Oké de eerste date.. We hadden om negen uur afgesproken, hij stelde voor om mij op te halen, maar ik dacht: straks is het een engerd, vind ik hem niet leuk, zit ik in die auto, moet ik wel als ik opeens niet meer durf. Hij vroeg dat donderdag avond, vroeg het vrijdag ochtend nog een keer, toen vrijdag middag nog twee smsjes van joehoeee leef je nog! Wil je nog afspreken? (Een tip: de aanhouder wint

) En toen zei ik maar dat ik waarschijnlijk al in de stad was en hem daar wel zou treffen
Natuurlijk was ik niet eerder in de stad, zelfs vijf a tien minuutjes te laat (foei

) en om 1 minuut over negen kreeg ik al een smsje of ik al in de stad was. Vanaf het begin was het ontzettend leuk, gezellig, ik liet af en toe bewust een stilte vallen omdat ik weet dat ik af en toe kan ratelen. Hij vulde deze snel op waarna ik de conclusie kon trekken dat hij ook niet van stiltes hield

Rond een uurtje of elf werd ik in het toilet gebeld door een vriend, ik zei dat ik z'n spullen bij mij had maar geen tijd had gehad om ze langs te brengen. Hij vroeg waar ik was en zei dat hij daar ook heen zou gaan en mij waarschijnlijk nog wel zou zijn.
en ook zo iets van: met een jongen? wie dan? o dat gaan we even lekker.... Op het moment dat ik terug kwam was er een beter tafeltje vrij gekomen, ik stelde voor daar te gaan zitten en nog geen minuut daarna kwam die vriend het café binnen en schoof aan met een vriendin van hem. Na tien minuutjes kwamen er nog drie vrienden van hem, deze schoven ook aan, nog even later kwamen er nog twee vrienden, die er ook bij kwamen zitten (de vrienden van het terrasje pakken van zondag) Ik dacht echt shit, ik zeg toch dat ik wat ben drinken met een jongen, waarom komen jullie er allemaal bij zitten, etc. O en ik had die date dus betaald waar hij heel veel moeite mee bleek te hebben

Mijn vrienden kwamen er bij, vond het wel zo netjes dat hij er dan geen last van zou hebben ook al had ik ze niet uitgenodigd. Op dat moment dacht ik van. O we gaan wat drinken maar is het ook echt een date? Hoorde ik hem zeggen: O nee onze eerste date en zij heeft betaald tegen niemand zeggen

En hij stond er op mij uit eten/naar cabaret te nemen de volgende keer

Uiteindelijk werd het nog wel gezellig - hij zij dat hij er geen moeite mee had - En zijn we met z'n alle nog naar een, hoe noem je dat, een danscafé gegaan waar ook zijn vrienden waren. Uiteindelijk ben ik/is hij tot drie uur gebleven. Wel een vrij lange date dus.
Zo meteen date twee