voor de NL treinen: zoek eens op auteur oppiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Superheld het volgende:
Heeft iemand toevallig (een link naar) de NS treinen en nederlandse wegen nog?
Kan ze niet vinden op simtropolis namelijk...
1GB is wel wat krap voor het spel, maar volgens mij zou het moeten werken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:03 schreef Kadafi het volgende:
Ik word er nogal gek van dat het spel continue uitvalt als ik op de grootste map een stad heb van 80.000 + inwoners. Is 1 gig werkgeheugen daar niet genoeg voor ofzo?
Ik heb een stad met 40k inwoners en speel op een laptop met 1.5 Ghz Celeron M + 512 mb en dat draait opzich nog wel aardigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
1GB is wel wat krap voor het spel, maar volgens mij zou het moeten werken?
Hoe meer geheugen hoe beter, maar ik heb steden gehad van 300.000 inwoners op mijn eigen 1 gig geheugen systeempje. Het gaat dan wel retetraag, maar het kan. Het spel crashte niet. 80K inwoners zou eigenlijk niet echt een probleem mogen zijn.In mijn ervaring tenminste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:03 schreef Kadafi het volgende:
Ik word er nogal gek van dat het spel continue uitvalt als ik op de grootste map een stad heb van 80.000 + inwoners. Is 1 gig werkgeheugen daar niet genoeg voor ofzo?
Die gebouwen zijn gedownload, of niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef lof102 het volgende:
Still building
[ link | afbeelding ]
Zal binnenkort weer eens een update geven, de plaats naast M'dam begint ook mooi vorm te krijgen!
Inderdaad, ik denk dat 90% van wat je ziet is gedownloadedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die gebouwen zijn gedownload, of niet?
Welke guide bedoelde je?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Stofje het volgende:
Ik ben ook weer begonnen, ik stopte er altijd mee omdat ik m'n stad niet winstgevend kreeg, maar die guide van Falco helpt goed zeg. Nu een redelijk winstgevende stad, inclusief goedlopende metro en matiglopende trein. Over treinen: Het station, waar hoort ie? Ik neem aan aan de zijkant van het spoor. Het pijltje moet gericht staan op het spoor, heb ik dat zo goed? Wat is een ideale positie van een station?
Wat doet die dan?quote:Op zondag 2 november 2008 16:15 schreef Syb-rund. het volgende:
het wordt echt super makkelijk met die industry quadriplier plugin, had ik dat maar eerder geweten
die vermeerdert het aantal banen in de industrie met 3 (of meer) dus bijv een gastank die kan normaal plaats heeft voor 8 banen, heeft er nu 24. uiteindelijk hoef je dus niet de halve map vol te zetten met industrie-zones (wat eerst altijd het geval was) en is het veel makkelijker je stad winst te laten draaienquote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:56 schreef lof102 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat 90% van wat je ziet is gedownloaded
Neeh, egt overal vandaanquote:
Ik zal morgen overdag eens kijken wat ik allemaal kan vinden en hoe ik het allemaal kan installerenquote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef lof102 het volgende:
[..]
Neeh, egt overal vandaan
STEX, LEX, japanse sites, nog waziger sites, vanalles wat ik leuk vond
Gevonden!quote:Op maandag 3 november 2008 00:11 schreef reem het volgende:
Die NAM-tool moet je eigenlijk ook wel installeren. Zonder deze loop je tegen zeer onrealististische verkeersproblemen op.
Is een installatiequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gevonden!. Hoe installeer je zoiets eigenlijk, of is dat een hele domme vraag?
Ah, een doel voor m'n VVV-bonquote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef reem het volgende:
ohhhhh, de rush hour/deluxe versie ligt in veel winkels voor 5-10 euro nu. koopje.
Daarom, met NAM kun je de capaciteit van wegen 2 tot 5 x vergroten. Scheelt een hoop gezeurquote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef vdvorst het volgende:
Het verkeer blijft altijd alleen gruwelijk irritant...
Heb je 200 inwoners, dan al zitten de wegen vol met auto's....
Ik hoop het, al zullen we er nog lang op moeten wachten, aangezien ze bij EA net Societies (brrrr) hebben uitgebracht.quote:Op maandag 10 november 2008 09:52 schreef MrTorture het volgende:
Zou er ooit nog een nieuwe SC komen? Eentje waarbij je in 4 ipv 2 richtingen kunt bouwen? (niet alleen horizontaal en verticaal "isometrisch", maar ook in beide diagonalen?) Dat gridbased bouwen neemt iedere keer weer bouwplezier weg
Welke winkels? Dan ga ik m denk ik halen, speel nog altijd met kale versie zegmaar. Al die grafische uitbreidingen hoef ik niet per se maar dit is een goede mogelijkheid om RH aan te schaffen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef reem het volgende:
ohhhhh, de rush hour/deluxe versie ligt in veel winkels voor 5-10 euro nu. koopje.
Cities XL, een onofficiele opvplger komt het meest in de buurtquote:Op maandag 10 november 2008 09:52 schreef MrTorture het volgende:
Zou er ooit nog een nieuwe SC komen? Eentje waarbij je in 4 ipv 2 richtingen kunt bouwen? (niet alleen horizontaal en verticaal "isometrisch", maar ook in beide diagonalen?) Dat gridbased bouwen neemt iedere keer weer bouwplezier weg
Ziet er erg vet uitquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef lof102 het volgende:
[..]
Cities XL, een onofficiele opvplger komt het meest in de buurt
http://www.citiesxl.com/i(...)e/Itemid,59/lang,en/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |