Wat zal dat vloeken op haar roze troontje en oranje haar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Disana het volgende:
Amanda in een lange donkerrode avondjurk even in beeld.
zeker wetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, volgens mij worden ze vannacht al afgevoerd...
Het is te hopen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat zal dat vloeken op haar roze troontje en oranje haar.
Verzuipen mag ook!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef Tmaatje het volgende:
Ik wil op zijn minst een man dat zwembad in zien vallen...
Daarom, zeker na zo'n tijd en zo weinig contact.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zeker weten
je wilt toch naar je familie
Rising Flow: Alle bewoners blijven tot 01.00 uur in dat hok en worden daarna naar verschillende onderduikadressen gebracht. Het lijkt wel oorlog.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
Het is toch de avond van de onthullingen?
How tempting voor Brian zo op de laatste avond.quote:
Is dit een fotosoep of wat?quote:
Te oordelen naar de lichtval is het echt.quote:
Amanda wilde anderhalf jaar geleden al in de Playboy... ze wilden haar niet... nouja... ze mocht wel, als ze Nena kon overhalen in de Playboy te staan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:53 schreef JortK het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)l_in_de_playboy.html
Als TerrorJaap trekt hij stemmen, en dat zal hij tot het laatste moment moeten blijven doen om te winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk vind ik dat uber triest. Dat Jaap zelfs in de finale een act opvoert, terrorjaap met hoed. Ben in godsnaam voor de laatste keer eens jezelf man!
Die komen daar toch niet, gekkie!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noekje toch!!
Zometeen blijkt het een FOK!ker te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |