Wat een rare onduidelijke post dit, wat is dat laatste? Is dat een liedje van jou of iets dergelijks?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik vrees dat Huub niet gaat winnen, maar Brian... Op Nowlive vinden ze Huub nu al de winnaar, ook al wint ie niet. Koop er een brood voor...Huub gaat ook voor de harde pegels. Voor de eer ga je niet al die tijd in dat gekkenhuis zitten.
Op Nowlive weten ze wel meer niet...(gezongen met piepstemmetje)`ik zou wel eens willen weten, waarom is onze Huubje zo lief, ik zou wel eens willen weten, waarom is onze Huubje zo slim`
Dat was van de halve finale.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef lunareclipse het volgende:
Zag ik nou een stukje waarin B, A en J blij aan het doen waren?
Nou vooruit, doe ik er nog 2 naar Huub.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen niet te stemmen...Toch maar twee voor Jaap gestuurd![]()
Jaha gevuld met de cp's die ze over hebben en 'vergeten' zijn om in te leverenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ik weet trouwens ook bijna zeker dat er voor of Brian of Amanda wel een klein koffertje komt als presentje.
Vrouwtje bij Deal or no Deal zegt net: "fokking hel"quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:05 schreef lunareclipse het volgende:
Bij deal or no deal komen de miljonairs in beeld, is het je opgevallen dat Huub helemaal rechts staat?
als je geen breedbeeld hebt, valt huub buiten beeld
true, ik zou ermee kunnen leven. Mijn tv ook!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef rooie3 het volgende:
Het zou wel het slimste zijn als ze Jaap laten winnen.De Huub en Brianfans hebben dan alletwee het nakijken,dus ook geen rootigheid meer.
Hij krijgt ook al de uitverkoopstoel en de andere drie zetels.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:05 schreef lunareclipse het volgende:
Bij deal or no deal komen de miljonairs in beeld, is het je opgevallen dat Huub helemaal rechts staat?
laten winnen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef rooie3 het volgende:
Het zou wel het slimste zijn als ze Jaap laten winnen.De Huub en Brianfans hebben dan alletwee het nakijken,dus ook geen rootigheid meer.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:05 schreef lunareclipse het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi lieve Cossers, ik ben nog druk aan het bijlezen en lach me af en toe slap om jullie commentaren.
Ik ga jullie missen als dit allemaal is afgelopen, jullie kennen deze lurker, die heel af en toe wat post, niet eens maar ik ken jullie maar al te goed.![]()
![]()
FOK is gewoon het leukste forum om de gouden kooi te volgen en ik ga het echt missen moet ik eerlijk bekennen.![]()
Ik ga zo de TV uitzending kijken en heel hard duimen dat HUUB gaat winnen. Ik gun het echt niet aan dat rattenstel, die zijn zo gemeen, achterbaks, oerdoem, walgelijk, smerig, gluiperig, misselijkmakend, nep, vals, etc. etc..![]()
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
Lol...nee, dat liedje zong gisteravond een idolate Huubist op Nowlive radio met een snik in haar piepstem..quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een rare onduidelijke post dit, wat is dat laatste? Is dat een liedje van jou of iets dergelijks?
Wacht nou toch even met bellen. Eerst Jaap en Amanda eruit, daarna gaan de tellers weer op nul, dan pas bellen.quote:
vind het idd geen pan...............quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook al de uitverkoopstoel en de andere drie zetels.
Denk je?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht nou toch even met bellen. Eerst Jaap en Amanda eruit, daarna gaan de tellers weer op nul, pas bellen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |