Dat was een beetje te veel van het goede.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef Michellee het volgende:
Ze moeten even kappen met dat "kutje"
Na dit seizoen kun je waarschijnlijk de dvd voor 3 euro in de grabbelbakken bij Media Markt vinden. Je hebt dus niets gemist!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef Roberto258 het volgende:
Kon niet kijken gister en ga niet betalen om het terug te kijken. Hoorde ook dat er wederom niet veel aan was
herinnering voor morgenquote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef RedFever007 het volgende:
Vanavond aflevering 2 maar eens kijken![]()
Heb hem inmiddels gekuikt, dus ben benieuwd
Afgelopen weken was al niet al te best, maar gisteren sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef Roberto258 het volgende:
Kon niet kijken gister en ga niet betalen om het terug te kijken. Hoorde ook dat er wederom niet veel aan was
Fantasieserie voor 8 jarigen ja! Dat gezeik over "ik ben van lichaam verwisseld" serieus hoe stom ben jequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Het is net een fantasyserie, damn
En dat kutje is irritant
Verbaasd me niet met deze slappe verhaallijn.quote:Film Voetbalvrouwen van de baan
van onze redactie
AMSTERDAM - De Voetbalvrouwen-film die volgend jaar in de bioscopen zou verschijnen gaat niet door.
Producent Johan Nijenhuis heeft de financiering van het project niet rond kunnen krijgen, meldt RTL Boulevard.
Eerder liet actrice Lone van Roosendaal, die binnenkort stopt met de serie, nog weten dat de film zou worden opgenomen in Zuid Afrika, maar dat gaat helaas niet meer gebeuren...
Dat was echt slecht idd! Die Marit kan niet acteren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef Michellee het volgende:
Ze moeten even kappen met dat "kutje"
Ja of Marit helemaal niet casten...quote:Op zondag 6 december 2009 14:10 schreef Starlie het volgende:
Het slaat echt nergens meer op deze serie.... Ben ook van mening dat ze de rollen van Peggy Vrijens en Marit van Bohemen hadden moeten omdraaien....
Je bedoelt die met die krullen? Dat was Anna van K-otic. Die woonde samen met een stel andere in het Big Brother huis om samen een band te vormen. Dat programma heette geloof ik Starmaker.quote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Een vraag mbt tot de aflevering van vrijdag. Iemand enig idee hoe die chick ook alweer heet waar Danny als eerst mee vreemdging? Ze was in het verleden al in Big Brother te zien geloof ik.
Bingo. Dat was het ja.quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die krullen? Dat was Anna van K-otic. Die woonde samen met een stel andere in het Big Brother huis om samen een band te vormen. Dat programma heette geloof ik Starmaker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |