quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.
En Vaduz aanvallen slaat nergens op, ik noem dit voorbeeld maar.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een mooie blouse! Rode shirts winnen vaker
Bloemfontein Celtic fans: Trainer weg! Nee, trainer terug!
Daar twijfelt hij dan ook overquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die eerste mag wel in de recycle, is niet erg. De tweede wil ik hem zelf even over horen, wat ermee te doen. Die doe ik in ieder geval in eerste instantie op slot omdat het nergens over gaat tot dusver. Op enkele humorvolle posts na.
Ik denk niet echt dat het de insteek van het topic was, zeker ook gezien de reacties erna. Daarvan zijn veel betere voorbeelden van topics, zoals Blawh bijvoorbeeld zou kunnen doen met een langere OP. Maar dat soort topics krijgen meestal maar een beperkt aantal reacties.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.
Het topic kon ook uitdraaien op een discussie over het aan het contract houden van spelers met een jarenlang contract, maar dat is het niet geworden.
Als je als mod zo besluiteloos ben kun je je misschien afvragen of je wel de juiste persoon op de juiste plek bent..quote:Op maandag 2 juni 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Vaduz zegt zelf twee keer ook van niet, dus waarom in twijfel trekken?
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je wil alleen maar complimenten krijgen?
Niet mee eens, vandaag plaatste ik mijn eerste post ooit in FB. Puur vanwege het feit dat de kritiek door BliksemSchigt niet serieus genomen, heb ik toch maar gereageerd. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.
Valt mij gewoon de laatste tijd op. Om de kleinste dingetjes loopt FB vol. Alsof er bewust gezocht wordt naar relletjes. Dit topic is 10 dagen oud en nu al bijna vol.
Niet door mij in ieder geval. Ik zag gister wel het topic, maar doordat Adothehague rond dat tijdstip aan het spammen was hier in FB heb ik er niet meer naar omgekeken. En vanochtend heb ik gelijk een merge voorgesteld toen ik online kwam.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet mee eens, vandaag plaatste ik mijn eerste post ooit in FB. Puur vanwege het feit dat de kritiek door BliksemSchigt niet serieus genomen, heb ik toch maar gereageerd. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
daar is niks mis mee, maar Vaduz geeft aan te willen wachten tot de transfer achter de rug is oidquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.
Het topic kon ook uitdraaien op een discussie over het aan het contract houden van spelers met een jarenlang contract, maar dat is het niet geworden.
oftewel dat is het topic voor deze hele affaire.quote:Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
en vooral dat de discussie dubbel gaat lopen als argument, dat argument brachten wij hier gistyeren in de discussie in waarom dat topic dus niet open moest blijven en daar was Vaduz het niet mee eens. Zie hier het verschil van mening........quote:Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.
Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.
Valt mij gewoon de laatste tijd op. Om de kleinste dingetjes loopt FB vol. Alsof er bewust gezocht wordt naar relletjes. Dit topic is 10 dagen oud en nu al bijna vol.
Het komt vaak genoeg voor dat we eerst achter overleggen wat we gaan doen met een bepaald topic en dat lijkt iedereen dan te begrijpen, waar mensen zijn ontstaan ook meningsverschillen. Er zijn nu eenmaal topics waarover we twijfelen omdat het eventueel dubbel kan zijn, maar het wel een hele nieuwe discussie doet opleven.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
kan ook een verschil in modstijl zijn, de een is wat rigoreuzer met topics sluiten dan een ander. Dat hou je sowieso en is ook helemaal niet verkeerd.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.
En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel? Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
Die algemene gedachte heb ik gewoon, maar ik kan het mis hebben. Komt ook door bijvoorbeeld zulke posts die ik buiten FB lees:quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.
En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel?
Komt bij mij over van ... "yeah, een relquote:
Ik had het topic wel gesloten (zie post hierboven), maar dat Adogedoe kwam ertussen en ik had geen zin in een volgespamd FB. Daarna vergeten, Studio Voetbal gekeken en offline gegaan. Daarna is Vaduz het gewoon eens met mij dat het gemergd moet worden. Opgelost toch?quote:Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
Niet waar. Er is een schouderklopjestopic geopend. Dat heeft een totaal andere insteek dan een evaluatietopic.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon, geil. Subtiele kick, whatever. Verder hou ik me er vaak genoeg buiten.quote:[..]
Komt bij mij over van ... "yeah, een rel". Wat is er leuk aan?
Omdat ik het wél belangrijk vind om users erkenning te geven voor de dingen die ze doen. Het komt niet uit de lucht vallen hoor. Misschien ben ik de enige die dat vind, maar dat is dan maar zo.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet waar. Er is een schouderklopjestopic geopend. Dat heeft een totaal andere insteek dan een evaluatietopic.
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik het wél belangrijk vind om users erkenning te geven voor de dingen die ze doen. Het komt niet uit de lucht vallen hoor. Misschien ben ik de enige die dat vind, maar dat is dan maar zo.
Hij zegt toch juist dat er voor de kritiek een evaluatie topic is?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.
Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef RayMania het volgende:
Toch willen we graag weten hoe jullie dit als users ervaren. Daarom dit topic, om met elkaar te bespreken hoe we VBL nog beter kunnen maken.
In dit topic kunnen jullie dus aangeven waar je je bijvoorbeeld aan ergert binnen VBL.
Ik vind het geen EK topic!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalwoorden.
Terug naar EK joh, josti topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |