Hoera, eindelijk langs de 100.000 barierre met mijn eerste echte grote stad!
![]()
Het gaat als een tierelier, en ik heb nu ong 215.000 vermoeiende leergierige sims .
wel wordt het nu een beetje irritant though. ondanks mijn pogingen om mijn onderwijs en gezondheidszorg op een goed nivea te behouden (door bijv 4 scholen naast elkaar te zetten, om eindelijk 5 appeltjes te hebben, zodat het netjes kan stabiliseren en dalen zodat je er uiteindelijk minder nodig hebt), denken die vervelende sims telkens weer, ''
Ah tof, een nieuwe school, laten we 3 enorme teringflats in de buurt bouwen zodat de burgemeester er snel nog een bij kan zetten!''

Iemand hier een andere oplossing hiervoor?
Overigens, wat ik me ook meteen af, ik zit nu ong rond de 1000/ inwoners per flat, wat is het hoogste aantal personen dat er in een flat te proppen valt (zelfde vraag voor commerciegebouwen)?
Ik heb nu alleen sim city 4, ik moet nog achter die deluxe aan als ik eindelijk wat geld hebEn holyshit die cities xl!:p, allejezus daar zou ik zo een nieuwe computer voor willen kopen!
Bonusvraag: Wanneer wordt het trouwens interessant om een vliegveld/haven te hebben, want ik had bij een kleine stad ooit enorm veel vluchten, maar bij andere grotere steden heb ik meestal het tegenovergestelde en schijnt het ding ''inefficient'' te zijn
Alvast bedankt