Telegraaf/Nanninga/JdM is een pot nat, ik vond het walgelijk hoe Huub weer neergezet werd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef neehe het volgende:
Jezus van Huub zag je bijna alleen maar negative dingen, en van Brian alleen maar positive slijm acties.
Net als in de tv uitzendingen. BAH-BAH-BAH.
Of ze wilden vragen wat voor topic er op kingjaap.nl moest komen om DGK af te sluiten en of ze hem wilden vragen om zichzelf nog één keer te willen promoten.quote:
Hoe schat je de kansen in van Jaap?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of ze wilden vragen wat voor topic er op kingjaap.nl moest komen om DGK af te sluiten en of ze hem wilden vragen om zichzelf nog één keer te willen promoten.
Hoi met Huub.quote:
Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bijna iedereen heb ik begrepen
Waar twee vechten om een been (huub en brian) gaat een derde (Jaap of Amanda) ermee heen.quote:
Natasia ook?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.
Niet gehoord dat ze niet komt, maar dat zegt niet veel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Natasia ook?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lieke niet. Nena volgens mij ook niet. De rest wel, dacht ik.
en er slingeren nog wat bekers rond!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
OMG, dat zou wel tof zijn.
Kan ze een messenact opvoeren met haar malle zuster
Beschaafde miljonair omdat hij een boekje leest?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
OMG....VV is weer bezig.
Van stoere jongen naar beschaafde miljonair.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |