Geen last van gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:39 schreef mirved het volgende:
iemand anders problemen met online spelen?
9/10 keer kom ik een game niet in.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:39 schreef mirved het volgende:
iemand anders problemen met online spelen?
9/10 keer kom ik een game niet in.
Ik kan echt niet rijden met motoren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet als de 'te achter volgen' partij op zijn plaat gaat
oefenen!quote:
Na vijf keer dood te zijn gegaan na een frontale botsing heb ik die motherfucker kunnen doodschieten vanaf mijn motorquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
oefenen!
(san andereas vond ik motorrijden het leukste, dat is het hier zeker niet meer. maar na aardig wat oefenen begint het wel weer iets leuker te worden)
ik heb een xbox.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat was de grapquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ligt het aan je NAT instellingen gok ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:38 schreef mirved het volgende:
[..]
ik heb een xbox.
ligt volgens mij aan men router in combinatie met de modem. Poorten openzetten heb ik al geprobeerd maar heeft weinig effect. :/
als je connectie gaat testen wat geeft hij dan bij NAT aan? als hier strict of moderate staat dan issie niet goed want hij moet op open.
instellingen zijn de vinden via google. (search: nat instellingen xbox 360)![]()
Vanavond de Random Characters doen, Packie like boven 75% krijgen en ik denk street races/auto's jatten via SMS
I spoke proper England since I was a children.![]()
geef je xbox een statisch ip. zet de poorten open naar dat ip nummer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:38 schreef mirved het volgende:
[..]
ik heb een xbox.
ligt volgens mij aan men router in combinatie met de modem. Poorten openzetten heb ik al geprobeerd maar heeft weinig effect. :/
als er een router tussen zit dan moet je de poorten eerst in de modem naar de router open zetten en dan vanuit de router de poorten open naar je xbox.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
![]()
!
had daarstraks een missie met heel veel gasten waarvan ik er 1 moest omleggen
anyway ik kreeg de job niet gedaan en na 4 keer was ik het beu..
voordat ik nu naar binnenstormde met mn AK ben ik eerst wat rond gaan lopen buiten dat gebouw om
toen zag ik ineens een heel klein stukje rood (het aanwijs punt van de te killen persoon)
kon m niet zien tegenover het dak op geklommen en toen headshot![]()
mission cleared!Narf!![]()
Hehe, dat is best wel ownedquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef Sickert het volgende:!
had daarstraks een missie met heel veel gasten waarvan ik er 1 moest omleggen
anyway ik kreeg de job niet gedaan en na 4 keer was ik het beu..
voordat ik nu naar binnenstormde met mn AK ben ik eerst wat rond gaan lopen buiten dat gebouw om
toen zag ik ineens een heel klein stukje rood (het aanwijs punt van de te killen persoon)
kon m niet zien tegenover het dak op geklommen en toen headshot![]()
mission cleared!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Yankee_One het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrong choice!![]()
![]()
Is maar hoe je het bekijkt. Later moet je weer moeite doen om de like van Dwayne boven de 90% te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Is maar hoe je het bekijkt. Later moet je weer moeite doen om de like van Dwayne boven de 90% te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik gok van niet. ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Riches het volgende:
Heb je om online te gta'en per se een HD nodig?
![]()
Heb niet die bankoverval gedaan, echt te vet.
Iemand die het volgende weet: Je hebt muziek op je HD staan en wilt dit afspelen tijdens GTA als je intuned op de radio stations. Is dit mogelijk?There is no rehab for stupidity.![]()
voor zover ik weet en hoor kan je het aanzetten (en dan is het altijd aan) of niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Iemand die het volgende weet: Je hebt muziek op je HD staan en wilt dit afspelen tijdens GTA als je intuned op de radio stations. Is dit mogelijk?
![]()
ik vraag me echt af waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Iemand die het volgende weet: Je hebt muziek op je HD staan en wilt dit afspelen tijdens GTA als je intuned op de radio stations. Is dit mogelijk?
omdat je niets anders duld dan metal ofzo
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
tijdens elk spel heb ik eigen muziek op!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waarom zou je dat willen
omdat je niets anders duld dan metal ofzo
behalve gta, vind de radiostations gewoon goed![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waarom zou je dat willen
omdat je niets anders duld dan metal ofzo, misschien om als optie te hebben? Die radiostations heb je na een tijdje ook wel gezien
.
There is no rehab for stupidity.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:04 schreef Keano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Gisteren bij Van Leest dit boekwerkje eens gekocht. De walkthrough heb ik niet nodig, want alle missies heb ik al gedaan, maar de kaarten met alle duiven en stuntjumps (en nog een stel dingen) zijn wel handig. Tevens een leuk naslagwerk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef Keano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!![]()
Waar kan jij die kopen enzo... Wil de duiven ook graag doodschieten, moet er nog 97quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:42 schreef OMG het volgende:
Gisteren bij Van Leest dit boekwerkje eens gekocht. De walkthrough heb ik niet nodig, want alle missies heb ik al gedaan, maar de kaarten met alle duiven en stuntjumps (en nog een stel dingen) zijn wel handig. Tevens een leuk naslagwerk.
![]()
![]()
Die kun je ook gewoon online vinden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:36 schreef WRNL het volgende:
[..]
Waar kan jij die kopen enzo... Wil de duiven ook graag doodschieten, moet er nog 97
CheckI spoke proper England since I was a children.![]()
Kut GTA ik ben er helemaal klaar mee![]()
Hij gaat de verkoop weer in!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ik verkoop de mijne aan mijn huisgenoot.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
Kut GTA ik ben er helemaal klaar mee![]()
Hij gaat de verkoop weer in!
Zodat ik:
1. Verdien
2. Wel kan blijven spelen
3. Mijn huisgenoot mij weer aardig vind
4. Ik dat kutspel even niet meer hoef te spelen![]()
De Pigeons Map is ook hier te vinden. Ik heb er nog 26 over na een halve dag spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:42 schreef OMG het volgende:
Daarna de stunt jumps die zijn leuker
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)![]()
Heerlijk verslaafd aan GTA 4, gewoon die ontelbare details.. dat je Nico ook echt op het stuur ziet drukken als je toetert, dat de rechtmatige eigenaar van je zojuist gejatte auto zich bij een poging om hem terug te jatten, zich aan de auto vast klampt en je hem zo mee kan sleuren zodat je hem tegen een tegemoetkomende auto kan laten klappenHet kapot raken van je motor bij teveel crashes en het open tikken van een raampje als de auto op slot zit
Ik zit pas op 11% dus er komt nog véél meer..
Toppunt tot nu vond ik wel dat ik voor een auto stond, de bestuurder een headshot gaf waarna er bloed op de voorruit spatte, hij voorover op de claxon viel en hij blijkbaar met zn voet op het gaspedaal zat, waardoor hij mij omver reed, waarna hij toeterend tegen een muur tot stilstand kwam![]()
Vraagje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje 2, tevens preventieve spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:57 schreef Thrilled het volgende:
Heerlijk verslaafd aan GTA 4, gewoon die ontelbare details.. dat je Nico ook echt op het stuur ziet drukken als je toetert, dat de rechtmatige eigenaar van je zojuist gejatte auto zich bij een poging om hem terug te jatten, zich aan de auto vast klampt en je hem zo mee kan sleuren zodat je hem tegen een tegemoetkomende auto kan laten klappenHet kapot raken van je motor bij teveel crashes en het open tikken van een raampje als de auto op slot zit
Ik zit pas op 11% dus er komt nog véél meer..
Toppunt tot nu vond ik wel dat ik voor een auto stond, de bestuurder een headshot gaf waarna er bloed op de voorruit spatte, hij voorover op de claxon viel en hij blijkbaar met zn voet op het gaspedaal zat, waardoor hij mij omver reed, waarna hij toeterend tegen een muur tot stilstand kwam![]()
Vraagje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje 2, tevens preventieve spoiler:Antwoord 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.![]()
Zit nu bij gta IV bij de missies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze mislukken steeds en nu heb ik geen zin meer. Xbox staat ook thuis en zit door de weeks op kamersXbox Live: koenpijl![]()
Alles afgevinkt hebben maar toch nog 8 flying rats missenKut!
Dat is erg matigquote:Op maandag 26 mei 2008 20:26 schreef FJD het volgende:
Alles afgevinkt hebben maar toch nog 8 flying rats missenKut!
Moet je ze weer allemaal na gaan..
Pest is gewoon dat ik ze echt secuur heb afgevinktquote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef Reneuh het volgende:
Dat is erg matigMoet je ze weer allemaal na gaan..
Nu de stuntjumps. Net mooi het zwembad over gevlogen, ik denk "mooi, blijft Nico droog", ram de zijkant van het badhuisje, met een keurige 360 roll tegen de kade aan waarna Nico door de vooruit zo de zee in vliegt![]()
Net stond ik te bellen, stond midden op straat en het regende best wel hard
Komt er in 1 keer zo'n vent aanrennen met een krantje boven zn hoofd die tegen mij op rent en gestrekt gaat![]()
Zag er echt droog uit
One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
Krijgt iedereen trouwens elke keer die loadscreens tijdens het opstarten? Ik heb een HD... en ik verwacht eigenlijk dat t laden dan minder lang duurt? Klopt dat?![]()
In die guide die ik gekocht heb staan alle locaties van flying rats en stuntjumps genummerd op de kaarten. Met de flying rats ben ik dus begonnen op het eerste eiland bij nummer 1 en ga ze echt op volgorde af zodat ik er (hopelijk) geen mis. Ik heb er ooit eens 4 doodgeschoten die ik op willekeurige locaties toevallig tegenkwam, dus als ik ergens een duif niet kan vinden (niet met de guide) dan is het 1 van die 4 duiven. Ik ga dus ook niet verder naar de volgende duif voordat ik het nummer waarmee ik bezig ben heb gevondenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is gewoon dat ik ze echt secuur heb afgevinkt
.
Gisteren even de laatste van de 30 auto's aan Stevie afgeleverd. Ik wilde eigenlijk nog wel die Genetically Superior achievement halen, maar Brucie meldt me nu vaak dat er geen races zijn, ook al rij ik van eiland naar eiland.
Misschien dat ik maar eens verder moet met de random characters. Ik zit nu op 86.67% en geloof dat alleen die races, random characters, stuntjumps en flying rats nog gedaan moeten worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
loadscreen tijdens opstarten? Ik krijg wel elke keer dat intro 'filmpje' waarbij ik plaatjes zie met muziek eronder..maar daarna krijg ik even zwart beeld met rechtsonderin de missienaam waar ik ben gestopt en dan zit ik in de game.. heb ook een hdquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
Krijgt iedereen trouwens elke keer die loadscreens tijdens het opstarten? Ik heb een HD... en ik verwacht eigenlijk dat t laden dan minder lang duurt? Klopt dat?
![]()
Ik geloof dat op dat moment de hele GTA wereld wordt geladen, dus dat is ook niet zo gek. De melding "Loading..." tussen missies door en bij safehouses vind ik goed te doen."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Jup, evenals dat het in en uit wandelen van een shop of gebouw met zijn/haar volledige mogelijkheden zonder laadschermen ook enorm scheelt.. dus dat 'even' laden aan het begin is meer dan logisch..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef OMG het volgende:
Ik geloof dat op dat moment de hele GTA wereld wordt geladen, dus dat is ook niet zo gek. De melding "Loading..." tussen missies door en bij safehouses vind ik goed te doen.
![]()
Ik heb gisteren die 30 auto's en de races gedaan. Beetje saai wel hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Gisteren even de laatste van de 30 auto's aan Stevie afgeleverd. Ik wilde eigenlijk nog wel die Genetically Superior achievement halen, maar Brucie meldt me nu vaak dat er geen races zijn, ook al rij ik van eiland naar eiland.
Misschien dat ik maar eens verder moet met de random characters. Ik zit nu op 86.67% en geloof dat alleen die races, random characters, stuntjumps en flying rats nog gedaan moeten worden.
Die races zijn trouwens echt te makkelijk. Als je tegen 5 tegenstanders moet rijden die allemaal in een Turismo of Infernus starten is het nog steeds erg makkelijk aangezien de regel "Hoe sneller de auto's van de computer, hoe debieler ze rijden" bij mij een aantal keer wel is opgegaan. Nou ja, met willekeurige andere auto's botst de computer nog steeds tegen alles en iedereen op.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:06 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren die 30 auto's en de races gedaan. Beetje saai wel hoor
Idd, de AI is best domOok als je ambulances ziet rijden. Gewoon te maf
Helemaal erg als je op de motor zitgister tijdens een missie die ik 4x over moest doen, kwam ik 2x op het zelfde stukje, dezelfde auto tegen die op de snelweg ineens aan zn handrem trok en dwars over de weg kwam te staan
Kon niet meer uitwijken en vol tegen zijn voorkant aangeknald waarna Niko het luchtruim koos...
mission failed..
![]()
vaak bij achtervolgingen zit het voorgeprogrammeerd tot een bepaald punt.. best jammer....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Thrilled het volgende:
Helemaal erg als je op de motor zitgister tijdens een missie die ik 4x over moest doen, kwam ik 2x op het zelfde stukje, dezelfde auto tegen die op de snelweg ineens aan zn handrem trok en dwars over de weg kwam te staan
Kon niet meer uitwijken en vol tegen zijn voorkant aangeknald waarna Niko het luchtruim koos...
mission failed..
![]()
Ik vond het ook wel érg toevallig dat hij het weer op dezelfde plek deed.. De eerste keer knalde ik er vol tegenop.. de 2e keer hield ik genoeg afstand en deed de auto niks, dus dacht ik dat het de eerste keer gewoon toeval was.. maar de 3e keer deed ie het weer en hield ik er geen rekening meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
vaak bij achtervolgingen zit het voorgeprogrammeerd tot een bepaald punt.. best jammer....
![]()
![]()
de multiplayer races zijn ook kut.
het lijkt net destruction derby, hoe sommige gasten rijden, damn...![]()
Racen in gtaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:01 schreef Wouter2006 het volgende:
de multiplayer races zijn ook kut.
het lijkt net destruction derby, hoe sommige gasten rijden, damn...![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Heb ik wat gemist? Waarom staat in de OP bij platformen de PC erbij?Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.![]()
haha dat je die gast op die motor moet killen, en daarna zn motorgang komt. Ik ben ook 3x op die auto geknaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Thrilled het volgende:
mission failed..
![]()
![]()
Haha ja dat is emquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
haha dat je die gast op die motor moet killen, en daarna zn motorgang komt. Ik ben ook 3x op die auto geknald
![]()
Ook zo vaag dat je geen guns krijgt ofzo.. ik was ervoor busted en zonder wapens die missie in gegaan.. krijg je op een gegeven moment het bericht dat je ze moet killentoen maar in een auto gestapt en ze proberen te killen, alleen op gras is dat géén succes... dus weer x-aantal dollars gespendeerd in de weapon shop..
![]()
Eindelijk uitgespeeldHet verhaal dan die andere crap ga ik niet doen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik heb precies hetzelfde gedaan alleen niet echt op volgorde. Soms krijg je politie achter je aan en dan reed ik weg en begon ik ter plaatse weer opnieuw. Duiven die ik niet kon vinden gaf ik een blauwe stip op m'n Paint, duiven die ik doodschoot een rode stip. Zal straks nog even alle rode stippen tellenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:54 schreef OMG het volgende:
In die guide die ik gekocht heb staan alle locaties van flying rats en stuntjumps genummerd op de kaarten. Met de flying rats ben ik dus begonnen op het eerste eiland bij nummer 1 en ga ze echt op volgorde af zodat ik er (hopelijk) geen mis. Ik heb er ooit eens 4 doodgeschoten die ik op willekeurige locaties toevallig tegenkwam, dus als ik ergens een duif niet kan vinden (niet met de guide) dan is het 1 van die 4 duiven. Ik ga dus ook niet verder naar de volgende duif voordat ik het nummer waarmee ik bezig ben heb gevonden.
Zo, de Genetically Superior achievement heb ik eindelijk gehaald. Volgende activiteit op m'n lijst van dingen die ik nog moet doen is alle stuntjumps doen. Zojuist de eerste 3 van Alderney gedaan.. Ik heb nu even geen zin meer, van de week ga ik wel verder.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: