Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bijna iedereen heb ik begrepen
Waar twee vechten om een been (huub en brian) gaat een derde (Jaap of Amanda) ermee heen.quote:
Natasia ook?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.
Niet gehoord dat ze niet komt, maar dat zegt niet veel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Natasia ook?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.
en er slingeren nog wat bekers rond!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
OMG, dat zou wel tof zijn.
Kan ze een messenact opvoeren met haar malle zuster
Beschaafde miljonair omdat hij een boekje leest?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
OMG....VV is weer bezig.
Van stoere jongen naar beschaafde miljonair.
[ afbeelding ]
Is dat dat citatenboekje waarmee hij plagiaat pleegt?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Scandalous het volgende:
Beschaafde miljonair omdat hij een boekje leest?
Yep, de No Contest beker van Brian staat nog beneden.....bloedlink.quote:
quote:
Ja, hoe laat begint de toestand eigenlijk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
Natasia... dat is echt beyond :"lekker ergeren". Als dat smerige verrotte kuitwijf in beeld verschijnt met haar grimassende misvormde schele smoel, zap ik lekker effe naar het songestival. Zie liever de ballad "Ai Ban Bahuli Smeg" van Albanië, dan de zwarte hoerendiva.
En hebben ze ook zoiets voor Jaap en Huub?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
OMG....VV is weer bezig.
Van stoere jongen naar beschaafde miljonair.
[ afbeelding ]
Van sexy stoeipoes naar mooie diva.
[ afbeelding ]
Wat een broekie nog op de 1e foto!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Wat een koppie heeft Huub hier.
Van rokkenjager tot trouwe echtgenoot.
[ afbeelding ]
Hij quote ook uit Men's Health, maar dit is idd het boekje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
Is dat dat citatenboekje waarmee hij plagiaat pleegt?
Moet zeggen dat ik hem dan 'voor' leuker vind. Toen was het in ieder geval nog een redelijk gewone jongen, nu vind ik het een pauper in een pipopak.quote:
Yep, en tot half elf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |