inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef kissaa het volgende:
Eigenaardige verhaallijn rond Diego. Me dunkt dat de apparatuur waarop hij is aangesloten het verschil wel laat zien tussen een coma en schijnslaap. Hersenactiviteit enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exact mijn vraag!quote:Op zondag 1 november 2009 12:46 schreef Rauzer het volgende:
Hoe kwam Diego in hemelsnaam aan dat koekje
Hij staat op de nieuwsgroepenquote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef MJay1 het volgende:
Iemand een download/stream link naar aflevering 1 van seizoen 3? Ga dus echt niet betalen voor een stream.
Vond het erg tegenvallen, op een paar stukjes na. Italo is altijd wel grappigquote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef Ammi het volgende:
Was wel lachen vrijdag.
Ja erg geloofwaardig. Ook erg geloofwaardig dat ze in een auto rijden, zonder autogordels en er geen airbags zijn....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Roberto258 het volgende:
Alsof je in een woonwijk hard kunt rijden
Reden van deze vreemde verhaallijnen is dat er (voor zover ik weet) tijdens de opnames/ iig ga het schrijven van de verhaallijnen is besloten door Nicolette van Dam en Leontien Borsato om te stoppen met de serie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:35 schreef kissaa het volgende:
Wat is dat voor een ziekenhuis waar Diego ge-euthaniseerd kan worden en waar Solange wordt omgebouwd naar een slanke vrouw met grote tieten en een klein achterwerk. Tenenkrommend!
Ze raffelen de verhaallijnen wel erg amateuristisch af zo. Het maakt de serie er in ieder geval niet beter op. Ook vind ik bepaalde acteurs en actrices (dat meisje dat Renske speelt en Leontien Borsato) zo tegenvallen. Alsof ze het zonder emotie oplezen uit hun script.quote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Reden van deze vreemde verhaallijnen is dat er (voor zover ik weet) tijdens de opnames/ iig ga het schrijven van de verhaallijnen is besloten door Nicolette van Dam en Leontien Borsato om te stoppen met de serie.Ik vond ook dat dat iets te duidelijk te merken was (veel verhaallijnen liepen nog en worden plots afgebroken).
Maar het ongeluk sloeg wel echt alles. Dat was echt heel slecht.
Denk je? Dat zou wel een heel verrassende twist in deze toch al zo spannende en goede verhaallijn zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef mascarpone het volgende:
Wedden dat Solange na de plastische chirurgie er als Marit vd Bohemen uitziet
Solange heeft plastische chirurgie gehad, en ziet er nu uit als Marit Van Dooshemen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef antartica het volgende:
k zag net voorstukje van voetbalvrouwen en marit van bohemen komt idd bij italo wonen
volgens mij zei ze iets van dat ze omgewisseld was ofzo...
Ik ging twijfelen om de zin 'volgens mij zei ze iets van dat ze omgewisseld was ofzo'quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:45 schreef Nashje het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die die hele affaire met Solange d'r dikheid en plastische chirurgie niet snappen?![]()
![]()
!
Wel een niveautje overigens van RTL zeg. Hoe laag kun je gaan...
Je zag het al aan de gefotoshopte foto! Maar waarom niet gewoon wisselen en niks zeggen zoals normaal....?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging twijfelen om de zin 'volgens mij zei ze iets van dat ze omgewisseld was ofzo'
Ik had vrijdag al gelijk zoiets van... Marit gaat Solange spelen. Wat ik erg een dom iets vind.
Vonden ze te hoog qua niveau, bij RTLquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef Michellee het volgende:
[..]
Je zag het al aan de gefotoshopte foto! Maar waarom niet gewoon wisselen en niks zeggen zoals normaal....?
Ze heeft zelfs een andere stem gekregen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Solange heeft plastische chirurgie gehad, en ziet er nu uit als Marit Van Dooshemen?
Dus ik denk dat het personage Solange gewoon blijft bestaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |