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59081244
Die heb ik gelezen ja. Maar dat verandert toch niks? Of is het nu ineens een kwaliteitstopic omdat jij gezegd heb wat de bedoeling van de TS is?
pi_59081328
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Die heb ik gelezen ja. Maar dat verandert toch niks? Of is het nu ineens een kwaliteitstopic omdat jij gezegd heb wat de bedoeling van de TS is?
Ik vraag gewoon wat de bedoeling van de TS is. Weet ik niet van tevoren, kan ik niet ruiken.

Wordt het niks, dan sluit ik het. Het is niet zo moeilijk hoor .
pi_59081368
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong80 ziet straks sambavoetbal, maar is dat wel in de haak?

Leuke OP, maar kan wel gemerged worden met het NIVO topic lijkt me.
NIVO Sparta topic is dicht, maar dat had je kunnen lezen in de OP. Kan dus gewoon openblijven.
pi_59081386
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag gewoon wat de bedoeling van de TS is. Weet ik niet van tevoren, kan ik niet ruiken.

Wordt het niks, dan sluit ik het. Het is niet zo moeilijk hoor .
Het is al niks De laatste 3 posters roepen al dat het topic of kut is of op slot moet. Maar jij moet blijkbaar eerst de TS vragen om daar achter te komen.

En nu we toch aan het zeiken zijn over dat topic, is het niet een beetje hypocriet om in een post waarin zowel kankerlijer als teringlijer staan, alleen teringlijers te verwijderen? Aan TBC zijn ook miljoenen mensen doodgegaan.
pi_59081399
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
NIVO Sparta topic is dicht, maar dat had je kunnen lezen in de OP. Kan dus gewoon openblijven.
Waarom is dat dicht dan als er nu weer een nieuw biertopic over geopend wordt?
pi_59081412
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is al niks De laatste 3 posters roepen al dat het topic of kut is of op slot moet. Maar jij moet blijkbaar eerst de TS vragen om daar achter te komen.

En nu we toch aan het zeiken zijn over dat topic, is het niet een beetje hypocriet om in een post waarin zowel kankerlijer als teringlijer staan, alleen teringlijers te verwijderen? Aan TBC zijn ook miljoenen mensen doodgegaan.
Ik vind het belachelijk dat mijn post wordt aangepast naar dat ik het nog nooit heb gehoord tijdens het voetballen!
pi_59081537
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:

Dus? Ik zie weer het probleem niet wat jij wel weer ziet. Als ik wil vragen, vraag ik lekker. Dat jij nou het liefst elk topic gelijk dicht wil flikkeren moet jij weten.
quote:
En tyfus ook. En griep ook. Tsja, waar leg je de grens. In het algemeen wordt kanker wel als het meest ergste gezien om mee te schelden, denk ik.
pi_59081563
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom is dat dicht dan als er nu weer een nieuw biertopic over geopend wordt?
Volgens mij omdat de TS dat toen vroeg. En nu opent iemand anders een topic.
pi_59081756
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:43 schreef RayMania het volgende:
Dus? Ik zie weer het probleem niet wat jij wel weer ziet. Als ik wil vragen, vraag ik lekker. Dat jij nou het liefst elk topic gelijk dicht wil flikkeren moet jij weten.
Alleen de kuttopics. En meestal bleken het ook inderdaad kuttopics te zijn die met zeer weinig posts roemloos wegzakten danwel niet veel later alsnog gesloten werden. En als jij wil vragen moet jij dat lekker doen (flauw denigrerend en kinderachtig toontje van je trouwens) maar waarom wil je dan ineens het antwoord niet weten? En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
quote:
En tyfus ook. En griep ook. Tsja, waar leg je de grens. In het algemeen wordt kanker wel als het meest ergste gezien om mee te schelden, denk ik.
Is het dan wel terecht om het gebruik van het woord "kanker" zo geforceerd op te sporen en weg te halen. Terwijl het woord inmiddels in veel delen van Nederland ingeburgerd is in de spreektaal ,zeker in leeftijdsgroepen waarvan er ook veel in VBL te vinden zijn, en waarmee het lang niet altijd kwetsend bedoelt is. En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
pi_59081907
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:

Alleen de kuttopics. En meestal bleken het ook inderdaad kuttopics te zijn die met zeer weinig posts roemloos wegzakten danwel niet veel later alsnog gesloten werden.
Meestal. Dus niet altijd? Niet elk topic is gelijk en niet elke intentie van een topic is bij openen onmiddellijk bekend. Daarom vroeg ik het, lijkt mij helemaal niets mis mee. Is het een ramp dat een topic niet gelijk dicht is en dat er gewoon gevraagd wordt hoe en wat of dat het even aangekeken wordt?
quote:
En als jij wil vragen moet jij dat lekker doen (flauw denigrerend en kinderachtig toontje van je trouwens) maar waarom wil je dan ineens het antwoord niet weten?
Het antwoord van de TS staat gewoon in het topic. En na Blawh z'n post is het niks geworden. Plus dat ik vooraf al twijfels had om het open te laten, maar ik heb het gewoon even gevraagd voor de zekerheid, want sluiten kan ook wat later.
quote:
En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
Je suggereert dingen die niet bestaan. Gemoedstoestand, kom op zeg. Plus als dit nog steeds niet duidelijk is voor jou en blijkbaar veel langer een probleem is, dan had je dat al veel eerder kunnen aangeven (hier of in het evaluatietopic). Dat heb je niet gedaan, dan weten wij het natuurlijk niet.

Je kan ook met voorbeelden komen van topics waar we het niet goed doen. Neem aan dat je wel meer voorbeelden hebt van besluitloosheid naast toevallig die twee topics van vandaag?
quote:
Is het dan wel terecht om het gebruik van het woord "kanker" zo geforceerd op te sporen en weg te halen. Terwijl het woord inmiddels in veel delen van Nederland ingeburgerd is in de spreektaal ,zeker in leeftijdsgroepen waarvan er ook veel in VBL te vinden zijn, en waarmee het lang niet altijd kwetsend bedoelt is. En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
Wie zegt dat kanker geforceerd opgespoord wordt? Als zoiets gezien wordt, wordt het weggehaald. Of het ingeburgerd is of niet is een andere discussie. Omdat het ingeburgerd is in veel delen van Nederland dan moeten we het hier in VBL ook maar toestaan? Lijkt me ietswat krom. Denk ook niet dat men hier zit te wachten op een VBL van een jaar terug, ook al is het ingeburgerd.
pi_59082122
En als je persoonlijk kritiek hebt dan kun je dat gewoon rechtstreeks doen. In ieder geval naar mij toe wel, graag zelfs. Je bent nu niet echt concreet, ik zie liever gewoon kritiek met voorbeelden en dergelijke in plaats van dat onduidelijke. Nu moet ik gissen en dat schiet niet op. Zeg gewoon van "A is besluitloos, omdat [voorbeelden]" of "B doet dit en dat verkeerd, omdat [voorbeelden]". Daar kunnen we wat mee .

Ik heb nu niet de indruk dat er iets mis is met ons modden hier, want tot vanmiddag hoorde ik helemaal niks van dit alles. Niet hier en ook niet in het evaluatietopic (is niet voor niets geopend). Nu na een gemerged topic en een gesloten topic is er blijkbaar toch wel kritiek over allerlei dingen. Nou, shoot!
pi_59082685
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat mijn post wordt aangepast naar dat ik het nog nooit heb gehoord tijdens het voetballen!
Een vergelijking kankerlijer/ scheidsrechter vind ik onnodig, ook al mocht je zelf niet eens achter de vergelijking staan.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
Als ik er iets neerzet in de richting van 'kap met ziektes' dan lijkt het of het de woorden van denthemen waren, maar er was hier niet duidelijk of hij zelf ook die mening had. Omdat ik het een onnodige vergelijking vond heb ik het op een manier ge-edit waarop ik hem niet persoonlijk verwijt (want hij zegt niet dat hij het zelf vindt) die mening te hebben, maar het maakt wel duidelijk dat de discussie onnodig is. Wat is daar mis mee?
quote:
En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
Ik keek een filmpje, dan kijk ik er even wat sneller overheen dan 'normaal', sorry.

En wat is een eenduidelijk beleid in zulke kwesties? Alle topics zijn verschillend en dus niet alles valt onder beleid te plaatsen. Je kunt veel met een beleid, maar niet alle beslissingen die je moet nemen kunnen in een beleid opgenomen worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blawh op 03-06-2008 16:16:44 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2008 @ 11:51:58 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59086283
er is nooit een eenduidig beleid geweest, alleen golfer sloot bij voorbaat de opsomtopics. Verder is het altijd aan de beoordeling en de inschatting van de mods geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59094322
Als PM ontvangen:
quote:
Tue 3 June 2008 16:52u door jmachey hallo allemaal!
888 heeft vandaag de bonus bekend gemaakt. 30euro freebet en na 20bets krijg je een t-shirt naar keuze!

http://www.888sport.com/bet?lang=en/&sr=393522&flag=0000

moet je even kopieren/plakken in je browser.

je kan betalen met ideal (via clickandbuy.nl automatische incasso) en andere (mb enzo). 30euro krijg je na je eerste inzet van 30eur. 5 euro extra krijg je als je paspoort opstuurt.

Succes!

Jmac
Weet niet of ik de enige ben die dit ontving. Gezien de aanhef vast niet. Weet ook niet of het al door anderen is gemeld, maar hier ben ik niet erg van gediend.
pi_59094345
Dank Slurf, zal het doorgeven.
pi_59094381
PM openbaar maken is ten strengste verboden hoor!
pi_59094413
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
PM openbaar maken is ten strengste verboden hoor!
Ga jij maar op straat patrouilleren ipv hier de boel in de gaten te houden
pi_59095588
Ehhh. Excuses als je hem per abuis ontvangen hebt. Hoorde van iemand dat je erover klaagde. PM was alleen bedoeld voor wossers en iedereen die in m'n PM-box stond (zijn alleen maar wos-sers). Denk dat ik ooit in 't verleden ergens contact met je over heb gehad dus vandaar dat je 'm misschien hebt ontvangen. Excuses iig.

PS: Verder is het gewoon een normale PM zoals we die velen sturen binnen wos dus beetje overdreven reactie dit. Je had me ook gewoon kunnen vragen waarom je hem ontving. Opgelost iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')