Cities XL, een onofficiele opvplger komt het meest in de buurtquote:Op maandag 10 november 2008 09:52 schreef MrTorture het volgende:
Zou er ooit nog een nieuwe SC komen? Eentje waarbij je in 4 ipv 2 richtingen kunt bouwen? (niet alleen horizontaal en verticaal "isometrisch", maar ook in beide diagonalen?) Dat gridbased bouwen neemt iedere keer weer bouwplezier weg
Ziet er erg vet uitquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef lof102 het volgende:
[..]
Cities XL, een onofficiele opvplger komt het meest in de buurt
http://www.citiesxl.com/i(...)e/Itemid,59/lang,en/
Dat kan het natuurlijk zijn. Best veel plugins de laatste tijd geïnstalleerd... Tja, hoe zie je zoiets?quote:
Godverdomme. Ik heb alle plugins van de laatste week weggehaald (deze plugins had ik ook nog niet gebruikt), maar het blijft gewoon hetzelfde. De week ervoor ging ie prima. Wat is dit zwaar irritant zeg, volgens mij heeft het wel te maken met de grootte van de stad, want het spel start ook frustrerend traag op.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:31 schreef reem het volgende:
Trial and error procedure. Gewoon uitproberen lijkt me.
Windows XP met 512MB geheugen blijkbaar...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef reem het volgende:
Wat voor PC heb je? 2 Gig RAM is echt wel het minimum als je t spel op Vista draait.
Ik heb t gespeeld op XP met 256 MB geheugen. Het gaat wel maar niet van harte. Niet Rush Hour trouwens, alleen de gewone SC4.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Windows XP met 512MB geheugen blijkbaar...Jeutje
.
De gewone SC4 heb ik ook nooit problemen mee gehad, maar dit vind ik toch wel een veel leuker speel... Ik ben ook totaal geen spelletjesspeler op de computer, da's waarschijnlijk de reden dat ik er zo laat achter kom dat ik zo'n "verouderd" systeem hebquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb t gespeeld op XP met 256 MB geheugen. Het gaat wel maar niet van harte. Niet Rush Hour trouwens, alleen de gewone SC4.
Ja, hier. Ik herken je probleem alleen nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:18 schreef Henkenkees het volgende:
speelt er dan niemand hier rush hour??
met 512MB/1GB erbij en een schone windows installatie zou hij weer een eind moeten komenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Windows XP met 512MB geheugen blijkbaar...Jeutje
.
die drie dingen heb je dus nodig als je wil dat de plugin goed functioneert.quote:DEPENDANCIES:
If you want to use the seasonal lots, you must have or download great PEG´s Seasonal Woods.You can do it here:
http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?mode=files&filetype=BAT&Str=peg%20seasonal%20woods%20v206b
BSC TEXTURE PACK JERONIJ - VOL01
BSC MEGA PROP PACK JERONIJ - VOL02
Die heb ik dus al geinstalleerdquote:Op woensdag 19 november 2008 23:32 schreef reem het volgende:
[..]
die drie dingen heb je dus nodig als je wil dat de plugin goed functioneert.
Bij het aanleggen ervan hou ik op schaal dan van het spel een paar mm over ik kan het spoor niet aansluiten op het perron. bij de toturial rush hour krijg je een x-aantal gele vakjes waarover je het spoor moet trekken, alleen 1 van deze vakjes staat op de plek van het perron waardoor ik de melding "vak is al gereserveerd" krijg dus ik kan hem niet aansluiten zal kijken of ik een fototje ervan kan laten zienquote:Op woensdag 19 november 2008 07:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, hier. Ik herken je probleem alleen niet.
Ik heb Deluxe... dat is SC4 plus Rush-Hour ineen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:18 schreef Henkenkees het volgende:
speelt er dan niemand hier rush hour??
Hoeveel Mb aan plugins heb je.....? Dit wordt namelijk naast de standaard onderdelen van windows en Simcity OOK in het geheugen geladen... En 512Mb geheugen en 700Mb aan plugins kan wel eens botsen... Ik heb dit zelf ook gehad, 2 gig geheugen en 3 gig plugins...quote:Op woensdag 19 november 2008 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
met 512MB/1GB erbij en een schone windows installatie zou hij weer een eind moeten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |