Hoef je niet eens aan te vragenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Auteursrecht aanvragenZe mogen het nier zomaar kopieren toch?
Auteursrecht vraag je niet aan. Dat is beter geregeld. Zodra jij iets schrijft, is het van jou, tenzij iemand kan aantonen dat hij/zij het eerder al heeft geschreven.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Auteursrecht aanvragenZe mogen het nier zomaar kopieren toch?
Correctquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het volgende topic verdient het dan gewoon om Stage SC # 449 The Dean te heeten he!
Maar je mag altijd komen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
Ik heb heul geen PM gehad vanwege de meet.
Stage SC #449 Waar Dean eindelijk oprotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het volgende topic verdient het dan gewoon om Stage SC # 449 The Dean te heeten he!
Tis wel zo....Wij zijn ook wel de 2 oudste...Ik met me 19 jaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
Wat is dat toch met de jeugd tegenwoordig, ze zouden het tegenwoordig nooit lang vol
Wat wij als bedrijfseconomen toch niet allemaal weten he...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoef je niet eens aan te vragen
Alles wat jij maakt/schrijft is van jou, en anders is het plagiaat
Zo de titel voor het volgende topic is dus bekend!quote:
Als je het naar je zin hebt, waarom nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
In een dierenwinkel/tuincentrum. Ooit begonnen als veger en watergever (was niks voor mij), dus snel naar het dierengedeelte. Heb niet zoveel met dieren, maar heerlijk werk en geweldige mensen
Inmiddels 'bevordert' naar kantoor, dus ik doorloop het hele bedrijf. En als je er zolang zit weet zoveel en hoe alles werkt, en dat werkt gewoon lekker
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
En jammer genoeg moet ik binnenkort ook(waarschijnlijk) weg
Omdat jij ook gaat.quote:
Omdat ik eigenlijk bijna een jaar in het buitenland wil afstuderen....Best moeilijk om dat elke zaterdag om werk te verschijnen...quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
Dit stukje dat ik nu schrijf mag niemand overnemen want het is van mij !!!!!!
Huhquote:
Si si, tot wanneer ik zin heb terug te keren. Weet niet, even kijken wat hier nog mogelijk is. Waarschijnlijk blijf ik werken voor het online marketing bureau waar ik voor werkte in Amsterdam, maar dat kan ik ook vanuit hier doen. Daarnaast wil ik nog wat intensiever Spaanse les nemen en me ori๋nteren op vervolgstudie. Dan maar eens zien waar ik terecht ga komenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hup! Koop een agenda dan!Tot wanneer zit je eigenlijk in Barca?
Algemene kennisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat wij als bedrijfseconomen toch niet allemaal weten he...
Ik kan het je echt aanradenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef Leinonlein het volgende:
Als je het naar je zin hebt, waarom niet. Maar ik heb nog nooit ergens langer dan 2 jaar gewerkt volgens mij, kan me niet voorstellen hoe het is zo lang bij hetzelde bedrijf te werken... Maar diertjes zijn leuk
.
Ah, ik dacht even dat ze je eruit wilden werken omdat je te oud zou worden ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk bijna een jaar in het buitenland wil afstuderen....Best moeilijk om dat elke zaterdag om werk te verschijnen...
Ik zal het komende zomer ook wel weer hebben als ik terug kom bij mn werk, dat er nieuwe mensen werken die mij het allemaal even willen uitleggen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis wel zo....Wij zijn ook wel de 2 oudste...Ik met me 19 jaarElke keer weer die van 15 of 16...Zitten er nu weer 2 tussen die het niet lang vol gaan houden(na een aantal jaar kun je dat voorspellen) En jammer genoeg moet ik binnenkort ook(waarschijnlijk) weg
Krijgen jullie nou ook nog veel met recht te maken op de opleiding?quote:
Niet zoveelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Krijgen jullie nou ook nog veel met recht te maken op de opleiding?
Neej joh...Me andere die hard collega is 21quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ik dacht even dat ze je eruit wilden werken omdat je te oud zou worden ofzo.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |