dit is de actie van Shimano, 125 voor de schoenen plus 1 euro voor de padalen, heb ze zelf ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Witte trappersNu alleen nog even kijken of die witte schoenen ook betaalbaar zijn
Schoenen heb ik nog niet uitgezocht omdat ik er toch de komende drie weken niets aan heb
Slurf dicht loempia vouwer!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef IJsmuts het volgende:
BofBof aan je bek, gek
![]()
maar mooie fiets hoor Fer
800,- fiets, 120,- schoenen en pedalen, 80,- helm en zonnebril. Dan misschien nog een euro of 100 aan wat klein frutseltjes maar die kunnen ook later.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel kost dat gedoe met die fiets je nou Fer?
dat doet is dus nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:42 schreef FJD het volgende:
JaapioWel beetje jammer dat ie al het geld weg gaat geven aan goede doelen en z'n Terror Show
Hij hoeft z'n leven niet meer te werken alstie het een beetje investeert
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doe dan maar voorzichtig met afvegen...
Ga je poes eens zoeken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef staticdata het volgende:
Dit is de ergste post dag uit de geschiedenis van Bof!
Zou je wel kunnen stellen ja. Ik me al ingesteld op veel post, is er nog niet eens een halve pagina aan reactiesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef staticdata het volgende:
Dit is de ergste post dag uit de geschiedenis van Bof!
Ik stel voor om te verzamelen rond 16:00/17:00. Kunnen we een beetje ballen, beetje ouwehoeren, biertje erbij, BBQ in de fik stekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry maar ben 3 dagen pc&internetloos geweest
Nu weer terug, maar ga ook weer weg, aangezien ik aan het pilsen ben.
Wel een vraagje, hoe laat willen we de 21ste beginnen???
Klinkt goed, dan kan ik de avond ervoor rustig eerst in Groningen stappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik stel voor om te verzamelen rond 16:00/17:00. Kunnen we een beetje ballen, beetje ouwehoeren, biertje erbij, BBQ in de fik steken
Zal even met JP afstemmen wat we met de kratten pils gaan doen aangezien ik niet zeker weet of ik vijf kratten in de auto kwijt kan.
Vandaag vraag uitgezet voor een fiets, zodra hij iets heeft gevonden dan kijkt hij of hij een mooie korting kan bedingen en dan belt hij mequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:58 schreef FJD het volgende:
Papa Dirk voetbalt al een tijdje niet meer voor Feyenoord, maar Noëlle Kuyt is nog altijd geen Ajax-fan. Na afloop van de training van Oranje op het veld van het Katwijkse Quick Boys, de club waar Kuyt leerde voetballen, rende Noëlle het veld op en begon te zingen: "Helemaal niets in Amsterdam."![]()
Maar goed, ik ga m'n fietsje ophalen en cruisen naar Rozenburg
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef IJsmuts het volgende:
nou, mn nieuwe pc draait![]()
alleen geen vista64 ondersteuning voor mn linksys wireless, dus geen inetmoet ik nog iet sop bedenken...
maar wel crysis op ultra high met dx10![]()
GT5 is toch een doorzichtig truukje om je een demo te verkopen voor veel geld?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
pc's zijn zóó 2007.. Je moet een Playstation 3 met GTA4 en GT5 hebben
![]()
Heb ik vanmorgen opgehaald bij de FRS, GTA4 dikke tien!![]()
Speel alleen maar Gran Turismo
Pff.. Zo moe word ik van die Oranje-clowns...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:42 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Het brulshirt
Als Nederland de 21e speelt gaan we toch wel Trompetten met z'n allen he?
Kun je beter Mario Kart kopen inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 03:57 schreef jpjedi het volgende:
GT5 is toch een doorzichtig truukje om je een demo te verkopen voor veel geld?
Om maar eens een vergelijking te maken.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je beter Mario Kart kopen inderdaad
Welcome to race day at the Monaco Grand Prix, round six of the 2008 FIA Formula One World Championship, where the question is: will it rain for the race?
It has already been raining this morning, and the forecast suggests that there is a high likelihood of more rain this afternoon, with the temperature dropping to an ambient high of 13 degrees Celsius. Precipitation could materially affect the result.![]()
![]()
je bent zeker ook nog geflitst?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef FJD het volgende:
en weer terug
80km gereden in een uurtje of 3 ofzo. Als je harder fietst dan merk je pas hoe belachelijk veel stoplichten we hebben
Dat is zeker haalbaar trouwensquote:Op zondag 25 mei 2008 14:02 schreef Sickert het volgende:
je bent zeker ook nog geflitst?
Was een keer een trainende wielrenner geflitst in Londen... Ook met een gangetje of 50-60 dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is zeker haalbaar trouwensZonder wind en op een vlak stuk kun je makkelijk een paar minuten 40km/u rijden dus pieken op +50km/u moet lukken
sterkte gans, ik lees dat de pijl in je schaamhaar is blijven steken en dat er geen vitale delen zijn geraaktquote:Op zondag 25 mei 2008 15:38 schreef FJD het volgende:
Tiener schiet Gans neer
NeeeeeWaar gaan we nu BBQen
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef FJD het volgende:
Frankie heeft ook het nieuws gehaald. Volgende keer niet meer zo boos worden als je wordt ingehaald hoor, dat krijg je nu eenmaal met een Prius!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |