Wel wat ja, maar kom er zelf eigenlijk nooit.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken je toevallig mensen uit Wijchen?
Roy Makaay zeker.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wel
Beetje jammer...quote:De Telegraaf meldt dat Leon Vlemmings heeft besloten een arbitragezaak aan te spannen om een overstap naar Feyenoord te forceren. De huidige assistent van NAC tekende in Breda onlangs een vijfjarig contract, maar wil nu graag ingaan op het aanbod om assistent van Verbeek bij Feyenoord te worden. De clubs konden geen akkoord bereiken over de afkoopsom
Heb je wel gelijk in, maar ¤ 80.000 en later ¤ 150.000 zijn natuurlijk ook een genanet bedragen om te bieden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Beetje jammer...
Maar noem dan ook gewoon een prijs nac.
Wat een gezeik weer daar in amsterdam...quote:
We hebben het natuurlijk nog wel over een assistent, dan vind ik die bedragen helemaal niet zo genant.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ¤ 80.000 en later ¤ 150.000 zijn natuurlijk ook een genanet bedragen om te bieden.
¤ 80.000 voor iemand met een contract voor 5 jaar vind ik erg weinig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk nog wel over een assistent, dan vind ik die bedragen helemaal niet zo genant.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Woerts en co zijn weer lekker bezig. Laat de echte fans (Onze Trots bijv.) ff weten hoe het ECHT zit. Want dit is natuurlijk K.U.T.
Ja, daar is werk in gestoken. Bosvelt moet er nog in, maar daar kan ik geen leuke foto van vinden.quote:
Ik mis Moulijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, daar is werk in gestoken. Bosvelt moet er nog in, maar daar kan ik geen leuke foto van vinden.
En Kindvall, maar het is goed zo. Ik vind em zeer geslaagdquote:
Jammer van zo award, get a lifequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En Kindvall, maar het is goed zo. Ik vind em zeer geslaagd
quote:Feyenoord wil trainingscomplex à la Chelsea'
De club voert een aantal maatregelen door die moet leiden tot verdere professionalisering. Een van die maatregelen is een nieuw oefencomplex. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam vertelt.
Klinkt goed. Lijkt me ook een positieve ontwikkeling om Jong Feyenoord te laten meedoen bij de trainingen van het eerste.quote:
waarom? Vincken, Slory, in de jeugd lopen nog rechtsbuitens. En buiten dat hebben we weinig geld las ik net!quote:
sloryquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom? Vincken, Slory, in de jeugd lopen nog rechtsbuitens. En buiten dat hebben we weinig geld las ik net!
Vincken en Sloryquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom? Vincken, Slory, in de jeugd lopen nog rechtsbuitens.
en jij gelooft dat echt? Ik waag het te betwijfelen aangezien Woerst een paar maanden geleden bij Het Gesprek nog heeft lopen vertellen dat Feyenoord 20 miljoen te besteden heeft voor transfersquote:En buiten dat hebben we weinig geld las ik net!
liegen tegen je sponsors zou niet goed zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vincken en Slory, de eerste heeft nog nooit iets laten zien en is altijd geblesseerd en de laatste is tot nu toe veel te wisselvallig en fysiek te licht.
[..]
en jij gelooft dat echt? Ik waag het te betwijfelen aangezien Woerst een paar maanden geleden bij Het Gesprek nog heeft lopen vertellen dat Feyenoord 20 miljoen te besteden heeft voor transfers
Daarnaast zijn ze bereid ver in de buidel te tasten om een assistent-trainer naar Feyenoord te halen, en hebben ze El Ahmadi gekocht voor een positie die niet eens de hoogste prioriteit heeft want het middenveld bezit toch al voldoende kwaliteit.
Dat doe je niet als je krap bij kas zit lijkt me. Zo ja, dan is er sprake van wanbeleid want dan hadden ze beter kunnen investeren in spelers voor posities met een hogere prioriteit zoals een rechtsback of een spits. Nu is er bij Feyenoord in het verleden wel vaker wanbeleid gevoerd, maar ik heb momenteel echt het idee dat Feyenoord op de goede weg is.
Lens is geen rechtsbuiten toch? Dus waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom? Vincken, Slory, in de jeugd lopen nog rechtsbuitens. En buiten dat hebben we weinig geld las ik net!
WE krijgen weer van die fondsen en er wordt weer geïnvesteerd was een tijd geleden al in het nieuws dus dat geld komt er welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
huiliequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Lens is geen rechtsbuiten toch? Dus waar hebben we het over.
Lens is overigens een jood.
Hij heeft in de jeugd bij ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij kan je er inderdaad wel mee identificeren, aangezien je ook voor ajax bent.
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:03 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in 2008 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
001. (001) 6978 (1312) jorienvdherik
Ik weet niet of iemand de papieren versie van VI al heeft, om dit na te checken, want een betrouwbare site is het niet. Maargoed, zou een goede zaak zijn, het zijn allemaal leuke spelers, maar geen top-3 materiaal.quote:'Hofs, Lucius, Bahia, Greene en Lee mogen ook weg'
Nadat eerder Danny Buijs en Sherif Ekramy al hoorden dat ze mogen uitzien naar een nieuwe werkgever, hebben nog een aantal spelers hetzelfde nieuws te horen gekregen. Volgens Voetbal International gaat het om Nicky Hofs, Theo Lucius, Chunsoo Lee, André Bahia en Serginho Greene.
Feyenoord zal ook komende zomer doorgaan met de grote schoonmaak en opnieuw doorselecteren in de selectie. De Rotterdammers, volgend seizoen onder leiding van Gertjan Verbeek, hopen ook snel de technische staf rond te krijgen. Voor de posities van assistent-trainer zijn Leon Vlemmings en Jan de Jonge nadrukkelijk in beeld.
Klopt, dit staat ook in de papieren versie van de Vi.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand de papieren versie van VI al heeft, om dit na te checken, want een betrouwbare site is het niet. Maargoed, zou een goede zaak zijn, het zijn allemaal leuke spelers, maar geen top-3 materiaal.
Hofs weg? Vreemd, ze hadden toch net z'n contract verlengd? En buiten dat, hij kan heus wel wat toevoegen aan Feyenoord. Hij is 1 van de weinigen die nog een beetje fel is en ook effectief (altijd redelijk aantal doelpunten en assist - en daar gaat het om in voetbal).quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand de papieren versie van VI al heeft, om dit na te checken, want een betrouwbare site is het niet. Maargoed, zou een goede zaak zijn, het zijn allemaal leuke spelers, maar geen top-3 materiaal.
Hij komt toch vrij duidelijk kwaliteit tekort voor de top van de eredivisie? Bovendien mist ie per seizoen minstens 10 wedstrijden, en dat is nog een positieve schatting. Ik begrijp dat zijn felheid enzo geliefd zijn hier, maar daarnaast voegt ie veel te weinig toe. Hij scoort natuurlijk best veel, maar daarnaast voegt ie voetballend helemaal niets toe. Ik zie nooit een geniale stekpass, nooit een goede voorzet en hij is zo chaotisch aan de bal. Bovendien is hij alweer 25 jaar. Wel lullig dat ze zijn contract hebben verlengd natuurlijk, maar dat zal uit financieel oogpunt zijn. Nu kan je +- halfmiljoen voor hem krijgen ipv dat ie transfervrij de deur was uitgelopen op 1 juli.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom Hofs ook weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |