Ik weet niet, ik zou het vaker moeten doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
tvp. Apropos, is dit het doel in je leven?
Bollywood actrices zijn veel leukerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:27 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]
Ghanese Gollywood actrice. Ik vind het toch wel een beetje nep en op Bollywood lijkend
Hoppah! Weg met die Bora!quote:
Het is nog niet klaar met stijgen, dikbil.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Das geen antwoord op mijn vraag, Duitser!
Klik er eens op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een raar hoofd.
Niets misselijks is mij vreemd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
Rickroll zeker.
Eng. Het geeft me meer motivatie om volgend jaar af te studerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Niets misselijks is mij vreemd.
Zeg, ik ga waarschijnlijk volgend jaar weer verder met Nederlands Recht in de havenstad. Hoe vind je dat?
Ik leen me graag voor de rol van motivator.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eng. Het geeft me meer motivatie om volgend jaar af te studeren
Snel! Tank nu het nog kan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt het dat diesel en benzine morgen in prijs stijgen?
Gedwongen of vrijwillig?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Niets misselijks is mij vreemd.
Zeg, ik ga waarschijnlijk volgend jaar weer verder met Nederlands Recht in de havenstad. Hoe vind je dat?
Moreel gedwongen misschien. Nee, ik ga me inschrijven voor een programma waarbij je geen colleges volgt, maar alleen de tentamens maakt. Nederlands Recht is vooral een kwestie van boeken lezen, dus ik verwacht dat ik het wel naast m'n huidige studie kan doen.quote:
ik denk het ook welquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Moreel gedwongen misschien. Nee, ik ga me inschrijven voor een programma waarbij je geen colleges volgt, maar alleen de tentamens maakt. Nederlands Recht is vooral een kwestie van boeken lezen, dus ik verwacht dat ik het wel naast m'n huidige studie kan doen.
quote:President Gambia wil homo's onthoofden
President Yahya Jammeh van Gambia wil homoseksuelen die het land niet vrijwillig verlaten, onthoofden.
"Gambia is een land van gelovige", aldus het staatshoofd volgens Gambiaanse journalisten donderdag."Zondige en immorele praktijken zoals homoseksualiteit zullen in dit land niet worden gedoogd." De president wil "het hoofd afsnijden" van elke homoseksueel die in Gambia wordt gepakt.
Atheistische frusti.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ook in Gambia is religie een positieve kracht.
vast een homoziektequote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef Autodidact het volgende:
Tekenplaag in Amsterdam
Heeft Nekschot zich voortgeplant?
quote:Kabinet verwerpt 'loktiener' bij drankverkoop
Gepubliceerd: 22 mei 2008 20:50 | Gewijzigd: 22 mei 2008 20:52
ANP
Den Haag, 22 mei. De Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) en de politie kunnen geen tieners inzetten om te controleren of supermarkten geen drank verkopen aan jongeren onder de zestien. ,,Dat komt heel snel in de sfeer van uitlokking'', zei minister André Rouvoet voor Jeugd en gezin donderdag tijdens overleg met de Tweede Kamer.
Ouwe homomepper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |