Ja echt hoe sneu ! Ik vroeg me al af wanneer het volgende balkje in beeld zou komen met 'deze voetballers zijn niet representatief voor de werkelijkheid'quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja echt hoe sneu ! Ik vroeg me al af wanneer het volgende balkje in beeld zou komen met 'deze voetballers zijn niet representatief voor de werkelijkheid'
Ik vraag me af wanneer Ajax een klacht indient dat zij hier niet mee geassocieerd willen worden.quote:
Dacht dat ie vandaag is uitgekomen ,de datum doet er niet zo heel veel toe heb hem hier nu ook liggen voor 15 euro ( is geen geld als je ziet dat sommige hem voor een tientje meer verkopen en dat voor een 4 dvd ) kan ik van men recorder de afleveringen van voetbalvrouwen ook weer verwijderenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
De dvd is de 19de uitgekomen heb hem hier al liggen
neequote:Op zondag 25 mei 2008 20:35 schreef Susi het volgende:
Is dit de laatste aflevering van dit seizoen ?
de 1 a laatste is ditquote:Op zondag 25 mei 2008 20:35 schreef Susi het volgende:
Is dit de laatste aflevering van dit seizoen ?
quote:
quote:Marit van Bohemen wordt voetbalvrouw
Uitgegeven: 26 januari 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 26 januari 2009 11:15
AMSTERDAM - Actrice Marit van Bohemen heeft een rol bemachtigd in de tv-serie Voetbalvrouwen. Dat zegt Lone van Roosendaal op de website van Story.
Van Roosendaal speelde al eerder mee in de serie. Zij moet het in het nieuwe seizoen doen zonder Leontine Borsato en Nicolette van Dam, die kozen voor andere activiteiten.
In het weekblad zegt Van Roosendaal dat ze haar collega's mist. "Maar het is geweldig om met Marit te werken." Marit van Bohemen presenteert momenteel het tv-programma Campinglife.
Yolanthe
Eerder werd bekend dat Yolanthe Cabau van Kasbergen haar intrede doet in Voetbalvrouwen. De opnames van de hitserie zijn in volle gang.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMSTERDAM - Kon Yolanthe Cabau van Kasbergen eerder alleen nog onthullen dat er in Voetbalvrouwen een voetballer verliefd op haar zou worden, nu is bekend wie de gelukkige is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 9 maart zal Yolanthe maar liefst 13 weken te zien zijn als de mysterieuze visagiste. De actrice kijkt ontzettend uit naar rol: "Geweldig dat ik dit jaar de kans krijg om me verder te ontwikkelen als actrice."
Telegraaf.
Volgens de Veronica gids (quote:
quote:Nieuwe Voetbalvrouwen van start
‘Voetbalvrouwen’ is terug. De week na de allerlaatste aflevering van ‘Gooische Vrouwen’ start de succesvolle RTL 4-dramaserie met dertien gloednieuwe afleveringen en verschillende nieuwe aanwinsten.
De talentvolle glamourvrouwen Yolanthe Cabau van Kasbergen, Marit van Bohemen en Peggy Vrijens gaan dit seizoen het luxe en veelbewogen leventje leiden van voetbalvrouw. Vanaf vrijdag 30 oktober wordt duidelijk hoe zij hun intrede maken in de populaire serie en welke voetballende mannen zij om hun ranke vingers gaan winden.
Op het voetbalveld hebben ook verschillende transfers plaatsgevonden. Nieuw dit seizoen is de Afrikaanse clubaanwinst Kofi (Andre Dongelmans). Hij zorgt voor het nodige testosteron op het voetbalveld en ver daarbuiten. Onder leiding van trainer Rutger (Joep Sertons) staan uiteraard ook de bekende voetbalhelden Italo (Bas Muijs), Danny (Mike Weerts) en Gio (Curt Fortin) weer op het veld en wordt Heros gekocht door een Russische oliemiljardair. Hij wil graag dat zijn vrouw Oksana (Peggy Vrijens) wordt opgenomen door de voetbalvrouwen en gaat heel ver om dat voor elkaar te krijgen.
Het glamourbestaan van Liz (Leontine Borsato), Melanie (Lone van Roosendaal), Renske (Sophie van Oers) en Solange (Nicolette van Dam) komt flink onder druk te staan door de komst van een opvallende dame: visagist Kate (Yolanthe Cabau van Kasbergen). Tijdens een sexy fotoshoot bij voetvalclub Heros komt Danny in contact met haar. Inmiddels heeft Renske Danny verlaten en is ingetrokken bij Gio, samen met haar zoontje Levi. Niets staat Danny meer in de weg om Kate beter te leren kennen en al snel wordt hij verliefd op haar.
Nu Solange is getrouwd met de opvliegende Italo let ze niet meer zo op de pondjes, de buit is immers binnen. Dit leidt tot grote frustratie bij Italo, die zijn vrouw met de dag ronder ziet worden. Voetbaltrainer Rutger is eindelijk zo ver dat hij zijn Liz ten huwelijk gaat vragen. Hij doet dat op en hele romantische manier en Liz is dolgelukkig. Maar hoe lang duurt dat geluk? Ondertussen doet Diego alsof hij nog steeds in coma ligt, waarop Melanie besluit om over te gaan op euthanasie. Maar dan verschijnt tante Madonna in het ziekenhuis en kan Diego niet langer toneel spelen.
Producent Johan Nijenhuis: "Meer dan ooit gaat dit derde seizoen over de vrouwen. We kiezen ervoor om een schaamteloos beeld te geven van vrouwen die tot het uiterste gaan om te krijgen wat ze willen. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft met veel gevoel voor humor de rol van voetbalvrouw Kate gespeeld. Tijdens de opnamen wist ze ook zelf nog niet dat het spelen van deze rol een generale repetitie voor de werkelijkheid zou zijn. "
Uitzending: RTL 4, wekelijks, vanaf vrijdag 30 oktober tussen 20.30 uur en 21.30 uur.
inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef kissaa het volgende:
Eigenaardige verhaallijn rond Diego. Me dunkt dat de apparatuur waarop hij is aangesloten het verschil wel laat zien tussen een coma en schijnslaap. Hersenactiviteit enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exact mijn vraag!quote:Op zondag 1 november 2009 12:46 schreef Rauzer het volgende:
Hoe kwam Diego in hemelsnaam aan dat koekje
Hij staat op de nieuwsgroepenquote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef MJay1 het volgende:
Iemand een download/stream link naar aflevering 1 van seizoen 3? Ga dus echt niet betalen voor een stream.
Vond het erg tegenvallen, op een paar stukjes na. Italo is altijd wel grappigquote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef Ammi het volgende:
Was wel lachen vrijdag.
Ja erg geloofwaardig. Ook erg geloofwaardig dat ze in een auto rijden, zonder autogordels en er geen airbags zijn....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Roberto258 het volgende:
Alsof je in een woonwijk hard kunt rijden
Reden van deze vreemde verhaallijnen is dat er (voor zover ik weet) tijdens de opnames/ iig ga het schrijven van de verhaallijnen is besloten door Nicolette van Dam en Leontien Borsato om te stoppen met de serie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:35 schreef kissaa het volgende:
Wat is dat voor een ziekenhuis waar Diego ge-euthaniseerd kan worden en waar Solange wordt omgebouwd naar een slanke vrouw met grote tieten en een klein achterwerk. Tenenkrommend!
Ze raffelen de verhaallijnen wel erg amateuristisch af zo. Het maakt de serie er in ieder geval niet beter op. Ook vind ik bepaalde acteurs en actrices (dat meisje dat Renske speelt en Leontien Borsato) zo tegenvallen. Alsof ze het zonder emotie oplezen uit hun script.quote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Reden van deze vreemde verhaallijnen is dat er (voor zover ik weet) tijdens de opnames/ iig ga het schrijven van de verhaallijnen is besloten door Nicolette van Dam en Leontien Borsato om te stoppen met de serie.Ik vond ook dat dat iets te duidelijk te merken was (veel verhaallijnen liepen nog en worden plots afgebroken).
Maar het ongeluk sloeg wel echt alles. Dat was echt heel slecht.
Denk je? Dat zou wel een heel verrassende twist in deze toch al zo spannende en goede verhaallijn zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef mascarpone het volgende:
Wedden dat Solange na de plastische chirurgie er als Marit vd Bohemen uitziet
Solange heeft plastische chirurgie gehad, en ziet er nu uit als Marit Van Dooshemen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef antartica het volgende:
k zag net voorstukje van voetbalvrouwen en marit van bohemen komt idd bij italo wonen
volgens mij zei ze iets van dat ze omgewisseld was ofzo...
Ik ging twijfelen om de zin 'volgens mij zei ze iets van dat ze omgewisseld was ofzo'quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:45 schreef Nashje het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die die hele affaire met Solange d'r dikheid en plastische chirurgie niet snappen?![]()
![]()
!
Wel een niveautje overigens van RTL zeg. Hoe laag kun je gaan...
Je zag het al aan de gefotoshopte foto! Maar waarom niet gewoon wisselen en niks zeggen zoals normaal....?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging twijfelen om de zin 'volgens mij zei ze iets van dat ze omgewisseld was ofzo'
Ik had vrijdag al gelijk zoiets van... Marit gaat Solange spelen. Wat ik erg een dom iets vind.
Vonden ze te hoog qua niveau, bij RTLquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef Michellee het volgende:
[..]
Je zag het al aan de gefotoshopte foto! Maar waarom niet gewoon wisselen en niks zeggen zoals normaal....?
Ze heeft zelfs een andere stem gekregen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Solange heeft plastische chirurgie gehad, en ziet er nu uit als Marit Van Dooshemen?
Dus ik denk dat het personage Solange gewoon blijft bestaan
Dat was een beetje te veel van het goede.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef Michellee het volgende:
Ze moeten even kappen met dat "kutje"
Na dit seizoen kun je waarschijnlijk de dvd voor 3 euro in de grabbelbakken bij Media Markt vinden. Je hebt dus niets gemist!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef Roberto258 het volgende:
Kon niet kijken gister en ga niet betalen om het terug te kijken. Hoorde ook dat er wederom niet veel aan was
herinnering voor morgenquote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef RedFever007 het volgende:
Vanavond aflevering 2 maar eens kijken![]()
Heb hem inmiddels gekuikt, dus ben benieuwd
Afgelopen weken was al niet al te best, maar gisteren sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef Roberto258 het volgende:
Kon niet kijken gister en ga niet betalen om het terug te kijken. Hoorde ook dat er wederom niet veel aan was
Fantasieserie voor 8 jarigen ja! Dat gezeik over "ik ben van lichaam verwisseld" serieus hoe stom ben jequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Het is net een fantasyserie, damn
En dat kutje is irritant
Verbaasd me niet met deze slappe verhaallijn.quote:Film Voetbalvrouwen van de baan
van onze redactie
AMSTERDAM - De Voetbalvrouwen-film die volgend jaar in de bioscopen zou verschijnen gaat niet door.
Producent Johan Nijenhuis heeft de financiering van het project niet rond kunnen krijgen, meldt RTL Boulevard.
Eerder liet actrice Lone van Roosendaal, die binnenkort stopt met de serie, nog weten dat de film zou worden opgenomen in Zuid Afrika, maar dat gaat helaas niet meer gebeuren...
Dat was echt slecht idd! Die Marit kan niet acteren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef Michellee het volgende:
Ze moeten even kappen met dat "kutje"
Ja of Marit helemaal niet casten...quote:Op zondag 6 december 2009 14:10 schreef Starlie het volgende:
Het slaat echt nergens meer op deze serie.... Ben ook van mening dat ze de rollen van Peggy Vrijens en Marit van Bohemen hadden moeten omdraaien....
Je bedoelt die met die krullen? Dat was Anna van K-otic. Die woonde samen met een stel andere in het Big Brother huis om samen een band te vormen. Dat programma heette geloof ik Starmaker.quote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Een vraag mbt tot de aflevering van vrijdag. Iemand enig idee hoe die chick ook alweer heet waar Danny als eerst mee vreemdging? Ze was in het verleden al in Big Brother te zien geloof ik.
Bingo. Dat was het ja.quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die krullen? Dat was Anna van K-otic. Die woonde samen met een stel andere in het Big Brother huis om samen een band te vormen. Dat programma heette geloof ik Starmaker.
Ik heb gisteren ook even 5 minuten gezien (was reclamebreak) en dacht ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met die serie gebeurd zeg....
Heb inmiddels alle afleveringen gezienquote:
dvd seizoen 3 is uitquote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Rauzer het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam al alles gezien hebben?
Nog eentjequote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel aflveringen komen er nog?
Is dit serieus het einde van alle afleveringen voetbalvrouwen ooit?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:47 schreef Starlie het volgende:
Wat een k*t einde..... bah... arme Melanie!
Volgens mij wel maar niet getreurd want die serie was zo hard achteruit gegaan. Er kan alleen maar iets beters voor terug komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Is dit serieus het einde van alle afleveringen voetbalvrouwen ooit?
Denk maar niet dat er een vierde seizoen komtquote:Op woensdag 7 april 2010 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
weinig nieuws over nieuw seizoen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |