Gaan de tellers op nul?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht nou toch even met bellen. Eerst Jaap en Amanda eruit, daarna gaan de tellers weer op nul, pas bellen.![]()
Zag je hem op het eind weer met die domme kretenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi,, weer gevonden, ben je even eten, zit de COS vol.
![]()
net even een staartje uitzending meegepikt, wat een walgelijk zelfverheerlijking in die badkuip zeg, heeft er iemand een teiltje?
okeee zal ik ook maar ff wachten.....................tis al niet normaal wat ik er dooheen gejaagd hebquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht nou toch even met bellen. Eerst Jaap en Amanda eruit, daarna gaan de tellers weer op nul, pas bellen.![]()
Weet je man in Spanje daarvan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:07 schreef milk-shake het volgende:
ik ga maar weer ff een paar tel voor HUUB er tegen aan gooien
Haha. Nou ik zit ook met een lichte knoop in mijn buik nu hoor. Ik zeg steeds tegen mezelf 'het kan alleen maar tegenvallen'.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
Hoi allen! Ik vind het zo spannend dat ik mijn laptop in de badkamer wilde zetten zodat ik de radio kon luisteren in bad![]()
gelukkig heb ik nog een verstandige huisgenoot
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht nou toch even met bellen. Eerst Jaap Brian en Amanda eruit, daarna gaan de tellers weer op nul, pas bellen.![]()
zit voor de tv met de laptop op schoot.............quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie allemaal kijken én posten, of alleen kijken en daarna pas weer posten?
Maf! Vakantiegeld weg?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
okeee zal ik ook maar ff wachten.....................tis al niet normaal wat ik er dooheen gejaagd heb
Ik ga kijken en in de reclame kom ik posten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie allemaal kijken én posten, of alleen kijken en daarna pas weer posten?
Echt?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
okeee zal ik ook maar ff wachten.....................tis al niet normaal wat ik er dooheen gejaagd heb
Ik zit met me laptop voor de tv. Ik móet gewoon ff kunnen afreageren tijdens het kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Doe het niet!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef Dementor het volgende:
Zo, nog 35 minuten.
Ik ga proberen beide te doen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Alleen kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:05 schreef noekje het volgende:
Wat zegt Jaap eigenlijk? Als jullie dat zeggen dan gaat er één sms-je uit voor Jaap maar dan wil ik wel eerst weten wat hij gaat zeggen.
snood
LOL. Ja, met een laptop is dat een fluitje van een cent. Ik ga eerst kijken... denk niet dat het daarna nog te doen is hier bij te lezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zit met me laptop voor de tv. Ik móet gewoon ff kunnen afreageren tijdens het kijken
Ja, al komt het tegelijkertijd wel op waarom dat dan niet al die tijd gedaan had kunnen worden...issie bang dat de harddisken smelten of zoquote:
erug he.....en het vakantie geld is nog niet eens binnen...................maar ja alles voor HUUBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |