dit is de actie van Shimano, 125 voor de schoenen plus 1 euro voor de padalen, heb ze zelf ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Witte trappersNu alleen nog even kijken of die witte schoenen ook betaalbaar zijn
Schoenen heb ik nog niet uitgezocht omdat ik er toch de komende drie weken niets aan heb
Slurf dicht loempia vouwer!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef IJsmuts het volgende:
BofBof aan je bek, gek
![]()
maar mooie fiets hoor Fer
800,- fiets, 120,- schoenen en pedalen, 80,- helm en zonnebril. Dan misschien nog een euro of 100 aan wat klein frutseltjes maar die kunnen ook later.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel kost dat gedoe met die fiets je nou Fer?
dat doet is dus nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:42 schreef FJD het volgende:
JaapioWel beetje jammer dat ie al het geld weg gaat geven aan goede doelen en z'n Terror Show
Hij hoeft z'n leven niet meer te werken alstie het een beetje investeert
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doe dan maar voorzichtig met afvegen...
Ga je poes eens zoeken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef staticdata het volgende:
Dit is de ergste post dag uit de geschiedenis van Bof!
Zou je wel kunnen stellen ja. Ik me al ingesteld op veel post, is er nog niet eens een halve pagina aan reactiesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef staticdata het volgende:
Ik stel voor om te verzamelen rond 16:00/17:00. Kunnen we een beetje ballen, beetje ouwehoeren, biertje erbij, BBQ in de fik stekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry maar ben 3 dagen pc&internetloos geweest
Nu weer terug, maar ga ook weer weg, aangezien ik aan het pilsen ben.
Wel een vraagje, hoe laat willen we de 21ste beginnen???
Klinkt goed, dan kan ik de avond ervoor rustig eerst in Groningen stappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik stel voor om te verzamelen rond 16:00/17:00. Kunnen we een beetje ballen, beetje ouwehoeren, biertje erbij, BBQ in de fik steken
Zal even met JP afstemmen wat we met de kratten pils gaan doen aangezien ik niet zeker weet of ik vijf kratten in de auto kwijt kan.
Vandaag vraag uitgezet voor een fiets, zodra hij iets heeft gevonden dan kijkt hij of hij een mooie korting kan bedingen en dan belt hij mequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:58 schreef FJD het volgende:
Papa Dirk voetbalt al een tijdje niet meer voor Feyenoord, maar Noëlle Kuyt is nog altijd geen Ajax-fan. Na afloop van de training van Oranje op het veld van het Katwijkse Quick Boys, de club waar Kuyt leerde voetballen, rende Noëlle het veld op en begon te zingen: "Helemaal niets in Amsterdam."![]()
Maar goed, ik ga m'n fietsje ophalen en cruisen naar Rozenburg
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef IJsmuts het volgende:
nou, mn nieuwe pc draait![]()
alleen geen vista64 ondersteuning voor mn linksys wireless, dus geen inetmoet ik nog iet sop bedenken...
maar wel crysis op ultra high met dx10![]()
GT5 is toch een doorzichtig truukje om je een demo te verkopen voor veel geld?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
pc's zijn zóó 2007.. Je moet een Playstation 3 met GTA4 en GT5 hebben
![]()
Heb ik vanmorgen opgehaald bij de FRS, GTA4 dikke tien!![]()
Speel alleen maar Gran Turismo
Pff.. Zo moe word ik van die Oranje-clowns...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:42 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Het brulshirt
Als Nederland de 21e speelt gaan we toch wel Trompetten met z'n allen he?
Kun je beter Mario Kart kopen inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 03:57 schreef jpjedi het volgende:
GT5 is toch een doorzichtig truukje om je een demo te verkopen voor veel geld?
Om maar eens een vergelijking te maken.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je beter Mario Kart kopen inderdaad
Welcome to race day at the Monaco Grand Prix, round six of the 2008 FIA Formula One World Championship, where the question is: will it rain for the race?
It has already been raining this morning, and the forecast suggests that there is a high likelihood of more rain this afternoon, with the temperature dropping to an ambient high of 13 degrees Celsius. Precipitation could materially affect the result.![]()
![]()
je bent zeker ook nog geflitst?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef FJD het volgende:
en weer terug
80km gereden in een uurtje of 3 ofzo. Als je harder fietst dan merk je pas hoe belachelijk veel stoplichten we hebben
Dat is zeker haalbaar trouwensquote:Op zondag 25 mei 2008 14:02 schreef Sickert het volgende:
je bent zeker ook nog geflitst?
Was een keer een trainende wielrenner geflitst in Londen... Ook met een gangetje of 50-60 dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is zeker haalbaar trouwensZonder wind en op een vlak stuk kun je makkelijk een paar minuten 40km/u rijden dus pieken op +50km/u moet lukken
sterkte gans, ik lees dat de pijl in je schaamhaar is blijven steken en dat er geen vitale delen zijn geraaktquote:Op zondag 25 mei 2008 15:38 schreef FJD het volgende:
Tiener schiet Gans neer
NeeeeeWaar gaan we nu BBQen
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef FJD het volgende:
Frankie heeft ook het nieuws gehaald. Volgende keer niet meer zo boos worden als je wordt ingehaald hoor, dat krijg je nu eenmaal met een Prius!
quote:Op maandag 26 mei 2008 06:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pilletjes met Whiskey.. nooit meer !!![]()
Uiteindelijk gaat het erom dat jij er tevree mee bent..quote:
na wat Google werk:quote:Op maandag 26 mei 2008 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat jij er tevree mee bent..
Kan iemand trouwens het telefoon nummertje van Baus ff PM-en??
Of Baus, kan jij misschien ff je PM beantwoorden??
Classic Air Force One sneakers (Nike)quote:
Ik deed mijn bestquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef staticdata het volgende:
We zijn al oud hier, vroegah heette dat gewoon nog nikies.. dan was je al da bomb..quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Classic Air Force One sneakers (Nike)
[..]
Ik deed mijn best
mijn reactie: krijg de tyus!! ik wil godverdomme internet op mn pc, geen quasi grappig vista gebashquote:Op maandag 26 mei 2008 16:32 schreef Mrakz0r het volgende:
Nerdantwoord: Linux gebruiken
Mijn antwoord: Installeer windows 98 second edition
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat jij er tevree mee bent..
Kan iemand trouwens het telefoon nummertje van Baus ff PM-en??
Of Baus, kan jij misschien ff je PM beantwoorden??
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben vanavond wel ff online, met antwoord op al je vragen
![]()
![]()
Telefonisch mobiel tijdelijk even niet bereikbaar..
zeker geen quadcore?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn reactie: krijg de tyus!! ik wil godverdomme internet op mn pc, geen quasi grappig vista gebash
Alweer??quote:Op maandag 26 mei 2008 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo heel de dag cursus Virtuozzo gehad in Gouda, was wel relaxt, morgen nog een dag
Dat kan ik wel doen.. maar die staat op mijn uber geile SLi setup gericht..quote:Op maandag 26 mei 2008 17:19 schreef ursel het volgende:
[..]Zet je ook de webcam aan
![]()
Ik ben er rond 20:00 denk ik wel..
Je hebt wel een punt.. Als GT5 er is dan heeft die prologue geen functie meer.. Maar GT5 is er nog niet, en om veel geld ging het niet. Als echte Gran Turismo fan moest ik hem er gewoon bij hebben, en moet zeggen dat ik er zéér content mee benquote:Op zondag 25 mei 2008 03:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
GT5 is toch een doorzichtig truukje om je een demo te verkopen voor veel geld?
XPquote:
Volgens mij ongeveer tegelijktijd toen ik een seminar had over virtualisatie hoorde ik jou geloof ik ook alk over virtuosso praten..quote:
al lang !quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:11 schreef IJsmuts het volgende:
lang leve XP
Ik zal m'n best doen..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:39 schreef staticdata het volgende:
kunnen jullie vandaag ook niet zoveel posten
als ik hem was zou ik je gewoon negerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:34 schreef staticdata het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik Ferdi zijn megapost voorkom
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik je gewoon negeren
Vooral zo door gaan, dan ga ik bij de grote Smurf een aanvraag doen, om je uit Bof! te laten zetten.quote:
Gun me dat lolletje vandaag joh..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:23 schreef staticdata het volgende:
ofwel ga gewoon niet naar de rabobank toe
Jij hebt het nummer van Puni toch?? Kan je niet vragen of die met me meegaat naar de Rabo??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vooral zo door gaan, dan ga ik bij de grote Smurf een aanvraag doen, om je uit Bof! te laten zetten.
Alleen virtueel is ie goed, maar in het echt slaat ie geen deuk in een pakkie boterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij hebt het nummer van Puni toch?? Kan je niet vragen of die met me meegaat naar de Rabo??
Mja, dat probleem heb ik zelf ook..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Alleen virtueel is ie goed, maar in het echt slaat ie geen deuk in een pakkie boter
goed!quote:
sorry, je pronkasteel danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed!
en het is geen huisje hemaar een prachtig verbouwde boerderij!!
![]()
kon er vanaf afgelopen weekend in, denk dat ik komende maand maar eens ga verhuizen
Waar blijven de pics dan..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed!
en het is geen huisje hemaar een prachtig verbouwde boerderij!!
![]()
kon er vanaf afgelopen weekend in, denk dat ik komende maand maar eens ga verhuizen
laatste keer dat het zo koud was hier meen ik, heb ik net ff van mn huisgenoot zn HIV afgetrokken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een recente foto??
Keun optrekkie verder..Kun je beste BoF BBQ organiseren..
![]()
in nederland sneeuwt het niet, daarom is deze foto ook fakequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een recente foto??
Keun optrekkie verder..Kun je beste BoF BBQ organiseren..
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn reactie: krijg de tyus!! ik wil godverdomme internet op mn pc, geen quasi grappig vista gebash
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:11 schreef IJsmuts het volgende:
nou, mn legale vista ligt weer in de prullenbak![]()
lang leve XP, binnen 1 minuut internet connetion
jij bent de nieuwe BoF visionairquote:
1 : Heb je gecheckt of er geen drivers moet worden geinstalleerd ?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
he nerds!!!!
wie legt mij even uit waarom mijn mimo-xr wireless card geen netwerk ziet onder vista???
vista ziet het netwerk zelf wel, alleen kan die uit zichzelf niet connecten....
als ik met dat sitecom tooltje scan vind die nikszou die toch moetn zien??
godverdomme 3 antenes op dat ding en gewoon heulemaal niks, lijkt ajax wel![]()
Ik verwachtte eigenlijk dat de vergelijking IJs = i-spy niet geheel getoleerd zou gaan worden..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Is het zo'n verkeerde opmerking dat ik in elkaar getimmert gaat worden door ijs
maaruh, dat is wel een teringgroot huis wat je gaat krijgen vriendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij bent de nieuwe BoF visionair![]()
ik ga alleen nog maar jouw raad opvolgen!!
![]()
@puni:I WANNA LOVE YOU!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:23 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:23 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:24 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:03 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:44 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:34 schreef staticdata het volgende:
Puni-Mega-Postquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:34 schreef staticdata het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik Ferdi zijn megapost voorkom
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
Hey ijs, heb je ook een hooischuur?![]()
Ik ga van de week een monsterpotje met blanke vla ipv verf inleveren op het Lab voor keuring![]()
Word mooi
Neuh, maar geur gaat niet opvallen ofzo hoor, maar voor het fijne (een productnaam aan vast hangen) e.d. heb ik nog even overleg met de hoofdlaborantquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:18 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ik zou het wel mengen met wat ammoniak en titaan dioxide zodat de geur gelijk wordt..
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Neuh, maar geur gaat niet opvallen ofzo hoor, maar voor het fijne (een productnaam aan vast hangen) e.d. heb ik nog even overleg met de hoofdlaborant.. Het moet dus uiteindelijk ook zo gaan, dat wanneer die keurmeester helemaal raar wordt van de resultaten dat ie die chef er bij haalt, en dan neemt hij een lik van die vla uit dat potje op zijn vinger en gaat dan ff proefen.. "is niets mis mee hoor, ik vind hem prima!"
Maar dan stiekem de vla weer voor echte verf verwisselen. Dan heb je ze allebei toch mooi tuk!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Het moet dus uiteindelijk ook zo gaan, dat wanneer die keurmeester helemaal raar wordt van de resultaten dat ie die chef er bij haalt, en dan neemt hij een lik van die vla uit dat potje op zijn vinger en gaat dan ff proefen.. "is niets mis mee hoor, ik vind hem prima!"
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan stiekem de vla weer voor echte verf verwisselen. Dan heb je ze allebei toch mooi tuk!
maar wat moet ik nou doen dan? BF2.exe kan ik natuurlijk wel vinden, maar wat is dat +menu gedoe??quote:C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050
Rechtermuisknop -> Properties en dan zie je ergens de link naar de .exe staan (even door de tabs scrollen) en daar dan dat extra gedoe achter plempen en dan de .exe runnenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
ey, ik wil BF2 op 22" spelen, werkt uiteraard niet, maar heb ik gevonden dat je dan dit moet typen:
maar wat moet ik nou doen dan? BF2.exe kan ik natuurlijk wel vinden, maar wat is dat +menu gedoe??
Je moet de naam van je snelkoppeling van BF2.exe aanpassen.. rechtermuisknop op icoontje, naam wijzigen,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
ey, ik wil BF2 op 22" spelen, werkt uiteraard niet, maar heb ik gevonden dat je dan dit moet typen:
[..]
maar wat moet ik nou doen dan? BF2.exe kan ik natuurlijk wel vinden, maar wat is dat +menu gedoe??
quote:
Man om 8:00am heb ik al 2 keer gegeten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo! Net terug van Toppers in Concert 2008. Was een leuk feestjeNu maar snel slapen want om 08:00 uur gaat de wekker weer
ik ook, moet nu al weer naar mijn werk, uur rijden en om 7 uur beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 04:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man om 8:00am heb ik al 2 keer gegeten.
Dat wilde ik dus zondag zien, maar daar dacht het meissie anders over... die wilde namelijk De Italiaanse Droom zienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:25 schreef FJD het volgende:
http://www.draadstaal.nl/
Een stuk toegankelijker dan Koefnoen en echt geweldig grappig
Normaal vind ik het niet zo erg, maar het is in Weesp en ik zou een collega (die ik nog niet kenquote:17.30 – 18.00 uur Eten (wordt verzorgd)
18.00 – 18.30 uur Introductie bedrijf
18.30 – 21.30 uur Communicatie training door Dhr. Eelco Cremers
Om 17.30 uur dienen jullie aanwezig te zijn, rond ca. 21.30 uur zal de avond afgelopen zijn.
De Introductie- en Communicatietraining is verplicht, je wordt dan ook verwacht te komen. Mocht je een geldige reden hebben waardoor je echt niet op deze avond aanwezig kunt zijn, neem dan telefonisch contact op met ondergetekende.
Dan heb ik al een natte rug van de stoelleuning !!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo! Net terug van Toppers in Concert 2008. Was een leuk feestjeNu maar snel slapen want om 08:00 uur gaat de wekker weer
Van al dat achterover leunen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan heb ik al een natte rug van de stoelleuning !!
Indiase instellingquote:Op woensdag 28 mei 2008 06:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja precies
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Indiase instellingMisschien moet je voor JP gaan werken
Leer jij hem arbeidsethos en leert hij jou het een en ander over voetbal. Win-winquote:
of van fatimaquote:Op woensdag 28 mei 2008 06:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan heb ik al een natte rug van de stoelleuning !!
*zet Cartman lachje op*quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met Toppers..quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
*zet Cartman lachje op*
HA HA Ha HAAAAAAAAAAAhaahahahahaahahahaa hahahaaaahaaa haaaaaaaaaaaaa hahahaaaa hahaaaa
Haha haa haaaaaaaaaaaa hahahahaa haahaaaa haahahaaa
Zeeland...quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
*zet Cartman lachje op*
HA HA Ha HAAAAAAAAAAAhaahahahahaahahahaa hahahaaaahaaa haaaaaaaaaaaaa hahahaaaa hahaaaa
Windows iets gok ik. XP heeft de neiging om minder geheugen te laten zien dan je hebt (geen hele GBs ofzo).quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
Toppers is het MILF paradijs voor jonge knullen!!![]()
![]()
mogguh![]()
laatste n00b vraag voor mn pc project:
Ik had 4gb onder Vista64, en numet XP heb ik weer 3,5GB ofzo.
Is dit van invloed op de prestaties? ik bedoel, werkt dual channel nu wel naar behoren?
erin laten zitten of is het beter om er 2 reepjes uit te halen?
Merci
Terug gaan naar Vista.. Daar heb je meer..quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
Toppers is het MILF paradijs voor jonge knullen!!![]()
![]()
mogguh![]()
laatste n00b vraag voor mn pc project:
Ik had 4gb onder Vista64, en numet XP heb ik weer 3,5GB ofzo.
Is dit van invloed op de prestaties? ik bedoel, werkt dual channel nu wel naar behoren?
erin laten zitten of is het beter om er 2 reepjes uit te halen?
Merci
jep i know 32bit vs 64bit. alleen vraag ik me af of nu mn dual channel wel goed werkt. als 2gig in dualchannel beter werkt dan 4 kromme gigs, trek ik er net zo makkelijk 2 reepjes uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Windows iets gok ik. XP heeft de neiging om minder geheugen te laten zien dan je hebt (geen hele GBs ofzo).
Niets aan het handje..
VISTAquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Terug gaan naar Vista.. Daar heb je meer..![]()
Die is idd wel peppie ja..quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:47 schreef FJD het volgende:
XP is 32bit en kan niet meer dan 3gb aan geheugen adresseren. Dat zal met het afrondingen en ander geneuzel wel op 3.5gb komen.Vista die je hebt is 64bit en pakt wel de volle 4gb. Verder weet ik het ook niet en ja Vista zuigt enige wat echt handig is, is de zoek/run functie in het startmenuDat is eigenlijk het enige wat me op Vista houdt op dit moment.
het enige dat ik keun vind van vista is 4gb ram en die paarse desktop wallpaper.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:47 schreef FJD het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat me op Vista houdt op dit moment.
Sitecom ondersteund zijn producten toch maar 2 jaar met drivers??quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het enige dat ik keun vind van vista is 4gb ram en die paarse desktop wallpaper.
dat je vanuit je windows zo naar config scherm etc kan is ook wel leuk, de rest is kut
daarom hoppa, toedeledokiik zet hem er over 2 jaar wel weer op na, SP3 en compatible drivers
OVer 2 jaar heb je helemaal geen pc meer nodig dan doe je gewoon alles vanaf je PS4quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het enige dat ik keun vind van vista is 4gb ram en die paarse desktop wallpaper.
dat je vanuit je windows zo naar config scherm etc kan is ook wel leuk, de rest is kut
daarom hoppa, toedeledokiik zet hem er over 2 jaar wel weer op na, SP3 en compatible drivers
ik ga ook zelf drivers maken wijsneusquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Sitecom ondersteund zijn producten toch maar 2 jaar met drivers??DIe gaan echt geen nieuwe drivers maken voor SP3..
Enige dat je nodig hebt is een groot brok piepschuim..quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga ook zelf drivers maken wijsneus
geen geldige rede.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeeland...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh, misschien wil m'n toen nog niet vriendin maar nu wel vriendin wel weer meeEven vragen
Haha ja sinds 5 meiquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat vertel je hier nu
Frankie heeft een vriendinnetje
Leuk manEr zit geen ventieltje aan he
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ja sinds 5 meiEn nee er zit geen ventieltje aan
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ja sinds 5 meiEn nee er zit geen ventieltje aan
Thnx!quote:
antwoord was ook een complete verassing of nietquote:
Haha nou nogalquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
antwoord was ook een complete verassing of niet![]()
maar felileuk voor je hoor
![]()
doe es ff pics posten
Ik doe niet aan hyves.. doe dus maar hier posten..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha nou nogal
Thanks! Nee, laat ik hier maar geen foto's posten. Kom maar op MSN, dan stuur ik wel een Hyves link
Je bent gewoon een vieze lurker geworden jij..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeliciteerd Frankie![]()
![]()
Dit is reden genoeg om uit mijn sociale isolement te komen
Wat doet dat er toe??quote:Hoe heet ze?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze lurker geworden jij..
Hyvesquote:[..]
Wat doet dat er toe??
Doe eens een gokquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt wel weer als het wat rustiger wordt op kantoor. Laatste 2 dagen is alleen maar werken, sporten en slapen geweest
Net een critical issue uit de weg geholpen waardoor de systeemtest kan beginnen, nu weer een beetje lucht.
[..]
Hyves
Dan moet het Patricia, anders ben je echt homoquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens een gokBegint met een P
Haha klopt, dat is zequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet het Patricia, anders ben je echt homo
En ik moet zeggen dat je dat uitstekend hebt gedaan Frank![]()
Alleen + slapen..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus als dat zo door gaat worden de vrijgezellen nog schaars binnen BoF
Oh en jullie dachten dat ik het vergeten was, maar dat is niet zo:
Inschrijvingen voor de Voetbal+EK+BBQ+Gamenerds meet op 21 juni 2008
Ferdi + slapen
Yoshka + slapen
Frank + slapen
IJsmuts + slapen
Kevin onder voorbehoud
Ursel
Baussie + slapen
Inco?
Wesley?
Sander?
Rudy?
Keltie?
Egbert?
Andere?
Laat even weten of je nog steeds komt.
Ik zat te denken om vanaf een uurtje of 16:00 te beginnen, zodat we kunnen voetballen/BBQ/gamen/voetbal kijken*.
*-bier drinken is impliciet
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zat te denken om vanaf een uurtje of 16:00 te beginnen, zodat we kunnen voetballen/BBQ/gamen/voetbal kijken*.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:53 schreef FJD het volgende:
Ik stel voor om te verzamelen rond 16:00/17:00. Kunnen we een beetje ballen, beetje ouwehoeren, biertje erbij, BBQ in de fik steken
Jij maar denken dat ie 's nachts een spelletje ging halen in Gouda!quote:
quote:
Ik denk het wel natuurlijk.quote:
Inderdaad man..had hij ons mooi bij de neus! Het is dan ook een echte BoFer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:36 schreef FJD het volgende:
Jij maar denken dat ie 's nachts een spelletje ging halen in Gouda!![]()
Kom de 21e bier drinken en BBQen dan repareren we hetquote:
Kolen inkopen voor die geniale 2m bij 3m BBQ en hele koeien aan het spit rijgen zekerquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook andere dingen aan mijn hoofd.
De grap met BeFer laat ik dan wel aan iemand andersquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:43 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad man..had hij ons mooi bij de neus! Het is dan ook een echte BoFer.
He laat die jongen even.. het duurt even voor je een full-flex bef-er bent ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:47 schreef FJD het volgende:
De grap met BeFer laat ik dan wel aan iemand anders
Hoe zit dat dan met NoCD? Ik gebruik die methode wel omdat ik SF nog origineel heb liggen. M'n BF2 is om onverklaarbare reden opgelost op de LAN Party (quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Als die cd naar de knoppen is, kan je toch gewoon een verse downladen en je eigen cdkey gebruiken..
Dan zou ik gewoon voor de eerste optie van Fer gaan..quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:11 schreef GasTurbine het volgende:
Install wilt niet opstartenDus dat gaat moeilijk
De heul CD reageert niet meer. Startmenu'tje wel, maar de rest nicht mer. Ook een patch proberen te herinstalleren lukt niet, kan hij de installatiebestanden niet vinden :/
Mijn CD kan bij het grofvuil. Heelaasch.
Volgens mij zijn er ook mini images die werken, maar daar mogen we het geloof ik niet over hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met NoCD? Ik gebruik die methode wel omdat ik SF nog origineel heb liggen. M'n BF2 is om onverklaarbare reden opgelost op de LAN Party () dus installeer ik BF2 met een image en de originele key en speel ik daarna met de originele SF maar ik denk niet dat het kan zonder CD
En nu heb ik nog meer zorgen aan de kopquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:47 schreef FJD het volgende:
Kolen inkopen voor die geniale 2m bij 3m BBQ en hele koeien aan het spit rijgen zeker
olievat/drum/winkelwagentjequote:Op woensdag 28 mei 2008 19:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zorgen aan de kop
Ik moet nog een BBQ regelen die een beetje BoF capaciteit heeft.
je wacht tot de kerk jou hun zegen geeft?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je wacht tot de kerk jou hun zegen geeft?
ik zie het al voor me, rijden ze weg van de kerk in de Prius, met blikken over de grond natuurlijk, batst Frankie haar in de anus op de achterbank
Ja maar pas van 1 kantquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:50 schreef ursel het volgende:
[..]Kan die eindelijk bij IJs pimpen dat die het eindelijk ook eens ervaren heeft..
ik neem ook een halve kiloquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:19 schreef FJD het volgende:
Hell yeah!
Geen idee wat normale consumptie is maar doe voor mij een halve kilo![]()
Ik zou iets lager inschattenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef IJsmuts het volgende:
ik neem ook een halve kilo![]()
![]()
ik kijk wel hoeveel mensen er komen en dan neem ik gewoon x BoFfer X halve kilo mee
Met de bootlan zaten mensen bij het eerste stukje worst ook al te mekkeren dat ze vol zaten..quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou iets lager inschatten250gr per BoFer is al veel vrees ik. Aan de andere kant kun je alles wat overblijft de volgende dag bij t ontbijt weer eten
Maar goed, toen hebben we de worst gebruikt om te vissen de volgende dagquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:20 schreef ursel het volgende:
Met de bootlan zaten mensen bij het eerste stukje worst ook al te mekkeren dat ze vol zaten..
Snapter der niks van..
Jij was toch mijn taxi??quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed, toen hebben we de worst gebruikt om te vissen de volgende dagIk geloof dat we er toen zelfs nog drie voorntjes mee hebben gevangen doodgegooid
He maar vrouwke gaat niet mee? Dan moeten jullie overdag maar efkes langs komen hiero als ze wil
quote:
Meneer heeft logistiek gestudeerd en dan is een terug reis moeilijk in te plannen..quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef FJD het volgende:
[..]Moet alleen nog een goede manier voor de terugreis vinden, dat zit nog even wat lastig in elkaar
Klinkt goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:16 schreef IJsmuts het volgende:
over de BBQ:
ik ken nog een boerderij waar ze Blonde d'Aquitainen houden, laten slachten en het vlees aan de deur verkopen. laatst weer briljante ribeye's gehaald, mooi dun, super mals, brijlant van smaak en structuur en een mooie grote lap![]()
![]()
volgens mij rond de 20e per kilo, maar weet ik niet zeker, behoefte om oa dit vlees te gaan serveren?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:18 schreef ursel het volgende:
Meneer heeft logistiek gestudeerd en dan is een terug reis moeilijk in te plannen..
Kijk, dat lijkt er meer op..quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:09 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik ben er al over uit, ik had een foutje gemaakt in de probleemanalyseWe gaan terug via Amsterdam
Een mooie reden om mijn vid kaartje te vervangen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)n-andere-handen.html
owwww!!! Farcry 2 wordt echt te gek!!![]()
![]()
Over een uur is het 12:38..quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee hoor het is 11:29
Overigens lijkt die game me wel mooi, maar of ik het ga spelen is weer afwachten. Crysis leek me ook gaaf en heb ik nog nooit gezien, laat staan gespeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
denk je nou echt dat Farcry2 5 minuten na mijn post gereleased wordt?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
denk je nou echt dat Farcry2 5 minuten na mijn post gereleased wordt?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
Ik weet niet met welke factoor jou minuten lopen, maar ze lopen iets te langzaam..quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
Huh? Wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus als dat zo door gaat worden de vrijgezellen nog schaars binnen BoF
Oh en jullie dachten dat ik het vergeten was, maar dat is niet zo:
Inschrijvingen voor de Voetbal+EK+BBQ+Gamenerds meet op 21 juni 2008
Ferdi + slapen
Yoshka + slapen
Frank + slapen
IJsmuts + slapen
Kevin onder voorbehoud
Ursel
Baussie + slapen
Inco?
Wesley?
Sander?
Rudy?
Keltie?
Egbert?
Andere?
Laat even weten of je nog steeds komt.
*-bier drinken is impliciet
Het wordt gewoon een keertje tijd dat je snuitert laat zien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Huh? Wie wat waar wanneer?
Heb ik weer zitten slapen?
je moet die games gewoon als recreatie spelletjes naast de BF serie zienquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens lijkt die game me wel mooi, maar of ik het ga spelen is weer afwachten. Crysis leek me ook gaaf en heb ik nog nooit gezien, laat staan gespeeld.
Ik ga denk ik toch maar voor BF3, daar maak ik wel tijd voor
De mensen met een vraagteken heb ik niks van gehoord of nog geen zekerheid van.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Huh? Wie wat waar wanneer?
Heb ik weer zitten slapen?
Zo zie ik ze ook, maar op dit moment kan me pc ze niet aan en als ik tijd/zin in een spelletje heb dan is het CoHquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet die games gewoon als recreatie spelletjes naast de BF serie zien
gewoon komen man, ik kom toch ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef staticdata het volgende:![]()
21e weet ik niet. heb 19e / 20e nog een training en daarna weekje vrij.
Past dat dan??quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gewoon komen man, ik kom toch ook![]()
voor jou kom ik zelfs in je mond
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gewoon komen man, ik kom toch ook![]()
voor jou kom ik zelfs in je mond
Ik zie het probleem niet. de 19de en 20ste kan je niet, da's geen probleem, aangezien het de 21ste feest is. Gewoon gezellig, BBQen met een biertje erbijquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef staticdata het volgende:![]()
21e weet ik niet. heb 19e / 20e nog een training en daarna weekje vrij.
Misschien is dat wel het probleem..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. de 19de en 20ste kan je niet, da's geen probleem, aangezien het de 21ste feest is. Gewoon gezellig, BBQen met een biertje erbij
Naar alle waarschijnlijkheid heb ik ook zelfs een auto in Amsterdam staan zodat we niet terug met de trein hoevenquote:
Probleemstelling: Mogelijk niet aanwezig zijn de 21e door een training op de 20e.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie het probleem niet. de 19de en 20ste kan je niet, da's geen probleem, aangezien het de 21ste feest is. Gewoon gezellig, BBQen met een biertje erbij
Mja, zat meer hieraan te denken:quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid heb ik ook zelfs een auto in Amsterdam staan zodat we niet terug met de trein hoeven *O*
[..]
Probleemstelling: Mogelijk niet aanwezig zijn de 21e door een training op de 20e.
Doel: De 21e toch aanwezig zijn.
Oplossing: De 20e na thuiskomst het bed in duiken om de 21e iig voor 14:00 wakker te worden om dan op 15:00 weg te rijden naar Apeldoorn.
Risico: Evt. file maar de kans daarop is minimaal. Evt. afspraak op zondag, die moeten verzet worden naar een later tijdstip.
Haalbaarheid: Erg groot.
Hoppakee en weer een project opgelost, opgeleverd en in afwachting van de implementatie _O_
1 2 3 4 5 6 | { Puni not present } else { Puni present } |
Dat kan veel korterquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef ursel het volgende:
Mja, zat meer hieraan te denken:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 | { Puni skip Course } |
Die is misschien wel wat korter, maar kan resulteren dat je moet gaan upgraden naar een nieuwe versie van Baasquote:
Misschien moet je dan wat code injecteren in de nieuwe versie van Baasquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:40 schreef ursel het volgende:
Die is misschien wel wat korter, maar kan resulteren dat je moet gaan upgraden naar een nieuwe versie van Baas
1 2 3 4 5 6 | { Werknemer never fired } else { Werknemer is usual } |
Dat zal alleen helaas niet werken..quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat code injecteren in de nieuwe versie van Baas
[ code verwijderd ]
Zoiets dan he
1 2 3 4 | { goto "BoF BBQ/Voetbal/Game-meet" } |
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie schrijven echt belabberde code
[ code verwijderd ]
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:12 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dan ook niet gestudeerd voor architectuur..
Dan is "waar?" nog wel een leuke vraagquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De mensen met een vraagteken heb ik niks van gehoord of nog geen zekerheid van.
De vraag is dus kom je voetballen/bbqen/game/voetbal kijken/zuipen
Op de 21ste van juni.
Apeldoornquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is "waar?" nog wel een leuke vraag
Logistiek gezien is de code wel verantwoord. Met minimale inspanning komt de code centraal binnen van diverse partijen waarna het gecombineerd weer naar de verschillende deelnemers gaat. Crossdocken met code zeg maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie schrijven echt belabberde code
[ code verwijderd ]
ik rij er dagelijks langsquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Vlakbij, dus eigenlijk een verplichting om te komen..
quote:
Nederland als ze eerste worden in de poulequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nederland als ze eerste worden in de poule
Ik had hem al een tijdje terug ingevuldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:26 schreef ursel het volgende:
Doen we trouwens op voetbalpoules.nl nog allemaal even snel de EK-pool invullen
Tis gratis..
Met nu nog 21 posts te gaan gaat dat krap worden, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef ursel het volgende:
Zal dit topic aan het eind van het weekend nog wel vol komen eigenlijk??
Ik ga het dit weekend doen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Met nu nog 21 posts te gaan gaat dat krap worden, maar je weet maar nooit.
Niet geschoten is altijd mis
Heb je hem niet gewoon uit je handen laten glippen dan??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
TV is te vet! Heb alleen me rceiever opgeblazen, nu een andere gehaald...
Nee hij sloeg al vaak uit en nu deed de subwoofer uitgang het niet meer...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je hem niet gewoon uit je handen laten glippen dan??
ooh..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hij sloeg al vaak uit en nu deed de subwoofer uitgang het niet meer...
Ut was meer een uitdrukking van, waarom serieus reageren op een grap..quote:
Welke heb je gehaald dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
TV is te vet! Heb alleen me rceiever opgeblazen, nu een andere gehaald...
Ja maar welke samsung? Er zijn er nog al watquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:01 schreef staticdata het volgende:
hij had een samsung gehaald.
oh god, Keltie komt? Dus ik moet in combat gear en tassie + koffer mee? Of is er beveiliging?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |